Als het geen 13 en 30 is kunnen ze vast zelf bepalen dat ze bij elkaar passen inderdaad!
Volgens femmefab 40.000, dat is niet heel erg veel. Ik denk dat haar inkomsten vooral uit Instagram komen.
Ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Plus: wat is nou (cru) precies gebeurd met die Lotte gebeurd van dat wijnenfijn?
Hij is 47 en Annemerel 29. 18 jaar verschil.
Oftewel: beiden volwassen en met gedeelde interesses. Tot zover klinkt dat als een prima basis
Ik lees dat ze âgevondenâ is nadat ze niet op een vakantie bestemming aan kwam waar haar vriend al was en dat ze een aantal jaar geleden al eens een zwaar herseninfarct heeft gehad en grotendeels te boven is gekomen. Vermoed dus dat dat weer is gebeurd.
Ja idd, dat d8 ik zelf ook. Vond alleen het woord gevonden zo, naar, ofzo.

omg ik vind dit. noor een jaar geleden haha ze is zĂł onsympathiek
Dit viel mij inderdaad ook al op, zijn wel erg close op die insta stories.
Hij heeft toch een vriendin? Dacht ik tenminste toen ik laatst op zijn instagram keek
Waarom joh
Dat dacht ik ook! Ik ga ff speuren
Edit: hij heeft een vriendin, zij is in de 50. Ik denk dat ze een aantal keer op zijn Instagram staat, ook een recente foto van de twee.
Opmerkelijk is wel de opmerking van Thomas in Viva:
Ja, Nathalie is 51 en ik 32. Ik wil ooit kinderen en Nathalie heeft al drie dochters, van 19, 24 en 27. Maar ze is een leuke, interessante en lieve vrouw.
Anna is in het laatste half jaar/laatste jaar wel een aantal keer in LA geweest voor werk en toen bracht ze iedere keer tijd door met Thomas. Maar als je goede vrienden bent snap ik dat.
Trouwens ook echt een verrote plant
Ik like allemaal heel erg liberaal alle âleeftijd maakt niet uit commentsâ maar toen ik dit las dacht ik: ik zou het niet echt leuk vinden als de nieuwe vriend/vriendin van een van mijn ouders maar 5 jaar ouder was dan ik.
Hij heeft ook een keer gezegd dat hij kinderen wil en weet dat dat met zijn huidige vriendin niet kan. Dus dat hij weet dat t niet een relatie voor altijd zal zijn maar het voor nu leuk is
Ik ken meerdere mensen met de situatie dat de nieuwe vriendin van hun vader jonger was dan zijzelf.
Bij de ene heel ongemakkelijk (elkaar tegenkomen met uitgaan) maar bij de andere was zij zo oud voor dr leeftijd en hij (de zoon dus, vader vast ook) zo jong dat het prima ging. Die zoon vond het ook niet erg.
Maar het idee lijkt me wel raar
Ha lekker Debbie, hou er wel van.
True. Al ben ik wel blij voor ze dat ze het doen hoor.
Zo zeg, net alsof ze alleen een tampon draagt met een touwtje eruit. Heel apart!