Van een paar duizend euro
1390 ze zijn van canvas hè. Koopje dus.
Dit viel me ook al op, heel irritant haha
Hubby
Brrrrrr
Nou Djurre mocht je meelezen. Je mag altijd bij mij komen aanschuiven hoorđ
Ik ook niet. Veel te jongens achtig
Die hebben toch ook smaakpapillen
En bedoelt ze dan ook echt letterlijk, of bedoelt ze eigenlijk figuurlijk?
Haha ok dan is het ook wel irritant maar toch een stuk minder dan âik ging net echt letterlijk dood!â
Ken die david en zân filmpjes niet maar dacht tijdens het lezen hier wel van hmm volgens mij heb ik hem wel een keer bij een aflevering van de reĂźnie (ja, ik kijk die meuk ) gezien⌠en ja hoor
Wilde net zeggen: lekker goedkoop, op maandag
Vast #spon van de #gemeente
Aah ik vind Monica in het begin van de vlog zo lief tegen Zara Lizzy. (Oke nu weer verder kijken)
Een van mân bovenburen heeft opeens die vreselijke maaltijdboxen besteld. Ik kan niet anders denken dan âshit, die is in de spon vlogs getraptâ.
Ja he! Ik vind haar sowieso best wel een voorbeeld hoe ze omgaat met haar zwangerschap en nu het _Cursieve tekst_moeder zijn. Zo chill en geen gekke dingen.
Het is volgens mij wel algemeen bekend dat Annic en Robbert niet gehinderd worden door enig gevoel voor humor maar in de laatste vlog is er wel echt een nieuw dieptepunt bereikt.
Annic staat te strijken en Robbert creept met de camera naar haar toe; zij wil demense zogenaamd laten zien dat ze ook gewoon zelf de was doet (schouderklopje meid). Dan vindt de volgende conversatie plaats:
Robbert: âDit doe ik toch normaal altijd? Jij staat toch altijd met de zweep klaar om mij dit te laten doen?â
Annic valt stil en komt dan na drie seconden met een klapper van een respons: âZeg, ben jij de leukste thuis?â
Robbert: âIk heb mân grapjas aanâ
Annic: âJe hebt je lolbroek aan.â
Robbert: âJij hebt je behahahaha.â
Te zien vanaf 18.35 min. maar ik raad het niemand aan.