Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Let the Sponticorvo-wedding begin!

9 likes

Ben wel echt benieuwd naar haar jurk en haar etc.

Ja same!

1 like

Gaat Laura nu eiiiiiiiiindelijk trouwen? Duurt al een eeuw naar mijn idee.

Wow inderdaad!

Enzo lijkt echt op mijn ex en deze jongen ook. Dacht heel even dat het hem was :neutral_face:

Ik zag ergens zijn naam voorbij komen op Instagram en hij is inderdaad tennisleraar.

1 like

Trouwens die haar extensions zien er echt niet uit (op deze foto)

3 likes

Alter is gewoon een kopie van paper magazine

5 likes

In de VS zie je momenteel wel een tegenbeweging, meer en meer merken zien steeds minder inkomsten via influencer marketing, terwijl de top tier influencers wel steeds meer geld vragen.

1 like

Alexis is wearing ‘handydowns’

Het is toch ‘hand me downs’?

(Insta josh v)

Oh ze zegt zelf dat het beiden mag maar #slaatnergensop

7 likes

Nu ben ik nieuwsgierig :eyes:

Ik stuur je wel even een PB.

1 like

Oh dat wist ik niet! Benieuwd of dat ook doorzet naar hier.

1 like

Ik ben toch wel (gezond) nieuwsgierig naar de bevalling van Josh. Hoe wat etc. Echt leuk was het niet als ik het zo mag geloven.

2 likes

Had niet verwacht dat Rutger ‘al’ 29 jaar was. Dacht een jaar of 23.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat die Alter spullen verkopen. Het is nog helemaal niks. Waarom zou je bijv. een shirt willen van een merk dat pas een paar dagen bestaat? (Met alleen de merknaam erop, niets bijzonders oid.)

1 like

Gok vooral fans en andere influencers.

1 like

Zou je mij ook willen pb’en hahah. Veel te nieuwsgierig voor dit

1 like

Ohja shit je hebt gelijk, sorry! Kon het me niet goed meer herinneren dus had even een snelle Google gedaan en ben toen op een titel afgegaan, vind €30 euro ook belachelijk dus ik zag een belachelijke prijs en had zoiets van ‘that seems right’ :sweat_smile: Maar zelfs dan zou ik nog steeds liever €40 uitgeven aan een shirt met Anna’s hoofd erop dan €30 aan een baksteen, als ik moest kiezen.

Als ik moest kiezen gooide ik een baksteen tegen An

O nee Grapje, zo gemeen ben ik echt niet

15 likes