Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Door ergens ‘‘ik vind’’ voor te plakken is het niet ineens geoorloofd om alle ongenuanceerde dingen die je denkt hardop te zeggen.

54 likes

Oh echt? Ik heb er bij hem geen moeite mee eigenlijk, of niet dat me is opgevallen in ieder geval. Ik heb dat bij bijvoorbeeld Jiami wel heel erg. Vind Peter wel fijn om naar te luisteren.

en naar hem kijken vind ik ook niet verkeerd maar dat terzijde

1 like

Dat vind jij.
Ik scheld haar niet uit, ik zeg alleen megairritant, iets dat ik ook best recht in dr gezicht zou zeggen mocht ik haar kennen.

Doe even niet zo moraalridderig pls.

12 likes

haha deze quote in een ‘artikel’ over dee haar nieuwe vriend:

Kijkers zien bevestiging: Dee ging vreemd met ‘Enzo Knol zonder geld’!

13 likes

Sinds wanneer zijn opengesperde neusgaten iets wat mooi is? :rofl:

1 like

Denk niet dat jill dr neusgaten openspert, maar ze kijkt vaak wel zo geforceerd/geposeerd. Denk ook dat ze lipfillers heeft

1 like

Ben het met je eens, misschien worden hier ook wel die typische foto’s geplaatst hoor, maar zo’n sterk geposeerde kijk mij sexy zijn houding valt me op, ik heb daar gewoon helemaal niks mee. Met niemand die zo doet. Vinden ze vast niet erg hoor dat het mij niet aanspreekt :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat klopt, dit is ook enkel mijn mening en kennelijk verschillen wij daarin. Maar om me nou een moraalridder te noemen omdat ik je ongenuanceerd vind is ook niet nodig. We hebben gewoon een ander beeld van wat beleefd is en wat niet. Jouw uitspraak maakt jou ook niet direct een trut.

2 likes

@Zemraluani ik vind je opmerking ook ver gaan en vind het kinderachtig dat je iemand die je daar op aanspreekt een moraalridder noemt. Je kan het ook gewoon houden bij “ik ben het niet met je eens” oid.

Ik denk ook niet dat het probleem zit in het woordje irritant maar meer het stuk dat daarna komt, dat komt op mij alles behalve vriendelijk over en zou het ook niet waarderen als iemand in mijn gezicht zegt dat ik “een half open bek” heb, ik ben geen beest.

Iedereen mag zeggen wat ze wil hoor, maar als je iets zegt waarvan je weet dat het niet zo aardig is, hoef je niet direct te doen alsof het raar is als iemand daar wat van zegt.

26 likes

Huh ja @Zemraluani, je mag best meningen uiten hier, ook als die controversieel of ongenuanceerd zijn, maar dan kan je vervolgens ook wel verwachten dat er reactie op zal komen

14 likes

:+1:t3:

4 likes

Die print op het eerste shirt vind ik echt heel tof.

Jaa!! Haar kanaal is echt ontzettend leuk, vind haar ook een superleuk persoon. Hoe enthousiast ze altijd wordt hahaha

Oke ik kijk voor de eerste keer de vlog van die man van de Huismuts en mijn god, die bovenverdieping :scream: zo-veel zooi. En ze had toch gevraagd om tips voor een kast op maat op de bovenverdieping? Denk dat geen spon-timmerman zich gemeld heeft, want ze zet er nu een paar ikea kasten neer :unamused:

4 likes

Wauw Dionne heeft haar haar geverfd en is niet meer Roze! Ik kijk niet heel veel video’s van haar maar vind haar wel leuk in bijvoorbeeld Madtrippers. En nu zag ik dit voorbij komen maar vind het zo mooi dat ik het hier maar even deel haha!

9 likes

Huh maar ze zegt in het begin: ‘jullie denken vast dat ik een pruik op heb maar nee…’. Maar ze heeft wel een pruik op? Met behoorlijk kleurverschil?

5 likes

En neuspiercing is eruit. Ja valt mij wel weer op haha. Viel me al op bij haar Insta foto’s laatste dagen. Blond staat haar goed trouwens!

1 like

Ze heeft een haarstuk (onder haar haar) om het lang en dik te maken. Oh bij 2 minuten zie je haar haar zonder! Ik vind het zelf mooier zonder.

4 likes

Het is een haarstuk inderdaad zoals @Fenayi zegt. Ik zie bij de thumbnail vooral het kleurverschil, in de video zelf wat minder. Vind haar eigen haar ook mooier. Vind haar haarstuk bijna te vol van stuk. Ze heeft eigenlijk meer volume in haar punten dan op haar hoofd, en met haar eigen haar is dat andersom.

Ik heb de video van Peter over burning man gekeken en ik vind het echt een leuke video! Hij laat hele mooie beelden zien en legt goed uit waar burning man precies voor staat. Niks over hihihi iedereen is naakt en dat is gaaf of hihaho iedereen laat z’n tieten zien voor ijsjes. Vind het nu eerlijk gezegd toch een stuk interessanter over komen dan bij Mascha.

6 likes

Volgt hier iemand Blogbyjenn? Zij is nu bezig met een capsule wardrobe, vooral om “fast fashion” tegen te gaan maar ik vind het altijd zo’n onzin dat er dan weer allemaal nieuwe dingen gekocht moeten worden, dat is toch juist heel erg tegen het duurzaamheidsprincipe in. Waarom de kleding die je hebt niet eerst afdragen/ een kritische selectie maken en dan pas investeren in nieuwe mooie stukken. Heb dit ook altijd bij van die zero-waste projecten, waarom gelijk allemaal fancy dingen gaan kopen om je eten in op te bergen, je kan toch ook beginnen met wat je hebt en als het echt nodig is wat bij kopen eventueel. Oke zat me hoog dit, einde rant.

18 likes