Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

‘T kind kijkt hartstikke vrolijk

ben echt geshockeerd door het nieuws van annemerel, was zo zo zo benieuwd naar hoe ze het zou doen! :frowning: echt zo sneu

1 like

@Kaarsgeur dit

1 like

Ik kwam net op Kelly Caresses insta en zag dat ze pas 28 is?! Ik dacht echt eind 30, zo raar.

14 likes

haha ja volgens mij is dat reclame van de patatje oorlog ding,van die stichting Pax!

1 like

Waarom doet bonnie letterlijk schoenen aan als ze zich aankleedt om vervolgens achter haar pc te gaan zitten. :thinking:

9 likes

Misschien TMI, maar ik ben een paar maanden geleden bevallen en moest zowel inwendig als uitwendig gehecht worden. Toen hebben ze wel verdoofd. Aan de buitenkant werkt die verdoving minder goed en ik kan je vertellen dat het hechten toch echt wel minder prettig voelt dan zo’n prikje :stuck_out_tongue:

1 like

Wat random, dat zij daar reclame voor maken. Of gaan ze voor de Nobelprijs voor de vrede?

Ik kijk HNTM en de stiefzoon van Laura noemt haar blijkbaar zijn moeder.

1 like

Wow echt? Dat vind ik best wel een ding? Volgens mij hebben ze wel een goede band, weet niet zo goed wat ik er erg/raar aan vind.

1 like

@ClaireCharlotte

Ik noem mijn stiefvader ook mijn vader haha. Maar ik volg hun verder niet, vind het beetje raar dat dat joch zo nodig in de spotlight moet hele tijd haha

2 likes

Ik vind het ook een raar iets om een ‘oordeel’ over te hebben hoor want het is zo persoonlijk, maar ik had het gewoon niet verwacht omdat zij niet zo veel ouder is dan haar stiefzoon (10-15 jaar ofzo?).

1 like

Ja denk dat het heel moeilijk is om iemand anders zijn familie dynamiek te begrijpen. Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dat alleen maar zegt omdat zij ook “bekend” is. Maar dat weten we niet. Scheidingen en tweede huwelijken waar kinderen bij betrokken zijn, zijn altijd lastig dus ik hoop maar gewoon dat die kids Laura een hele leuke stiefmoeder vinden.

2 likes

Kijken jullie de Blonde Tigers? Ik vind hen meestal wel grappig en leuk, maar wat vind ik die vriend (‘Sebas’) van Vita toch irritánt! Ik heb hem nog geen één seconde eens niet rare schreeuwstemmetjes horen opzetten, ‘lollige’ grappen uit zien halen en vreemde blikken zien trekken, dus misschien is er ook wel helemaal geen normale conversatie mee mogelijk.

Bijv: https://www.youtube.com/watch?v=k_qVHdBcXGE (rond minuut 4.56)

5 likes

Ik vind Noor vaak zo bitchy tegen Bibi? In de nieuwe vlog zegt Bibi dat ze uiteindelijk eigenlijk niet door de regen heeft gefietst, zegt Noor zo snauwerig: je haar is nat dus je hebt wel door de regen gefietst. Weet niet, merk dit best vaak in vlogs terwijl Bibi me zo lief lijkt haha.

4 likes

Ik volg Lisanne dan zo op Insta en ze koopt zo. veel. meuk. Van de Action. Elke dag wel een soort shoplog.
Charlotte Blitzblum eigenlijk net zo!

4 likes

En zodra de video is opgenomen gelijk ruilen…

1 like

Ben benieuwd hoe vaak ze is uitgegleden bij het maken van deze foto. Dit kan je toch niet volhouden in een glad bad :joy:

4 likes

huh haar oksel lijkt wel een schouder

3 likes

Ah dat parfum blijft ook wel lekker lang hangen als ze 'm opdoet in bad

37 likes