Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ahhh zo aandoenlijk die voiceover van haar vader :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hahaha en die open muil. Doe normaal :sleepy:

2 likes

Insta-husband heeft geen schoenen aan, gaat wel lekker daar

4 likes

In de vlog van vandaag zie je haar op het einde ook in badpak (dus zonder filter), ze ziet er echt goed uit!

Die eerste foto is meer Bambi op glad ijs

10 likes

Haha het is écht net Mickey Mouse :joy:

5 likes

Alfie was laatst op mijn werk in Amsterdam haha

1 like

Ah zo leuk! En hoe hij het woord laarsjes uitspreekt :massage_woman:‍♀️:rabbit: jou vind deze laarsjes zo leuk want…:heart_eyes:

Zo grappig want deze video heeft best wel veel elementen waardoor het wel als net-niet bestempeld zou kunnen worden: met die lampjes en dat gedraai met die camera. Maar vind het zo leuk gedaan gewoon

3 likes

‘onder de trui die je ook ziet’ … que?

2 likes

Jawel, je hebt mijn toestemming en zegen! Ik denk dat de wereld er een stukje leuker zou uitzien.

3 likes

Op die eerste foto is het net alsof ze met een onzichtbare Solange vecht

7 likes

Ik dacht serieus dat de voice over al in het begin van de video van Joy was en dat haar vader haar stem na probeerde te bootsen :see_no_evil:

Wel echt tof van haar vader dat hij de voice over wilde doen. De manier waarop hij het ook doet. Zo leuk haha. Lijkt me ook echt een leuke vader.
En ja Joy kan sowieso weinig fout doen. Dat ze zelfs dit doet en toch content maakt alleen al. Ze heeft echt een hele hoge gunfactor en volgens mij is ze ook echt zichzelf gebleven al die jaren.

25 likes

Hahaha ik blijf hardop lachen om dit :joy:. Zie die vader echt zo’n piepstemmetje opzetten

7 likes

Dit is een beetje als een bom plaatsen en dan schrikken als ie afgaat:

30 likes

Heb je lekker gesekst?

58 likes

Nee, niet thanks RTV Rijnmond Sanne. Je eigen stomme schuld!!! Dit kon je wel verwachten als je zoiets tweet op je twitter als die openstaat met die hashtag erbij.

2 likes

Nou het recht niet nee, maar dit lijkt toch wel een beetje op een soort uitnodiging van wie komt er seksen? Ik ben het helemaal eens met niet de schuld bij slachtoffers leggen, maar vind dit wel lichtelijk hengelen naar een bepaald soort aandacht

5 likes

Kijk, Sanne doet het zelf toch ook? En als andere zogenaamde vieze mannetjes dit doen is het gelijk getver en smerig enz.
Waarschijnlijk is het gewoon een grap van haar maar toch.

8 likes

Vraag me af of ze überhaupt zoveel smerige berichtjes heeft ontvangen of dat ook dat weer een schreeuw om aandacht is

11 likes

Kan me niet voorstellen dat iemand echt zulke foto’s naar Sanne gaat sturen. Of ben ik echt naïef? Zie haar namelijk eerder zo’n foto geblurd openbaar te zetten dan erover te tweeten.

1 like