Maar een verdoving is een of twee prikken? Met hechten voel je toch alles van de prik tot het rijgen? Ik vind het ook idioot.
Ik weet dat er mensen zijn die bij de term sleutelkind aan iets heel anders denken. Dat leverde laatst een onbedoeld heel komisch gesprek op!
Sleutelkind
(Sleutelkind is voor sommige mensen het kind wat vanuit een âsleutelpartyâ werd geboren. Dat buren/vrienden alle sleutel bij elkaar gooiden en dan werken sleutels getrokken voor wie met wie mee ging. Zou iets van de jaren 70 zijn.)
Ik kwam dit artikel nog tegen als een reactie op het boek van Jamie Li. Vond het heel treffend en moest er zelfs een beetje bij huilen.
Dat vind ik nou wel iets voor Wil nu ze een sexy image probeert te krijgen. En ze heeft nu geweldige buren dus dan kan een sleutelparty er ook wel bij.
Ah hier ben ik het niet mee eens hoor. Een footootje is zo geplaatst, snap dat ze blij en trots is en het graag wil delen.
Hahaha er is een scene in The Grinch, dat al die Whoâs van Whoville een feest hebben en dan zie je ze ook sleutels in een kom doen.
Welke colorrrrrr ook?
Hahaha ik ook!
Wat een aannames van die anti-sleutelkinderenmoeke. De dagen per week dat ik een sleutelkind was, was ik juist dolgelukkig omdat de twee dagen per week dat iemand mij opving gewoon geestelijke mishandeling was. :â) Toch 10 maal fijner om na een schooldag thuis een zaks chips op te kunnen trekken, een glas cola en daarna een beetje schoolwerk te doen dan verplicht binnen in de woonkamer te moeten zitten en niks mogen doen terwijl anderen gewoon hun gang mogen gaan
Ook wat betreft huismoeders of werkende moeders: hoeveel je thuis bent zegt niet per se iets over de kwaliteit van de aandacht en de tijd die je ook daadwerkelijk met je kind doorbrengt.
Inderdaad. Ik had zoveel gave dingen kunnen doen, maar in plaats daarvan ging ik alleen maar op de computer Simsen en chips vreten.
Sjongejonge, Cynthia die âuitslapenâ âontbijtenâ âlunchenâ âkees uitlatenâ âfietsenâ en âwandelenâ in haar planner zet.
Christus⊠maar misschien is dat gewoon heel belangrijk voor haar omdat ze anders vergeet haar hond uit te laten.
Een klasgenoot van mij heeft een sterk verhaal dat Jaimie Vaes twee weken geleden vreemd is gegaan
Haha dit moet toch haast een grap zijn of niet dan?!
Details ?. Of wil je dat niet delen?
Dat is die meid van Lil Kleine toch?
sappig
Wilvantien die het ook liket