Samengevat:
To do list
- helemaal niks
Samengevat:
To do list
Volgens mij doen Enzo en zo dat allemaal rond 16u omdat dan de scholen uit zijn
En zo (haha enzo) schijnt dinsdagavond ook een populair moment te zijn?
Ligt aan het moment wanneer mensen hun subscription box openen/verversen. Als jij je video om 03:00 uploadt en de rest van de youtubers die die persoon volgt om 16:00, dan is de kans kleiner dat iemand terugscrolt in z’n box om bij jouw video te komen. Maar er bestaat geen perfecte tijd helaas.
Geen flauw idee, blijkbaar haha
Wilvantien is heel hard bezig met haar instagram te boosten.
Ze comment echt bij iedere andere influencer.
Valt heel hard op ( vind ik dan)
Zie dat Wil ook meer volgers heeft (57.8000 vs 445000).
Zie trouwens in de vlogs qua weergaven geen verschil, terwijl ik die van Tien standaard oversla.
Ik vind die twee ook totaal anders overkomen in hun moederschap en eigenlijk het leven. Hoe die twee vriendschappelijk en zakelijk goed blijven gaan vind ik best bijzonder.
IK BEN IN SHOCK! Wat zonde! En hoe dan? Ik ga nu haar blog lezen
Woo ik zie het net, wat erg!
Nee wat erg!! Echt heel erg sneu, ze had er zo hard voor gewerkt!
Wow wat sneu! Ik heb net haar blog gelezen en dacht nog: maar als je er geen last van hebt, kun je toch alsnog lopen? Op deze vraag geeft ze zelf al antwoord, namelijk dat de lange termijn gevolgen te groot zijn en, belangrijker, dat ze in haar boek niet het idee mee wel geven dat het normaal is om met een breuk een marathon te gaan lopen. Vooral dat laatste vind ik erg netjes!
Ahhh nu voel ik me schuldig over mijn opmerking. Wat ontzettend kut voor haar zeg jeetje!
Watttttttttttttttttttttt??? Waarover? Hun boek?
ik heb hier net zo hard om zitten lachen
was dit die aflevering met die bontjasjes? Stond er echt voor geen meter. En die vragen die ze stelde aan die vrouw van dat hotel; zit er nog een geschiedenis achter jullie verhaal of niet??
zó spontaan
Jaa want deze meit is zó authentiek #ohneetochniet #13ineendozijn
Jeeeemig zij is echt zo vol van zichzelf. Niet alles wat je doet is bijzonder en hoeft bijzonder te zijn
Ah zielig voor Annemerel zeg. Keek echt uit naar haar verhaal en was zo benieuwd naar haar resultaat.
Ik ben ook echt in shock van Annemerel d’r verhaal, wat een deceptie voor haar
Wat sneu voor Annemerel. Ze zal hier wel behoorlijk kapot van zijn. Zo hard trainen en dan kan ze niet meedoen.