Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Als het waar is moet ze asap naar de politie gaan ipv het verhaal alleen on line plaatsen.
Ook erg zielig voor Miryam om dit te lezen. Alleen maar verliezers :(:frowning_face:

3 likes

Ja, hij! Ik wilde uitleggen wie hij is, maar ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed :joy:. Ik kijk soms filmpjes van zijn vrouw (Myriam Ahmadi) wanneer youtube me ze aanbeveelt, volgens mij is hij youtuber op het kanaal Supergaande, rapper én vlogger op een persoonlijk kanaal.

1 like

Wow wat heftig van Nesim en dat meisje. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Maar ik blijf nog steeds niet begrijpen hoe je het in je hoofd haalt om seks te hebben met iemand die getrouwd is…

2 likes

Ja ik meen dit.

en daar komt de discussie over wie schuldig is wanneer je seks hebt met iemand die getrouwd is ook weer om de hoek kijken

38 likes

Ik zeg toch niet dat ik me dat NIET afvraag? Ik vraag het me ook gewoon af vanaf haar kant.

4 likes

Precies :raised_hands::raised_hands:

Er zijn natuurlijk gewoon verschillende lagen in dit verhaal, maar wat die jongen nu doet is all ditfferent kinda levels of wrong (iemand met de dood bedreigen/dwingens gedrag/sleutels afpakken(?)) los van wat daarvoor aan vooraf ging (het vreemdgaan terwijl je getrouwd bent/vreemdgaan met een getrouwde man).

6 likes

Het was waarschijnlijk slimmer geweest om bij de politie aan te kloppen, maar ik denk dat het wel begrijpelijk is dat het meisje zo geschrokken is na de doodbedreigingen van Nesim en zijn vriend (die zonder dat zij hem persoonlijk binnen heeft gelaten plotseling in haar huis stond!), die haar huissleutels hebben afgepakt en ermee zijn weggereden(!!!), dat ze hier zo veel mogelijk mensen van op de hoogte wilde stellen.

Ik zou zelf nooit bewust met een getrouwde man naar bed gaan, maar zelfs als alle vrouwen van de wereld zich vroom zouden gedragen, zou Nesim er wel eentje hebben kunnen strikken door te doen alsof hij single is. Nesim heeft zijn vrouw trouw beloofd en is die belofte niet nagekomen, de verantwoordelijkheid is VAN HEM.

9 likes

Waarom niet? Je kan toch reageren op meerdere kwesties. En je kan het zielig vinden voor meerdere personen.
Zielig voor haar, hele traumatische ervaring en ze moet naar de politie gaan. Maar zeker ook zielig voor zijn vrouw, dat haar man is vreemd gegaan en dat ze er op deze manier achter moet komen.
Er zullen vast ook mensen zijn die het zielig zullen vinden voor Nesim zelf, dat hij zo betrapt is. (Ik niet btw…)

2 likes

Hahah huh hoezo is dat zo opmerkelijk?

Oh echt joh? Ik heb altijd juist van die twee de indruk dat ze helemaal happy zijn nog.

Heh, ik kijk niet naar naar Dan of Phil maar ik dacht ook dat zij een stel waren? Gek hoe je dat zelf zo kunt verzinnen en geloven haha. Dacht dat het geen geheim was ofzo.

Lotte Wolf heet ze geloof ik. Mega talentvolle sommelier.

Ahhh het is dus echt waar van Annemerel! Hoop dat ze in de Q&A erover vertellen haha. Of dat ze überhaupt wat meer deelt over hun samen aangezien we hem nu toch al kennen :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha ik heb ook heel lang gedacht dat iedereen wist dat zij een stel waren! Totdat ik het een keer tegen een vriendin zei en die toen heel verbaasd reageerde hahaha

1 like

en dan je vader laten inspreken, te cute!

37 likes

Hahahaha wat super grappig dat haar vader het inspreekt.

8 likes

Haha zo leuk: ‘Hoe leuk zijn deze laarsjes van de Primark.’

Ik denk trouwens dat Joy een super net meisje is met al die witte schoenen. Voor mij zou dat echt niet geschikt zijn…

2 likes

hahahahahaha zo lief
hij leest het ook echt voor. omg cute

2 likes

Oh man ik ben 26 maar kan soms echt genieten van Joy! Ze straalt altijd zo veel plezier uit.

18 likes