Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik was keurig begonnen aan de video, maar ik vind hem zo irritant praten dat ik gewoon niet doorheen kan komen. Jammer, want ik was wel benieuwd!

5 likes

Waar is Diana tegenwoordig toch mee bezig.
Ze maakt, na vlogs vol nieuwe ‘aankoopjes’ en zooi voor lowlands en shoplogs een video waarin ze haar aankopen uit haar laatste shoplog reviewt.
Daarin zegt ze
eigenlijk bewuster worden van de kleding die er binnen komt, en wat ik echt draag. In de wereld waarin we nu leven is het gewoon heel erg belangrijk dat we allemaal net iets bewuster gaan worden van onze consumptie en kleding is daar natuurlijk een supergroot onderdeel van. En ik vind het belangrijk om daar beter mee om te gaan.

Wekenlang voor en na die video koopt ze vlog na vlog zoveel kleding, nu ook weer en pakt ze ook meerdere setjes sponkleding van monki en bread and butter en zo uit (oh my god! oh my god! oh my god! hallejula! :expressionless: dat was natuurlijk precieees die broek die ze al wilde hebben).

En deze week een closetsale met al haar oude troep want dat is zo lekker bewust. Ja hoor, je kunt beter eens letten op wat je er zelf bij koopt. Ik geloof dat ze alleen de afgelopen 4 weken serieus 6 of 7 nieuwe broeken heeft? Ik kan haar echt niet meer serieus nemen, terwijl ik haar vroeger altijd zo leuk vond omdat ze een van de weinige bloggers met brains was.
Zo jammer want eigenlijk is ze zo leuk.

19 likes

Waarom heeft Gregor zijn schoenmaat in zijn instagrambio staan? Voor spon?!

2 likes

Ik vind het stiekem een beetje teleurstellend dat Bibi (van Noor) al echt zo’n typische Insta girl lijkt te worden. Had ik in ieder geval niet verwacht van haar om eerlijk te zijn. Dacht altijd dat ze niks om dat soort dingen geeft maar valt toch tegen haha.

Vooral als ik dan dit zie:

12 likes

Ik vind de kleur heel mooi maar de pruik/haarstuk echt helemaal niks! Haar eigen haar is toch vol/mooi genoeg! Ook heel leuke coup!

3 likes

Nee dat vind ik dus ook! Denk wel dat Dionne er zelf zo aan is gewend, dat ze niet meer zonder kan/wil omdat het verschil kwa dikte natuurlijk super groot is. Maar vind haar eigen haar ook gewoon heel mooi.

2 likes

Huh waarom staat er bij aantal volgers: 27,9.000? Ze heeft toch 27,9K dus 27900 volgers?

Nee wat je nu zegt is dan 279.000 of 27.900.

Het staat gewoon heel raar op Instagram uitgetypt.

Bibi heeft 27 duizend en 900 volgers. 27 komma 9 - duizend.

3 likes

Volgens mij als je nullen ziet, ipv een K, hebben mensen volgers gekocht! Of gedownload via een app

Bij mij stond er net gewoon 27.9k. Nu 28k trouwens :face_with_raised_eyebrow:

Ook maar van horen zeggen hoor, dus geen bron helaas :stuck_out_tongue: Maar zit wel wat in, vaak als je tussen die volgers kijkt zie je ook allemaal van die random “nep” accounts ertussen, vaak oostblok enz.

Hahaha ik snap je wel hoor: ik ben al 3 jaar bezig met die capsule wardrobe en ben eindelijk biiijna tevreden. Ik snap wel dat als je er enthousiast over bent (en het geld hebt -_-) je meteendirectnu alles wil vervangen. Maar tegenstrijdig is het wel.

3 likes

Ik vind het echt onnatuurlijk dik op die foto, je ziet meteen dat het (deels) nep is. Maar goed het is sowieso beter dan dat roze kapsel.

De video van Petrus is wel tof, hij heeft wel een goed punt uiteindelijk! Alleen het intro verhaal van zijn eerste dag duurde te lang. Dat ging nergens over. :stuck_out_tongue:

En ik ben in shock dat ze met Hella’s camper in MILIEU kamp stonden. Hahaha Mascha en milieu, ik moest even gniffelen omdat het hier altijd over haar net-niet-milieubewuste-acties gaat.

Nu ik dit typ, besef ik me dat ik trouwens wel wat meer had willen horen en zien van Peter. Hij heeft super mooie beelden gemaakt maar die flitsten super snel door de video. Hoop dat er nog iets komt.

1 like

‘ik word soms zo moe he dat je niks kan zeggen en dat je altijd gezeik krijgt in de comments. En ik laat dit er ook gewoon in want ik word er helemaal ziek van’

:rofl: monica

17 likes

Vind het wel jammer en ergens ook zielig dat ze dit account openbaar ‘mocht’ maken, lijkt me dat dat heel veel extra druk met zich meebrengt, vooral aangezien ze nog zo jong is

1 like

Die lach van danique na dat stukje vond ik nog wel het mooiste van alles denk ik :joy:

5 likes

Ik vind Dionne’s haar echt heel mooi! Dat nephaar hou ik zelf niet van maar die kleur staat haar zo goed.

1 like

Maar dan klopt het toch? 27900 volgers? :see_no_evil:
In je eerste post zei je 279000 dus dat klopte niet, dat bedoelde ik

Haha ah zag er ook echt vies uit, met zo’n behaarde naad. En peter die dan graag zn lichaam showt, maar ik vind er niks bijzonders aan :stuck_out_tongue: