Wat gebeurt er met die schaduw achter noor
Ik denk dat het niets zegt over hoe Nesim met zijn vrouw omgaat, aan wat hij in de vlogs laat zien. Het zou allemaal best gebeurt zijn, maar het kan ook een prank zijn. Of juist aandacht zoeken van het meisje. Niets verbaasd mij meer.
Laura is nu bij Say Yes To The Dress, budget is onbeperkt.
Joe joe gekkehuus
What the hell. Dit is niet de jurk die ze aanhad?!
Oh wait, vlog stukje erachteraan. Deze jurk - van het programma - zou voor de bruiloft en het feest in Nederland zijn maar dat ging niet door omdat ze in Italië teveel uitgepakt hadden.
tot zo ver, xoxo gossip girl
Die jurk van Laura op haar insta foto’s vind ik niet zo met dat huidskleurig pantystuk bij de borst en rug ???
Het meisje (volgens mij is ze nog geen 20, erg jong in elk geval) heeft wel screenshots van Snapchat waarin je kunt zien dat Nesim en zij “best friends” zijn en dus veel wederzijds contact hebben, videobeelden van Nesim bij haar in de straat die overeenkomen met de outfit die hij die dag aanhad volgens instagram én videobeelden waarin je ziet dat hij haar in het centrum interviewt. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand op déze manier aandacht zou zoeken. Ze zet zichzelf in een hele kwetsbare positie en heeft een vrij ingewikkeld en triest verhaal. Ik zou er in elk geval niet zelf op zijn gekomen, en ik acht mijzelf toch best creatief.
Ik zie op zowel Nesim als Myriams insta geen foto’s meer samen
Of nja, vanaf april niet meer. Lijken me dat er wel foto’s tussen stonden van de afgelopen maanden, die dus verwijderd zijn?
Lelijk
Maar zij kan niet eens meer normaal praten door die neptanden en neplippen.
En op een gegeven moment zijn die lippen en billen weer uit en dan zit je met je bijzettafelbillen
Wat lelijk zeg. Ben wel benieuwd hoe zij eruit zag voor al die dingen.
Naja ik vind het vooral ook lullig voor mensen die van zichzelf een, bijvoorbeeld, zandloper figuur hebben. Dan is je figuur dus ineens uit? Maar goed, zo gaat het natuurlijk constant met figuren en ook met karaktereigenschappen in het gezicht enzo. Toch stom
Edit: huh ik weet niet hoe ik @Zelie ineens quotete haha, was niet de bedoeling iig
Volgens mij is ze wel een lief wijffie, maar ze kijkt zo onnozel uit dr ogen
Ja ik denk dat dit wel meer geldt voor die plastische chirurgie lichamen, die zijn vaak nog extremer gemaakt en duidelijker van een bepaalde periode. Terwijl als jij van nature grote borsten hebt, heb je dat minder. Al zijn er ook trends op het gebied van lichaamsvormen ja
Ik ken weinig mensen of eigenlijk niemand die zo’n dikke kont heeft bij een dun lichaam. Als je wat voller bent, passen die billen wel mooi, dus voor mij zou dat nooit ‘uit de mode gaan’. Dit is gewoon zoooo uit verhouding, wat lelijk
Dat is geloof ik toeval, volgens mij deelt Nesim niet veel over z’n vrouw op instagram. En heeft zij toevallig niks gedeeld de afgelopen tijd.
Maar ik heb de laatste vlog van haar gezien en daarin vertelde ze dat ze op vakantie ging met vriendinnen en daarna dan eindelijk met Nesim!