Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Light en zero drankjes willen ze wel goedkoper maken zodat dat mensen meer aanspoort om daarvoor te gaan.

Het scheelt daarentegen wel gigantisch veel in calorieën. Dus als je toch frisdrank wilt drinken en een beetje op je calorie inname wilt letten moet je toch voor light gaan (in de meeste gevallen dan, soms maakt het bijna niks uit).

2 likes

De trouwjurk zou vast van Buylau zijn.

6 likes

Dat zogenaamde Alter van Anna is toch gewoon doodsimpele merchandise? :laughing: (net zoals Enzo heeft en een boel andere youtubers) Ze doet alsof het iets is dat lastig te beschrijven is en heel erg vernieuwend is, maar het is gewoon zooi met haar hoofd (of billen:roll_eyes:) erop? Zij neemt zichzelf echt te serieus en denkt echt dat ze zo’n interessante concepten bedenkt? Oja, en dan die tijdschriften die er dan blijkbaar bijkomen… Dat is toch ook simpelweg zelfverheerlijking van haarzelf en haar omgeving d.m.v. foto’s en wat tekstjes grotendeels over haarzelf waarschijnlijk.

25 likes
Aspartaam

Aspartaam is niet goed voor je (in de zin van: het doet niets extra’s voor je gezondheid) maar ook niet slecht. Dat je kanker zou kunnen krijgen bijv. van aspartaam is een fabel. Dat is ooit alleen bewezen bij ratten (die er sowieso gevoeliger voor zijn) en met een hoeveelheid die je als consument niet eens tot je kan nemen.
Het verschil tussen light en niet light maakt dus wel heel veel uit. Want niet-light frisdrank wordt door alle voedingsdeskundigen gewoon afgeraden vanwege de suikers en light niet per se. (Beter water ofc. want dat is wel echt gezond voor je.)

Een blikje energy staat overigens gelijk aan 1 tot 2 kopjes koffie.
Van taurine heb ik geen verstand.

17 likes

Ik kan dit echt niet aanzien

2 likes

Vind hem zo vreselijk.

2 likes

Ik heb echt geen idee wie dit is :see_no_evil:

17 likes

Ik ook niet!!! Geen flauw idee. Terwijl ik toch nog best een aantal yt’ bers ken.

1 like

Haha mensen die dusdavid kennen zitten echt al heeeeeel lang op YouTube want hij is echt wel van een andere yt tijd. Toen niemand nog zo groot was en hij best wel.
Ik keek zijn video’s altijd toen met dionne nog, zijn video’s waren altijd zo too much hyper
Weet je ik denk dat het ook heel zuur voor hem moet voelen om te zien hoe groot zo’n dionne, enzo, kalvijn en Dylan zijn geworden. Allemaal mensen waar hij destijds ook mee omging. Hijzelf is alleen maar kleiner geworden. Lijkt me een harde wereld hoor omdat het helaas toch iets zegt over jou want jij moet content leveren en ben je niet grappig of leuk genoeg? Dan haken followers ook snel af.
Om te zien hoe groot de rest is, ja dat zal hem zeker niet in de koude kleren zitten
Ik ga die video toch wel kijken straks haha

16 likes

David was een van de eerste in YouTube Nederland een jaar of 10/12 geleden. Samen met Mert, Dylan, Milan, Thomas etc. En had toen het kanaal DusDavid en later nog DusDavidGames. Heeft toen een relatie gehad met Dionne.

Ik wist eigenlijk niet dat hij nog steeds YouTube deed. Vind het wel eerlijk toegegeven van hem. Verder ga ik hem nu niet ineens weer volgen of zo want ik kan hem niet zo goed handelen in manier van doen en praten, en hij maakt ook niet echt video’s die mijn (/onze) doelgroep.

Edit: wauw spuit 11 :raising_hand_woman:t4:‍♀️

5 likes

Net zoals Bardo en Thomas eigenlijk. En volgens mij is Mert ook niet meer echt relevant tegenwoordig. Je ziet wel een overeenkomst tussen de YouTubes die wel nog steeds groot zijn: kindercontent.

15 likes

Ik denk dat sommige youtubers ook denken hun bestaansrecht te kunnen ontlenen aan het feit dat zij tot de eerste generatie youtubers behoren. Helaas voor hun is de youtube wereld zo snel veranderd, dat als je niet mee kan komen dan blijf je achter. Het feit dat je er dan als eerste bij was ooit doet er dan niet zo veel meer toe.

15 likes

Omg ik ken die iemand ook denk ik. Heb je op school gezeten in een plaats die begint met een D?

Huh ik vind Enzo nou ook niet bepaald een hunk hoor haha

33 likes

haha nee ik dacht ook huh??

5 likes

Ohhhhh het lange vinger gehalte van Bonnie is weer hoog in deze vlog. Verschrikkelijk! Blijf met die lange tengels van je haar af!!!

12 likes

Dat alter is een fanzine, dat zich baseert op de jaren '80 punkrock fanzines. Elke zine is gevuld met fotos met werk van fotografen, stylisten en haarstylisten. Er komt geen geschreven tekst in voor en geen advertenties (officieel, maar de shoots worden natuurlijk door merken betaalt). De zines worden in Nederland, Londen en Los Angeles uitgegeven.

Elke keer als een fanzine uitkomt, is er ook een pop-up en een merchandise lijn. Waarschijnlijk ingevoerd met Aliexpress en dan zo duur doorverkocht dat het net betaalbaar is en net exclusief lijkt.

Ze heeft het opgezet in samenwerking met reclamebureau …,staat.

Ja, ik heb dit weekend het Parool gelezen :smiley: Dit was mijn spreekbeurt. Iemand nog vragen?

8 likes

Ik vind Thomas wel heel knap

2 likes

haha ik hoor opeens een ingesproken ding van Wil en Tien op de radio over iets met pax en vrede