Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ok, ik heb heel veel bedenkingen bij dat boek van Wil&Tien en de vormgeving, schrijftstijl en inhoud ervan, maar eerlijk is eerlijk: ik vind het wel heel leuk van ze dat ze er gewoon voor zijn gegaan.
Ook al wilde geen uitgever het, of het nu wel of geen succes wordt, ze hebben het toch maar gewoon zelf gedaan en het risico genomen. Ze zijn er zelf zo enthousiast over en blij mee.

Ik zit nu die site te bekijken en ik vind dit ook wel heel schattig:

Q: Kan ik ook vanuit het buitenland jullie boek bestellen?
A: Vanuit de meeste landen uit Europa kun je gewoon via de webshop bestellen! Staat jouw land er niet tussen bij de check out, stuur dan even een mailtje naar shop [at] wilentien.nl en dan kijken we wat er mogelijk is! (Tip: Wat je ook kunt doen is het boek bij familie in Nederland laten bezorgen, dan betaal je geen verzendkosten! Misschien kunnen ze het boek voor je meenemen als ze op bezoek komen of ben je zelf binnenkort een keer in Nederland.)

Ik vind het op de een of andere manier heel aandoenlijk dat ze serieus zo’n “tip” (die iedereen denk ik wel zelf kan bedenken, als je die mogelijkheid hebt) op hun verkoopwebsite zetten :innocent:

24 likes

Jeetje zeg, ook die uitspraak: het is niet handig maar helaas wel waar.

Nee? Niet zo in zijn algemeenheid. Echt zo ongenuanceerd! Snap niet dat ze dit zelf niet ziet.

Alle ziektes zijn erg. Misschien is deze nierziekte ‘erger’ dan bepaalde vormen van kanker. Maar blegh zelfs als ik dat al typ voelt het gewoon niet goed? Waarom zo’n statement de wereld in gooien?
Waarom ziektes op die manier vergelijken? Slaat echt helemaal nergens op

5 likes

Waarom zijn niet alle ziektes erg?
En ik vind het fijn dat jij je daar fijn en begrepen door voelt maar dan steek ik gewoon anders in elkaar. Waarom zou je een ziekte waar heel veel mensen veel leed door kennen onderuit halen met zo’n uitspraak? Dat is voor mij onbegrijpelijk en onnodig. Ik vind het gewoon heel apart dat je door middel van ziektes te vergelijken de ‘ergheid’ moet afdwingen. Daarbij, zijn er zoveel gradaties van kanker en iedere andere ziekte dat het gewoon noet te vergelijken is.

12 likes

Even iets anders, ik kijk die vlog van Josh en ik vraag me af als zij zo’n ontbijtje krijgt van haar team, dan is dat toch eigenlijk een cadeautje uit eigen zak?

3 likes

Oké daar zit dan inderdaad her verschil! Ik vind dat namelijk het leed van een individu bagatelliseren.

En inderdaad een griepje is vervelend en zo alles omvattend bedoelde ik mijn statement niet haha

1 like

Aangezien ze jarig was lijkt het me logisch dat haar medewerkers het uit eigen zak hebben betaald
Anders is het wel vreemd haha

1 like

Als wij met ons team een etentje ofzo aan onze baas geven is dat ook uit eigen zak, niet vanuit het bedrijf.

Mijn vader is overleden aan kanker. 4 maanden nadat we erachter kwamen, overlevingskans nul. Sanne’s vader kan nog geholpen worden met een nieuwe nier maar Sanne’s vader is ernstiger ziek, oke is goed…

5 likes

Het is toch wel duidelijk dat het niet zo’n tactische uitspraak is, hoop dat niemand zich hier nu echt door laat kwetsen

1 like

Ik hoorde wil en tien vanmorgen in een reclame spotje op de radio. Over ikea ofso?

2 likes

Las laatst iets over influencer marketing, was een congres ofzo over? Maar goed, wat voorbij kwam was dat Amerikaanse influencers al langere tijd worden ingezet voor het inspreken van radiospots e.d. en dat dit in Nederland waarschijnlijk ook meer wordt

Haha het is een spotje over de vrede, maar ze gebruiken inderdaad het woord pax meermaals. Ik snapte er ook al weinig van!

1 like

Toen heb ik ook nog gereageerd, maar kreeg geen reactie.

1 like

Wat betekent klamka?

2 likes

In het Pools “deurklink”, maar dat past niet helemaal in de context

20 likes

:joy: :joy:

1 like

Ik zag op insta dat annemerel nu in Malaga is en dat haar coach daar een wedstrijd rent dit weekend. Opzich niet heel gek natuurlijk, maar ik ben wel echt nieuwsgierig of er meer achter zit.

Snap dat je dat denkt: de a is een mislukte o en e aan elkaar. Ja ik ben juf, ja ik heb een officieel schrijfdiploma en ja ik schrijf dramatisch haha :blush:

Me too. Hoewel… ik snap niet dat je op die man een trucje kan doen.

8 likes

Maar san fran is toch een normale afkorting? Zo veel mensen gebruiken die volgens mij