Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Details ?:smirk:. Of wil je dat niet delen?

Dat is die meid van Lil Kleine toch?

sappig

Enorme cringe van deze instapost van Rachel:

20 likes

Wilvantien die het ook liket :frog:

12 likes

Er zijn niet echt details, dit is het gewoon. Maar ik weet echt niet of ik het geloof

2 likes

Rachel is zoooo doorsnee, alleen heeft ze ‘t zelf niet door

29 likes

Maar hoe weet je klasgenoot het dan? Zonder details of iets kan iedereen zoiets zeggen toch?

5 likes

Denk niet dat het hem wat boeit en dat hij alsnog vreemdgaat bij de vleet. Ik heb bij hen echt het idee dat ze vooral samenzijn voor de buitenwereld, maar kan niet echt duidelijk uitleggen hoe ik dat precies bedoel.

1 like

Een van zijn vrienden heeft het dus met haar gedaan

17 likes

Dit zijn de details die ik bedoel haha. Ohhh juicy…

1 like

Beetje zoals

ELLEGirl : Dare to be different :eyes:

6 likes

Vind het echt jammer dat annemerel niet zoveel deelt doordat ze dan teveel weggeeft voor haar aankomende boek. Toen ze aankondigde te gaan leven als een topatleet was ik super benieuwd (vlogs bijvoorbeeld) maar naarmate haar hoogtepunt komt (marathon berlijn) is mn enthousiasme weggeebt omdat ze weinig deelt.

Al denk ik ook dat ze het best zwaar heeft nu met de deadline van haar boek icm topsport. Logisch ook dus alle respect. Maar toch jammer.

6 likes

Ja hier ben ik het mee eens. Vind het jammer dat ze bijna niks meer deelt.

1 like

Is Vera nou gewoon Noor aan het afzeiken? :blush:

33 likes

Niet echt een goed verhaal… :stuck_out_tongue_closed_eyes:plus is zij rond die tijd niet ergens ten huwelijk gevraagd? Toen zaten ze toch op ibiza…

3 likes

Ahh dat zou goed kunnen!!

haha ja stonden ook wel pittige reacties onder zag ik!

1 like

Als ze dit niet doet ziet het er allemaal wel erg leeg uit, geen gezicht als je het wilt promoten.

1 like

Weet iemand waarom het zo uitmaakt Hoelaat en wanneer je een YouTube filmpje/vlog online zet? Zit een heel tactiek achter hoor ik vloggers weleens tussen de regels door zeggen, maar ik zou niet weten waarom
Als je geabonneerd bent dan zie je die filmpjes toch altijd in je lijst?

1 like