Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik kijk de laatste tijd veel naar studytubers (niet dat ik op school zit maar toch) maar vind Unjaded Jade zo leuk en zo productief met niet alleen studeren maar ook andere nuttige dingen

Samenvatting

https://www.youtube.com/watch?v=bPnVSx-109M

8 likes

Jaa ik volg haar ook al een tijdje. Ik bewonder haar echt, op die leeftijd las ik de avond van tevoren mijn aardrijkskundeboek 1x door en dan was ik wel klaar :sweat_smile:

1 like

En haar moeder klinkt zo lief door haar Nederlandse accent wat erdoor heen komt

3 likes

Ja ik heb de reacties gelezen en niet iedereen was het daarover eens

Die ga ik bekijken! Heb je nog andere tips voor studytubers?

Is het boek verder nog interessant?

Omg verkopen ze dat boek nu nog altijd voor 15 euro???

Uhm qua studytubers volg ik zelf (ben op telefoon dus kan niet zo makkelijk linkjes toevoegen: Ruby Granger, eve Bennet en Holly Gabrielle (veganhollyg is haar user volgens mij).

3 likes

Bij de mensen die er wonen gaan de haren recht overeind staan als je het ‘San Fran’ noemt. Die zeggen altijd SF.
Maar dat kan je niet weten als gewone NLer denk ik.

4 likes

Oh ja ik vind het ook geen prachtige afkorting ofzo haha, maar het is geen typisch mascha woord oid

Hahaha alleen voor de extra ordinary Nederlander :joy::joy:

Leuke tip! Ik ben zelf fan van Rowena Tsai, weet niet of iemand hier haar kent. Zij heeft een video gemaakt over iedere dag om 4 uur 's ochtends opstaan. Niet iets wat ik ambieer maar heb er wel echt respect voor

1 like

Ze heeft in zo’n interview met spuiten en slikken oid ook gezegd dat ze wel eens een trio heeft gedaan idd

Dus toch inderdaad! Ha, goede speurneuzen hebben we hier toch ook. Leuk voor haar :slight_smile:

41 likes

jaaaa wilde dit net posten!!

2 likes

Ahh echt heel leuk voor haar!

1 like

Aaah dit vind ik leuk! Gun het haar echt :slight_smile:

2 likes

Wat leeeeeuk!!

2 likes

Omggggggggggg

1 like

Fijn voor annemerel dat ze iemand heeft gevonden die haar passie deelt en hoop dat ze heel gelukkig is.

15 likes