wow wat lijkt dat kindje van david en reve toch veel op reve wow
Nu snap ik ineens waarom Sanne voor een tatoeage gaat. Omdat Saske dat OOK heeft. Sanne, eeuwige na aper.
Huh hahah dat zal toch niks met elkaar te maken hebben. Zoveel mensen op de wereld hebben tattoos als sanneke dat wil moet ze dat toch lekker doen?
haha ik ben dus die video van david aan het kijken
enzo wil niet met hem geassocieerd worden dus wil nooit iets met hem opnemen en niet bij hem in de buurt zijn als er een evenement is. why?
en david vindt het heeel raar dat hij met alle youtubers opneemt en een video met dionne opneemt en niet met hemâŠ
en dat is niet enzo zijn schuld maar zijn eigen aandeel?
juicy
Misschien kan David een video opnemen samen met Jiami.
zou enzo daarom niet met hem on willen gaan? omdat hij destijds altijd zo arrogant was?
Ik vind David echt zoân ongelofelijke pannenkoek. Kan wel een paar redenen bedenken om niet met hem geassocieerd te willen worden hoor
Welke dan?
Nou ja, ik vind het persoonlijk best wel sneu om zo publiekelijk aandacht te vragen voor die ruzie die ze hebben. Gaat ie ook een paar honderd euro doneren zodat zijn boodschap aan Enzo op een stream blijft staan? Doe dat toch lekker privé, snap wel dat mensen daar geen trek in hebben. Als ik niet met iemand wil spreken en hij dringt zich zo op zou ik daar mega creeper vibes van krijgen
Ja! Precies dit dus haha.
Hahaha hij is zo vreemd.
Ik kwam net die insta van Claartje rosé tegen, maar is haar achternaam echt Cliteur?
omg dat heb ik gemist joh. wat idioot van david haha?
Dat gaat (voorlopig) niet meer door vertelde ze gisteren in dâr stories. Degene die haar zou tatoeĂ«ren was de afspraak vegeten en Sanne vondhet ontwerp niet (meer?) mooi, waardoor het uiteindelijk niet meer goed voelde en ze het hier voorlopig eerst bij laat.
Excuseer me als ik het niet helemaal juist heb, want heb het maar vaag gehoord/bekeken, maar zoiets was het volgens mij
Geen idee
Op Twitter stond dat ze op een bepaalde afgesproken dag (een dag van tevoren) het ontwerp zou krijgen, die avond had ze nog steeds niks dus had ze contact opgenomen. Zegt die chick dat ze dacht dat het niet meer door ging omdat Sanne niet bevestigd had ofzo? Heel vaag maar Sanne had gewoon betaald en de afspraak stond gepland dus die tatoeëerder chick heeft zichzelf niet echt in een goed daglicht gezet hiermee.
Sorry maar you humble me? Really Anna en humble? Die meid is zo ânormaalâ gebleven he.
Wow, klinkt niet echt heel professioneel inderdaad. Balen dat ze dan ook al betaald had, zonde! Maar snap wel dat ze er dan geen goed gevoel meer bij heeft!
Ja idd. Geld krijgt ze (denk ik) wel terug maar ik zou echt zo pissed zijn en een andere artiest zoeken. En dan nog meer pissed zijn omdat die chick wel dé artiest was waar ik heen wilde. (Sanne dus, die wilde al heel lang bij haar)