Ahh zo leuk!!! Ik gun haar echt alles
Zo leuk!! Ben zo benieuwd wanneer ze een stel zijn geworden maar daar volgt vast wat info over. Heel tof voor ze.
Leuk voor Annemerel en Rob!
De nieuwe Annic-vlog. Ik dacht dat het dieptepunt bereikt was maar nee. Ga naar 24 min., liefste komt thuis van het vliegen en tilt haar eerst op als een kind. Vervolgens blijft zij doorfilmen en zegt hij op vrij gore wijze dat ze haar mond moet houden, en legt ook daadwerkelijk zijn hand om haar mond, zijn kindvrouwtje. Ik vind die hele vibe tussen hun zo naaaar
Verder kopen ze een 24 karaats gouden kraan. Een KRAAN. Edit: krijgen. Uiteraard.
ahhh bah. Dat niemand dat edit en denkt⊠nahh laten we dit maar voor het prive archief bewaren.
Maar dat shot daarna van die baby was dan wel weer heel lief:heart_eyes:
nu kijken of ik het kan volhouden tot ze die kraan kopen want dat gekir van haar is echt niet om aan te horen.
Trouwens denk je dat ons wilvantien binnenkort ook zulke beelden van haar en Djurre deelt, geĂŻnspireerd door haar business coach?
Leuk voor der! Ze zocht altijd een âprins op hardloopschoenenâ en die heeft ze gevonden!
Had alleen een compleet ander en jonger type bij haar verwacht.
En toch vind ik Annemerel en haar coach een apart stel, hij is zoveel ouder! Ben benieuwd naar meer info hierover, of ze maakt een grap omdat ze de opmerking te belachelijk vindt
Annemerel en Rob haha
Ik zag bij haar altijd een hockeykakker voor me met overhemdjes opgestroopt tot de ellebogen en van dat dikke golvende haar. Van die jongens uit Ralph Lauren-reclames. Maar dat is volgens mij haar type helemaal niet. Dâr ex was een kalende, ook wat oudere jongen, die als kok werkte.
Haar zusje heeft trouwens ook een vriendje dat je misschien niet bij haar had verwacht. Een jongen die kleiner is dan zij, Russisch is en nogal straat praat
Haha wat leuk. Ik vraag me dan af: is hij haar trainer omdat hij al haar vriend was of heeft ze een relatie met haar trainer gekregen?
Wow, je hebt echt helemaal gelijk. Dit was inderdaad het type dat ik in mijn hoofd had:
Haar zusje heeft inderdaad ook echt een vriend die ik niet had verwacht. Vooral dat straattaal had ik niet bij haar verwacht.
Ik zit nu de trouwfotoâs van deze guy te bekijken
Ja jullie hebben gelijk! Ik vind Annemerel op het eerste gezicht ook een beetje een kakker met haar accent en kledingsstijl enzo, en zelfs nog een beetje studentikoos met dat studiootje dat ze had en de inrichting. Maar als je wat meer naar haar vlogs kijkt dan zie je dat ze een totaal andere levensstijl heeft. Vroeg naar bed, hardlopen, veel alleen thuis. Totaal anders dan je verwacht. Daar past dan totaal weer geen kakker bij, en beter iemand die wat ouder is.
Ik denk vooral dat ze in de jaren best veranderd is. Ik vond haar enorm merkengeil en ze shopte supervaak. Inmiddels draait haar leven meer om sport. Vind haar nu leuker in elk geval
Ja dat is waar. Ze is volwassener geworden. Maar dat het alleen nog maar over hardlopen gaat vind ik doodsaai, vroeger schreef ze over van alles wat. Toen was het meer een lifestyleblog. Maar ze doet nu duidelijk iets wat ze zelf heel erg leuk vind!
Wat was er eigenlijk met iam teh knees toen ze niet lekker in haar vel zat?
Waar kan je de vriend van haar zusje zien, is dat in vlogs? Ben wel benieuwd nu maar hoef natuurlijk niet direct een link naar zijn Instagram hier te hebben.
Eens, ben ook gestopt met haar te volgen. Volg haar ook niet meer op Instagram want daar post ze of een #ad op of een foto waarbij ze met één arm omhoog en haar mond open op de foto staat
Je kunt hem makkelijk vinden in de instagramgallery van haar zusje. Ik weet niet of zijn profiel een slotje heeft want ik volg hem.
Volgens mij staat er op haar wall ergens vast wel een foto van hem. En hij is inderdaad wel eens in de vlog van Annemerel geweest. Is wel alweer een tijd terug (of misschien niet maar ik kijk al een tijdje geen vlogs meer van dâr). Hij ging toen een tijd terug een (halve?) marathon lopen zonder te trainen of zoiets Te zien in een vlog waarin Annermerel en meerdere van haar gezin een wedstrijd gingen rennen.