Bij mij stond er net gewoon 27.9k. Nu 28k trouwens 
Ook maar van horen zeggen hoor, dus geen bron helaas
Maar zit wel wat in, vaak als je tussen die volgers kijkt zie je ook allemaal van die random “nep” accounts ertussen, vaak oostblok enz.
Hahaha ik snap je wel hoor: ik ben al 3 jaar bezig met die capsule wardrobe en ben eindelijk biiijna tevreden. Ik snap wel dat als je er enthousiast over bent (en het geld hebt -_-) je meteendirectnu alles wil vervangen. Maar tegenstrijdig is het wel.
Ik vind het echt onnatuurlijk dik op die foto, je ziet meteen dat het (deels) nep is. Maar goed het is sowieso beter dan dat roze kapsel.
De video van Petrus is wel tof, hij heeft wel een goed punt uiteindelijk! Alleen het intro verhaal van zijn eerste dag duurde te lang. Dat ging nergens over. 
En ik ben in shock dat ze met Hella’s camper in MILIEU kamp stonden. Hahaha Mascha en milieu, ik moest even gniffelen omdat het hier altijd over haar net-niet-milieubewuste-acties gaat.
Nu ik dit typ, besef ik me dat ik trouwens wel wat meer had willen horen en zien van Peter. Hij heeft super mooie beelden gemaakt maar die flitsten super snel door de video. Hoop dat er nog iets komt.
‘ik word soms zo moe he dat je niks kan zeggen en dat je altijd gezeik krijgt in de comments. En ik laat dit er ook gewoon in want ik word er helemaal ziek van’
monica
Vind het wel jammer en ergens ook zielig dat ze dit account openbaar ‘mocht’ maken, lijkt me dat dat heel veel extra druk met zich meebrengt, vooral aangezien ze nog zo jong is
Die lach van danique na dat stukje vond ik nog wel het mooiste van alles denk ik 
Ik vind Dionne’s haar echt heel mooi! Dat nephaar hou ik zelf niet van maar die kleur staat haar zo goed.
Maar dan klopt het toch? 27900 volgers? 
In je eerste post zei je 279000 dus dat klopte niet, dat bedoelde ik
Haha ah zag er ook echt vies uit, met zo’n behaarde naad. En peter die dan graag zn lichaam showt, maar ik vind er niks bijzonders aan 
Yay she’s back. Wat een random collectie aan producten.
Zij is mijn favoriete youtuber omdat ze vaak origineel is en veel tijd in haar video’s steekt. 
Ik vond het filmpje van Tara en Larissa erg leuk dat ze voor elkaar outfits gingen kopen. Weten jullie vergelijkbare filmpjes van leuke youtubers? Ik vind het leuk dat ze dan eigenlijk hun eigen smaak er buiten proberen te houden maar uiteindelijk toch vaak iets kopen wat ze zelf zouden willen hebben. (Die schoenen voor Larissa bv)
Ff kijken of ik hem hieronder kan zetten. WACHT EVEN…
Edit: ja!
Er zijn best veel stellen die zo’n video hebben! Teske & Mert, Bonnie & Nick, Kelvin & Nina en volgens mij Diana ook met Alex.
Tnx! Maar met mannen vind ik het nou net ff minder denk ik. Zal eens kijken!
Zit nu ook ineens in de ‘How to style’ of style hacks filmpjes. Heb nu al zin om voor morgen kleding uit te zoeken. Zal wel weer basic worden maar het gaat om het idee.
Oh ik vind het juist wel leuk, ik vind het dan weer niet leuk als ik de youtubers niet ‘ken’
Nee zit ook wat in! Dan kun je niet meedenken als het ware.
Hij heeft die beelden helemaal niet gemaakt. Dat zijn allemaal beelden uit youtube videos van anderen. Ik herken er een paar. Er zitten stukken in van Jesse, kijk maar:
https://www.youtube.com/watch?v=8WyDjXSLg88 vanaf 15:02 is dat stukje bij de burn.
In de video van Peter zie je precies dat shot vanaf 7:52.
Er zitten ook beelden bij van een helicopter/vliegtuig, lijkt me niet dat die van Peter zijn want hij kwam met een bus.
Beetje raar overigens dat hij nergens zegt dat die stukjes niet door hem zijn gemaakt.
Er was ook een moment in zijn video dat ik dacht huh volgens mij heb je dit niet zelf gefilmd?
Misschien zijn het algemene beelden die gebruikt mogen worden? Omdat ze zoveel moeten aanvragen en laten controleren bij zelfgemaakte video’s.