Ik vond die foto van Noor eigenlijk best mooi 
Die twee hebben echt zoveel meuk.
Ooh wat jammer zeg! Ik had juist verwacht / gehoopt dat hij als filmmaker ook een vergunning zou hebben aangevraagd om te filmen. Zonde!
Watttt, ik wist niet dat ze nog 2 zusjes had. Het lijkt nu een kleine plaag omdat ik nooit wat van serena of van hen heb gevolgd. Zooohoooooo oppervlakkig weer daaag.
Manon Tilstra heeft ook twee zusjes, maar geen van de drie heeft een persoonlijkheid of humor. Dan heb ik liever Serena en dr zusjes, die zijn af en tie nog best grappig.
Ja vreselijk, zulke inhoudsloze video’s.
Maar Serena is vooral een beutyblogger toch? Daar heb ik op EFG ook nooit wat van gevolgd en hier nog steeds niet. Het beutyblogtopic bedoel ik dan. Manon werd nog wel regelmatig besproken op EGF in dit topic.
Enzo Knol heeft 2 miljoen abonnees
Jezusch
Nee ik beheer een account met veel volgers, met nullen, en heb ik niet gekocht of gedownload.
Ik zie op mijn iPhone nullen 
Ik was ook afgehaakt tussendoor. En hij heeft een vervelende uitspraak ofzo. Brr
Die zusjes staan in die ABC zeker met dat logo?
ik heb die op EGF nog al avatar gehad en zag laatst toevallig dat ik hem nog op mn telefoon had staan en pieste alweer bijna in mn broek!
Zie in de stories van Annemerel dat ze in Malaga is, haar trainer is daar voor de WK masters. Of ze zijn hele goede vrienden geworden, of … 
Wow, goed gespyed. Ze lijken me wel echt een leuk stel!
cuteeeee als het waar is!
Helemaal zin om zelf nu te verven ook. Bob Ross is ook zo leuk!
Dit doe ik elke paar maanden met mn vrienden, sinds een jaar of 2. Echt fantastisch om te doen.
Ik las al mee op EGF en dit was het moment om een account aan te maken haha.
Ik had een tijdje geleden namelijk exact hetzelfde idee. Ik vond hun dynamiek samen zo leuk. Toen heb ik haar trainer gegoogled en hij blijkt dus 47 te zijn… Nog steeds een optie natuurlijk, maar iets minder waarschijnlijk.
Wow ik keek vroeger haar video’s maar was haar een soort van vergeten? Wel leuk idee deze video!
Hoe kun je Jenna vergeten