Trouwens die haar extensions zien er echt niet uit (op deze foto)
Alter is gewoon een kopie van paper magazineâŠ
In de VS zie je momenteel wel een tegenbeweging, meer en meer merken zien steeds minder inkomsten via influencer marketing, terwijl de top tier influencers wel steeds meer geld vragen.
Alexis is wearing âhandydownsââŠ
Het is toch âhand me downsâ?
(Insta josh v)
Oh ze zegt zelf dat het beiden mag maar #slaatnergensop
Nu ben ik nieuwsgierig
Ik stuur je wel even een PB.
Oh dat wist ik niet! Benieuwd of dat ook doorzet naar hier.
Ik ben toch wel (gezond) nieuwsgierig naar de bevalling van Josh. Hoe wat etc. Echt leuk was het niet als ik het zo mag geloven.
Had niet verwacht dat Rutger âalâ 29 jaar was. Dacht een jaar of 23.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat die Alter spullen verkopen. Het is nog helemaal niks. Waarom zou je bijv. een shirt willen van een merk dat pas een paar dagen bestaat? (Met alleen de merknaam erop, niets bijzonders oid.)
Gok vooral fans en andere influencers.
Zou je mij ook willen pbâen hahah. Veel te nieuwsgierig voor dit
Ohja shit je hebt gelijk, sorry! Kon het me niet goed meer herinneren dus had even een snelle Google gedaan en ben toen op een titel afgegaan, vind âŹ30 euro ook belachelijk dus ik zag een belachelijke prijs en had zoiets van âthat seems rightâ Maar zelfs dan zou ik nog steeds liever âŹ40 uitgeven aan een shirt met Annaâs hoofd erop dan âŹ30 aan een baksteen, als ik moest kiezen.
Als ik moest kiezen gooide ik een baksteen tegen AnâŠ
O nee Grapje, zo gemeen ben ik echt niet
Light en zero drankjes willen ze wel goedkoper maken zodat dat mensen meer aanspoort om daarvoor te gaan.
Het scheelt daarentegen wel gigantisch veel in calorieën. Dus als je toch frisdrank wilt drinken en een beetje op je calorie inname wilt letten moet je toch voor light gaan (in de meeste gevallen dan, soms maakt het bijna niks uit).
De trouwjurk zou vast van Buylau zijn.
Dat zogenaamde Alter van Anna is toch gewoon doodsimpele merchandise? (net zoals Enzo heeft en een boel andere youtubers) Ze doet alsof het iets is dat lastig te beschrijven is en heel erg vernieuwend is, maar het is gewoon zooi met haar hoofd (of billen:roll_eyes:) erop? Zij neemt zichzelf echt te serieus en denkt echt dat ze zoân interessante concepten bedenkt? Oja, en dan die tijdschriften die er dan blijkbaar bijkomen⊠Dat is toch ook simpelweg zelfverheerlijking van haarzelf en haar omgeving d.m.v. fotoâs en wat tekstjes grotendeels over haarzelf waarschijnlijk.
Aspartaam
Aspartaam is niet goed voor je (in de zin van: het doet niets extraâs voor je gezondheid) maar ook niet slecht. Dat je kanker zou kunnen krijgen bijv. van aspartaam is een fabel. Dat is ooit alleen bewezen bij ratten (die er sowieso gevoeliger voor zijn) en met een hoeveelheid die je als consument niet eens tot je kan nemen.
Het verschil tussen light en niet light maakt dus wel heel veel uit. Want niet-light frisdrank wordt door alle voedingsdeskundigen gewoon afgeraden vanwege de suikers en light niet per se. (Beter water ofc. want dat is wel echt gezond voor je.)
Een blikje energy staat overigens gelijk aan 1 tot 2 kopjes koffie.
Van taurine heb ik geen verstand.
Ik kan dit echt niet aanzien