En dan achteraf moet ze die zeiknatte bloemblaadjes opruimen. Ik zie al helemaal voor me hoe ze een zwarte vuilniszak naast het bad zet om ‘t er met d’r handen uit te scheppen haha!
Bonnie bij de McDonalds. Ik vind het altijd zo irritant dat zij hun eten ‘delen’ en daarna janken over de prijs. Mc is duur, dat is al jaren zo. Get over it
En die kanten string over de badrand, heerlijke kinky touch wel.
Ik kijk nu de ‘ik voel me raar’ vlog van Sanny. Daarin zegt ze dat ze van hun verlof wel een romantisch beeld had. ‘Ja ik dacht, gewoon we gaan elke dag naar het strand, baby mee. Lekker lunchen overal’.
Dan vind ik het niet gek dat het moederschap haar nu best zwaar valt Lekker lunchen overal, hou op zeg, haha. Ik ben zelf geen moeder, maar mijn moeder heeft me altijd op het hart gedrukt dat je je in de eerste weken lekker mag laten verzorgen, dat je rustig thuis je ‘nest’ weer op orde moet krijgen en dat ‘9 maanden op, 9 maanden af’ heel normaal is. Sanny holt al naar events en de sportschool na amper 2 maanden.
Hahahaha dat bloemetje op dat boek, die BH (?) over de badrand, die verlepte bloemblaadjes in het water die ze, zoals @Kaarsgeur zo treffend omschrijft, uit dat bad moet scheppen met haar handen en die houding. Wat een domme foto weer.
Die accessoires waren me nog niet eens opgevallen… Maakt de foto nog een stukje opmerkelijker ja.
De kraan hangt net boven haar hoofd en het water valt op haar hoofd. Zeer aangenaam
Huh, is haar haar opgeschoren? Haar haar op deze foto doet me denken aan dat van m’n bae:
Nee, dat is zo! Maar het lijkt alsof ze alleen met die positieve uitwerking rekening had gehouden, en niet met het feit dat het misschien niet zo rooskleurig zou zijn
Ze lijkt net een barbiepop.
Vanmiddag om 16:00u komt er een video van Peter (petrus) online over zijn burning man ervaring. Ben daar heel benieuwd naar! Peter lijkt me wel iemand die het goed kan uitleggen, er goed over kan vertellen en ik denk ook dat hij er een andere kijk/instelling op heeft dan Mascha en Gregor.
Nou weet ik dat ik een zure (kantoor)trut ben, maar dit lijkt in de verste verte niet op mijn gezichtsuitdrukking als ik in de ochtend aan het ontspannen ben.
Ragnar. Smelt…
Ik vind Jill echt een megairritant hoofd hebben met altijd die half open bek en die wijd opengesperde ogen en neusgaten.
Dit gaat wel een beetje ver vind je niet?
Is misschien niet vriendelijk, maar ik zei ook ik vind, het is een mening geen feit. Ik vind haar niet lelijk, maar ze spert altijd die neusgaten zo enorm open. Ze lijkt wel Voldemort op die foto hierboven. Daarom vind ik haar hoofd irritsnt, door die pose.
Maargoed, mensen mogen mijn hoofd ook irritant vinden, zou ik geen problemen mee hebben.
Ik wou dat ik zo keek haha. Mijn boze hoofd in ontspannen status lijkt steeds erger te worden naarmate ik ouder word.
Haha ik heb ook een heel boos neutraal-hoofd, maar zelf heb ik dat toch nog steeds liever dan zo (vind ik hoor!) extreem veel met mijn uiterlijk en poses bezig te zijn steeds
Ja true!