Ok, ik heb heel veel bedenkingen bij dat boek van Wil&Tien en de vormgeving, schrijftstijl en inhoud ervan, maar eerlijk is eerlijk: ik vind het wel heel leuk van ze dat ze er gewoon voor zijn gegaan.
Ook al wilde geen uitgever het, of het nu wel of geen succes wordt, ze hebben het toch maar gewoon zelf gedaan en het risico genomen. Ze zijn er zelf zo enthousiast over en blij mee.
Ik zit nu die site te bekijken en ik vind dit ook wel heel schattig:
Q: Kan ik ook vanuit het buitenland jullie boek bestellen?
A: Vanuit de meeste landen uit Europa kun je gewoon via de webshop bestellen! Staat jouw land er niet tussen bij de check out, stuur dan even een mailtje naar shop [at] wilentien.nl en dan kijken we wat er mogelijk is! (Tip: Wat je ook kunt doen is het boek bij familie in Nederland laten bezorgen, dan betaal je geen verzendkosten! Misschien kunnen ze het boek voor je meenemen als ze op bezoek komen of ben je zelf binnenkort een keer in Nederland.)
Ik vind het op de een of andere manier heel aandoenlijk dat ze serieus zo’n “tip” (die iedereen denk ik wel zelf kan bedenken, als je die mogelijkheid hebt) op hun verkoopwebsite zetten