Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik heb die laatste, 38 minuten durende vlog van Monica net gewoon voor de tweede keer bekeken. If that’s wrong I don’t wanna be right. Wat een tof mens is zij.

Van dat onverdoofd hechten snap ik ook niks. Ja, als je net bevallen bent en je nog high bent van de adrenaline schijnt het zowat pijnloos te zijn maar zij was al een paar uur bevallen. Vind het echt onmenselijk?

3 likes

Ja, ik snap je! Helemaal na het filmpje bekeken te hebben. Kwam niet heel ver, ik kon me nauwelijks concentreren, wat een geblaat over geld en frisdrank halen en een uur te laat, jeetje mina.

1 like

Als dat de betekenis van een sleutelkind is ben ik dat nog steeds

9 likes

Ze zeggen dat verdoven (de prik) meer pijn doet dan het hechten zelf. Maar ik ken verder niemand die heeft gezegd “verdoof me toch maar” dus mss is het wel gewoon een fabeltje en houden we het met z’n allen in stand :scream:

1 like

Maar een verdoving is een of twee prikken? Met hechten voel je toch alles van de prik tot het rijgen? Ik vind het ook idioot.

1 like

Ik weet dat er mensen zijn die bij de term sleutelkind aan iets heel anders denken. Dat leverde laatst een onbedoeld heel komisch gesprek op!

Sleutelkind

(Sleutelkind is voor sommige mensen het kind wat vanuit een ‘sleutelparty’ werd geboren. Dat buren/vrienden alle sleutel bij elkaar gooiden en dan werken sleutels getrokken voor wie met wie mee ging. Zou iets van de jaren 70 zijn.)

37 likes

Ik kwam dit artikel nog tegen als een reactie op het boek van Jamie Li. Vond het heel treffend en moest er zelfs een beetje bij huilen.

http://www.upcoming.nl/m/roella/24509/alle-meisjes-en-vrouwen-van-nederland-trek-je-alsjeblieft-niks-van-dit-boek-aan

5 likes

Dat vind ik nou wel iets voor Wil nu ze een sexy image probeert te krijgen. En ze heeft nu geweldige buren dus dan kan een sleutelparty er ook wel bij.

27 likes

Ah hier ben ik het niet mee eens hoor. Een footootje is zo geplaatst, snap dat ze blij en trots is en het graag wil delen.

6 likes

Hahaha er is een scene in The Grinch, dat al die Who’s van Whoville een feest hebben en dan zie je ze ook sleutels in een kom doen.

6 likes

Welke colorrrrrr ook? :thinking:

7 likes

ik dacht dat dit @safkina was :eek:

20 likes

Hahaha ik ook!

1 like

Wat een aannames van die anti-sleutelkinderenmoeke. De dagen per week dat ik een sleutelkind was, was ik juist dolgelukkig omdat de twee dagen per week dat iemand mij opving gewoon geestelijke mishandeling was. :’) Toch 10 maal fijner om na een schooldag thuis een zaks chips op te kunnen trekken, een glas cola en daarna een beetje schoolwerk te doen dan verplicht binnen in de woonkamer te moeten zitten en niks mogen doen terwijl anderen gewoon hun gang mogen gaan :stuck_out_tongue:

17 likes

Ook wat betreft huismoeders of werkende moeders: hoeveel je thuis bent zegt niet per se iets over de kwaliteit van de aandacht en de tijd die je ook daadwerkelijk met je kind doorbrengt.

19 likes

Inderdaad. :pensive: Ik had zoveel gave dingen kunnen doen, maar in plaats daarvan ging ik alleen maar op de computer Simsen en chips vreten.

19 likes

Sjongejonge, Cynthia die “uitslapen” “ontbijten” “lunchen” “kees uitlaten” “fietsen” en “wandelen” in haar planner zet. :roll_eyes:

51 likes

Christus… maar misschien is dat gewoon heel belangrijk voor haar omdat ze anders vergeet haar hond uit te laten.

7 likes

Een klasgenoot van mij heeft een sterk verhaal dat Jaimie Vaes twee weken geleden vreemd is gegaan

5 likes

Haha dit moet toch haast een grap zijn of niet dan?! :scream:

2 likes