Waarom joh
Dat dacht ik ook! Ik ga ff speuren
Edit: hij heeft een vriendin, zij is in de 50. Ik denk dat ze een aantal keer op zijn Instagram staat, ook een recente foto van de twee.
Opmerkelijk is wel de opmerking van Thomas in Viva:
Ja, Nathalie is 51 en ik 32. Ik wil ooit kinderen en Nathalie heeft al drie dochters, van 19, 24 en 27. Maar ze is een leuke, interessante en lieve vrouw.
Anna is in het laatste half jaar/laatste jaar wel een aantal keer in LA geweest voor werk en toen bracht ze iedere keer tijd door met Thomas. Maar als je goede vrienden bent snap ik dat.
Trouwens ook echt een verrote plant
Ik like allemaal heel erg liberaal alle âleeftijd maakt niet uit commentsâ maar toen ik dit las dacht ik: ik zou het niet echt leuk vinden als de nieuwe vriend/vriendin van een van mijn ouders maar 5 jaar ouder was dan ik.
Hij heeft ook een keer gezegd dat hij kinderen wil en weet dat dat met zijn huidige vriendin niet kan. Dus dat hij weet dat t niet een relatie voor altijd zal zijn maar het voor nu leuk is
Ik ken meerdere mensen met de situatie dat de nieuwe vriendin van hun vader jonger was dan zijzelf.
Bij de ene heel ongemakkelijk (elkaar tegenkomen met uitgaan) maar bij de andere was zij zo oud voor dr leeftijd en hij (de zoon dus, vader vast ook) zo jong dat het prima ging. Die zoon vond het ook niet erg.
Maar het idee lijkt me wel raar
Ha lekker Debbie, hou er wel van.
True. Al ben ik wel blij voor ze dat ze het doen hoor.
Zo zeg, net alsof ze alleen een tampon draagt met een touwtje eruit. Heel apart!
Ze zat al een tijdje op een aanbieding voor kattenvoer te wachten zodat ze kon inslaan. Achteraf vertelt ze dat het 2e halve prijs was, en dat is uiteindelijk ook maar 25% korting
Maar wel de nieuwste iPhone⊠đ€·
oeffffffffffffffâŠ
als het waar is: dat vreemdgaan is al 1 ding, maar hoe hij om is gegaan met haar???
Ik vind het maar vaag? Geen geluid bij het filmpje en dat verhaal kan iedereen schrijven. Maar aan de andere kant, ben je wel heel triest om zoiets te verzinnen. Maar als ik nu nesim tegen kom kan ik ook achter hem aan rennen en filmen âgeef mijn sleutelsâ en boos worden omdat iemand je filmt kan ook meerdere reden hebben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden?
Edit: hoe kom je hier zo snel bij? Is pas 100x bekeken, 1 reactie en nog geen uur onlineđ
Hmm waar zijn de Snapchat receipts?
Nah ik vind het echt een hele rare foto hoor, net alsof je haar vagina ziet inderdaad met een touwtje eruit hangend.
En ja, voor degene die het nog niet op Instagram gezien hadden (of daar hadden door de vlogs), we zijn inderdaad samen en ik ben héél héél gelukkig. -> dagboek van Annemerel, ze ziet er ook heel erg blij uit.
Gisteren nog even een klein onderzoek gedaan. Rond 1 juni begon ze met trainen, ik weet niet of ze hem toen al kende. Vanaf half juni zie je haar vriend verschijnen op haar Instagram en in een vlog van eind juni zegt ze dat ze met hem naar het strand gaat om aan haar boek te werken. Dus ik denk dat het gevoel al vrij snel is ontstaan nadat ze begon te trainen als topatleet. Er zijn ook een aantal hier die in die periode aangaven dat het trainen als atleet Annemerel echt goed deed. We weten nu waarom
Beetje raar verhaal.
Nee van Nesim. Had ik er even bij moeten zeggen haha.
Woah, dat verhaal over Nesim :(. Ik vind het echt heel heftig. Wat er Ă©cht gebeurd is weten alleen zij, natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat niemand zoiets zomaar uit zân duim zou zuigen.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat het meisje nu allemaal ongelofelijk gemene reacties krijgt op haar facebook, dat ze te lelijk zou zijn en Nesim al een mooie vrouw heeft, dat ze een hoer is, dat ze alles verzint en dat ze expres het condoom kapot zou hebben gemaakt zodat ze een kind zou krijgen van Nesim en hij alimentatie kan betalen (??? alsof Nesim zo rich and famous is???).