Tnx! Maar met mannen vind ik het nou net ff minder denk ik. Zal eens kijken!
Zit nu ook ineens in de ‘How to style’ of style hacks filmpjes. Heb nu al zin om voor morgen kleding uit te zoeken. Zal wel weer basic worden maar het gaat om het idee.
Tnx! Maar met mannen vind ik het nou net ff minder denk ik. Zal eens kijken!
Zit nu ook ineens in de ‘How to style’ of style hacks filmpjes. Heb nu al zin om voor morgen kleding uit te zoeken. Zal wel weer basic worden maar het gaat om het idee.
Oh ik vind het juist wel leuk, ik vind het dan weer niet leuk als ik de youtubers niet ‘ken’
Nee zit ook wat in! Dan kun je niet meedenken als het ware.
Hij heeft die beelden helemaal niet gemaakt. Dat zijn allemaal beelden uit youtube videos van anderen. Ik herken er een paar. Er zitten stukken in van Jesse, kijk maar:
https://www.youtube.com/watch?v=8WyDjXSLg88 vanaf 15:02 is dat stukje bij de burn.
In de video van Peter zie je precies dat shot vanaf 7:52.
Er zitten ook beelden bij van een helicopter/vliegtuig, lijkt me niet dat die van Peter zijn want hij kwam met een bus.
Beetje raar overigens dat hij nergens zegt dat die stukjes niet door hem zijn gemaakt.
Er was ook een moment in zijn video dat ik dacht huh volgens mij heb je dit niet zelf gefilmd?
Misschien zijn het algemene beelden die gebruikt mogen worden? Omdat ze zoveel moeten aanvragen en laten controleren bij zelfgemaakte video’s.
Ik vond die foto van Noor eigenlijk best mooi
Die twee hebben echt zoveel meuk.
Ooh wat jammer zeg! Ik had juist verwacht / gehoopt dat hij als filmmaker ook een vergunning zou hebben aangevraagd om te filmen. Zonde!
Watttt, ik wist niet dat ze nog 2 zusjes had. Het lijkt nu een kleine plaag omdat ik nooit wat van serena of van hen heb gevolgd. Zooohoooooo oppervlakkig weer daaag.
Manon Tilstra heeft ook twee zusjes, maar geen van de drie heeft een persoonlijkheid of humor. Dan heb ik liever Serena en dr zusjes, die zijn af en tie nog best grappig.
Ja vreselijk, zulke inhoudsloze video’s.
Maar Serena is vooral een beutyblogger toch? Daar heb ik op EFG ook nooit wat van gevolgd en hier nog steeds niet. Het beutyblogtopic bedoel ik dan. Manon werd nog wel regelmatig besproken op EGF in dit topic.
Enzo Knol heeft 2 miljoen abonnees
Jezusch
Nee ik beheer een account met veel volgers, met nullen, en heb ik niet gekocht of gedownload.
Ik zie op mijn iPhone nullen
Ik was ook afgehaakt tussendoor. En hij heeft een vervelende uitspraak ofzo. Brr
Die zusjes staan in die ABC zeker met dat logo? ik heb die op EGF nog al avatar gehad en zag laatst toevallig dat ik hem nog op mn telefoon had staan en pieste alweer bijna in mn broek!
Zie in de stories van Annemerel dat ze in Malaga is, haar trainer is daar voor de WK masters. Of ze zijn hele goede vrienden geworden, of …
Wow, goed gespyed. Ze lijken me wel echt een leuk stel!
cuteeeee als het waar is!