Peter! Van Volgpetrus
Ze had het ook over samenwerkingen met allerlei mensen dus ik denk ook wel anderen? Maar vermoed dat het wel overwegend Anna is inderdaad.
Ik vind het wel boeiend eigenlijk, wil zelf in de tijdschriften gaan werken als ik afgestudeerd ben dus het lijkt me wel interessant om te zien hoe dit gaat lopen, met hoe alles tegenwoordig op influencers loopt is dit best een logische ontwikkeling namelijk. En of je zoiets inderdaad zonder adverteerders op kan zetten, dat zou wat artistieke vrijheid betreft natuurlijk heel tof zijn. Dus vanuit dat perspectief vind ik het wel een tof project maar kan me wel voorstellen dat mensen het wel erg veel eigengeilerij vinden inderdaad.
Ik kan de hele advertentie ook gewoon niet vinden waar iedereen het over heeft hahahha
Ik ook niet?? Haha
Maar dat doen kindjes sowieso. Niet per se voor de camera maar omdat ze zichzelf heel interessant vinden. Mijn achternichtje van 1.5 doet dat ook. Maar die gaat ook stuk voor de spiegel.
@anon98052296 @soarin Er stond hier een tip over hoe je die advertentie zo kon vinden maar die is weggehaald. Daarmee heb ik hem wel kunnen vinden.
Misschien kan ze dan nu tot het inzicht komen dat het niet hebben van stress niet gerelateerd is aan âhoe je bentâ of wat je âmindsetâ is, maar eerder een gevolg van de struggles waar je mee moet dealen en dat je die niet voor het kiezen hebt. Dat alles haar misschien toch meer aan kwam waaien dan ze zelf wilde geloven.
Jezus is dat mens nou nĂłg niet getrouwd?
haar vader is overleden.
Ja dat weet ik maar ik dacht dat die tweede bruiloft ook al wel eens geweest zou zijn inmiddels. Voor mijn gevoel gaat het daar al 3 jaar over
Hoogstaand artikel weer bij 2wmn. Die meiden hebben er echt geen zin meer in ofzo? Dit is weer een flut artikel wat in 5 minuten getikt is.
âAan het eind van de middag, voor het avondeten ruimen we alles samen met de jongens op. Het beste moment van de dag!â
Is dit serieus
NMSMVPE keer duizend.
Dingen die ik niet dagelijks in het huishouden doe:
Schapen houden
Deze evenhoevige zoogdieren kan je beter buiten houden dan binnenshuis. De grond dagelijks boenen? Ainât nobody got time for that.
Schapen scheren
Je hoeft een schaap maar 1 x per jaar te scheren dus dit hoef je niet dagelijks in het huishouden te doen.
Kerststal houden
Ook deze activiteit hoor je alleen in de tweede helft van december te organiseren. Uiteraard heb je dan wel meer dieren nodig dan alleen twee schapen. Dit is goed nieuws, want zo houd je tijd over voor andere dingen zoals het schrijven van een boek of vloggen.
Het is ook echt heel kort
Ik kende Petrus niet voor Madtrippers maar damn zijn lichaam.
Daar kan ik wel een kunstje op
Ja ik ook wel.
Ja zag het net.
Zolang hij maar niet gaat praten. Niet te verstaan.