Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Hahah huh hoezo is dat zo opmerkelijk?

Oh echt joh? Ik heb altijd juist van die twee de indruk dat ze helemaal happy zijn nog.

Heh, ik kijk niet naar naar Dan of Phil maar ik dacht ook dat zij een stel waren? Gek hoe je dat zelf zo kunt verzinnen en geloven haha. Dacht dat het geen geheim was ofzo.

Lotte Wolf heet ze geloof ik. Mega talentvolle sommelier.

Ahhh het is dus echt waar van Annemerel! Hoop dat ze in de Q&A erover vertellen haha. Of dat ze überhaupt wat meer deelt over hun samen aangezien we hem nu toch al kennen :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha ik heb ook heel lang gedacht dat iedereen wist dat zij een stel waren! Totdat ik het een keer tegen een vriendin zei en die toen heel verbaasd reageerde hahaha

1 like

en dan je vader laten inspreken, te cute!

37 likes

Hahahaha wat super grappig dat haar vader het inspreekt.

8 likes

Haha zo leuk: ‘Hoe leuk zijn deze laarsjes van de Primark.’

Ik denk trouwens dat Joy een super net meisje is met al die witte schoenen. Voor mij zou dat echt niet geschikt zijn…

2 likes

hahahahahaha zo lief
hij leest het ook echt voor. omg cute

2 likes

Oh man ik ben 26 maar kan soms echt genieten van Joy! Ze straalt altijd zo veel plezier uit.

18 likes

Ahhh zo aandoenlijk die voiceover van haar vader :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hahaha en die open muil. Doe normaal :sleepy:

2 likes

Insta-husband heeft geen schoenen aan, gaat wel lekker daar

4 likes

In de vlog van vandaag zie je haar op het einde ook in badpak (dus zonder filter), ze ziet er echt goed uit!

Die eerste foto is meer Bambi op glad ijs

10 likes

Haha het is écht net Mickey Mouse :joy:

5 likes

Alfie was laatst op mijn werk in Amsterdam haha

1 like

Ah zo leuk! En hoe hij het woord laarsjes uitspreekt :massage_woman:‍♀️:rabbit: jou vind deze laarsjes zo leuk want…:heart_eyes:

Zo grappig want deze video heeft best wel veel elementen waardoor het wel als net-niet bestempeld zou kunnen worden: met die lampjes en dat gedraai met die camera. Maar vind het zo leuk gedaan gewoon

3 likes

‘onder de trui die je ook ziet’ … que?

2 likes