Er staat ook letterlijk bij ‘en om een beetje stoer t doen’ dus hij geeft het nog enigszins eerlijk toe🙈
Ik vind dit lichaam dus echt niks aan haha
Die Peter is dus het broertje van Mascha?
Daar kan ik wel om lachen. Hij is tenminste eerlijk.
Wat is dan meer jouw type mannenlijf?
Breder en groter
Maar zij woonde daarvoor ook een tijd in Engeland dus ik denk dat ze wel gewend zijn aan ver uit elkaar wonen!
Ik heb gereageerd op deze video, ik ben ook niet vies van een beetje easy peasy eten maar om nou serieus witbrood met pindakaas te gaan eten? Alsof je als student geen bruinbrood kan betalen met een pakje kaas of kipfilet of vegaworst of basically ieder ander broodbeleg. Hahahahahaha
Dee heeft een nieuwe vriend
Wow snel
Maar dit is toch een groot ego-project? Het gaat alleen om ‘mooie foto’s’ van haar en der vrinden?
En dan dat stomme kraam vol kleding met haar eigen hoofd erop? Niemand wil dit toxh? Behalve een stel 13-jarige die gewn toestemming keijgen van hun ouders om voor €40 een t-shirt met de kont van hun idool te kopen?
Ze zegt in die story wel 600x limited edition en op=op, dus volgens mij hadden ze de verwachting dat het als een speer zou uitverkopen, maar dat geleur op instagram doet anders vermoeden…
Dus toch de tennisleraar?
Ik snap nog steeds niet waarom light energydrink erger is dan andere light frisdrank + koffie.
Sappiiiiig
Dee zou vreemd zijn gegaan met een tennisleraar toen ze nog met Enzo had. Volgens kingalert etc.
Ohh ik dacht dat je die wat bedoelde als in dat je dat verhaal niet gehoord had haha
Deze video is driekwartier geleden geplaatst en daarin zie je ook een filmpje dat ze aan het zoenen zijn. Gok dat ze daarom nu ook die foto online gooit.
Die tennisleraar zou in Tiel wonen en ze wordt nu nog steeds vaak in Tiel gespot (kingalert), dus denk dat het wel om dezelfde guy gaat.
= dus de tennisleraar. Duh.
Dat het een ego-project is ga ik zeker niet ontkennen maar ik zie het dus nog wel gebeuren dat mensen het wél kopen. Iedereen vindt al dat geinfluence en #spon ook kut maar schijnbaar werkt het wel, anders gaven die bedrijven hun centen wel anders uit. In een extremer voorbeeld vind ik het marketingtechnisch ook heel boeiend dat bijvoorbeeld een Supreme bijna 200 vraagt voor een baksteen en dat het ding gewoon uitverkoopt. Iedereen vindt het belachelijk, maar het gebeurt toch. Vandaar dat ik het Alter-ding niet helemaal kansloos inschat.