Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Is ook zo, persoonlijk ben ik het wel met je eens! Maar vind dat ze meer inhoud heeft gekregen (al heb ik er zelf niet zoveel mee, nog steeds niet)

dit bedoel ik eigenlijk, dankjewel!

1 like

Maar ze heeft haar leven ook wel zo gecreĆ«erd dat ze dat ā€˜makkelijk’ kan doen. Ik bedoel haar werk is eigenlijk grotendeels wat blogs over het hardlopen schrijven, regelmatig een sponpost op Insta of in haar vlog, en zeer regelmatig een betaald (hardloop)reisje. Ze kan dus haar leven precies inrichten rondom het trainen. Hier heeft ze heel veel tijd voor. Neemt niet weg dat het natuurlijk superknap van haar is en ze veel discipline heeft, maar dat trainen moeten mensen met een ā€˜normale’ baan in de krappe avonduurtjes of weekenden doen.

Eigenlijk heeft ze haar leven heel slim ingericht, en dat het knap is dat ze dus eigenlijk van haar hobby haar baan heeft gemaakt.

Bij Annemerel had ik altijd een beetje het idee dat ze met YouTube is begonnen om relevant te blijven en niet zozeer omdat ze het leuk vindt. Als ik kijk naar hoe weinig comments er op haar blog worden geplaatst denk ik dat ze het vooral moet hebben van instagram spon.

1 like

Mwa was eigenlijk niet echt op jou gericht, ik had je beter niet kunnen quoten. Was eigenlijk mijn eigen gedachtegang hoe ze met de jaren haar blog (en alles eromheen) zo heeft veranderd dat ze zoveel met haar hobby en alle leuke dingen eromheen zoals reisjes bezig kan zijn. Is eigenlijk best slim maar heeft ze natuurlijk vast ook hard voor moeten werken.

1 like

Maar aan de comments kan je niet perse zien hoeveel lezers er zijn en hoeveel ze met haar blog verdient, toch? Sinds haar project zijn denk ik veel lezers afgehaakt, maar daarvoor had ze ook niet honderden comments. Maar toch denk ik wel dat ze een van de grootste blogs in Nederland heeft/had, met trouwe lezers.

1 like

Eens! En vet leuk dat ze nu samen is met die trainer. Maar iemand heeft t over 20 jaar ouder maar hijs toch niet bijna 50? Aangezien zij eind 20 is… dacht dat hij 40 ofzo vind dat geen enorm leeftijdsverschil.

46 is hij geloof ik

Is er verder eigenlijk nog bekend geworden of het echt uit is tussen Denise en haar vriend ?

2 likes

Als het geen 13 en 30 is kunnen ze vast zelf bepalen dat ze bij elkaar passen inderdaad!

21 likes

Volgens femmefab 40.000, dat is niet heel erg veel. Ik denk dat haar inkomsten vooral uit Instagram komen.

1 like

Ben ik ook heel erg benieuwd naar.

Plus: wat is nou (cru) precies gebeurd met die Lotte gebeurd van dat wijnenfijn?

Hij is 47 en Annemerel 29. 18 jaar verschil.

Oftewel: beiden volwassen en met gedeelde interesses. Tot zover klinkt dat als een prima basis

71 likes

Ik lees dat ze ā€œgevondenā€ is nadat ze niet op een vakantie bestemming aan kwam waar haar vriend al was en dat ze een aantal jaar geleden al eens een zwaar herseninfarct heeft gehad en grotendeels te boven is gekomen. Vermoed dus dat dat weer is gebeurd.

Ja idd, dat d8 ik zelf ook. Vond alleen het woord gevonden zo, naar, ofzo.

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

omg ik vind dit. noor een jaar geleden haha ze is zó onsympathiek

1 like

Dit viel mij inderdaad ook al op, zijn wel erg close op die insta stories.

1 like

Hij heeft toch een vriendin? Dacht ik tenminste toen ik laatst op zijn instagram keek

2 likes