Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

In een verklaring zegt zijn management: “Nesim heeft kennisgenomen van de berichten die online zijn verschenen. Hij herkent zich geheel niet in de beschuldigingen die op de sociale media worden geuit. Nesim vindt het daarom ook niet passend om deze kwestie verder in de media te bespreken. Hij is dan ook van mening dat door het opzoeken van de publiciteit op oneigenlijke wijze druk op hem wordt uitgeoefend en wenst hier niet aan mee te werken. Als de vrouw in kwestie daadwerkelijk meent dat haar onrecht is aangedaan, dan nodigt hij haar uit om contact op te nemen met de politie zodat hier onderzoek naar gedaan kan worden. Nesim ziet een eventueel onderzoek met vertrouwen tegemoet.”

Hier zijn haar lippen zo veel beter en die lichte wenkbrauwen ook (model valt over te twisten). Wel echt een foute fotoshoot. Er is ook een foto waar die hond bij staat met een bordje: sister to be :sob: :joy:

26 likes

Je herkent haar niet meer terug joh

Oma Miep ontbijtkoekbrouwsel haha en dan haar lach :laugh:

3 likes

Die broek van Lars :joy::joy:

8 likes

Het lijkt mij best vervelend als er zulke foto’s van je baby daddy en zijn ex online staan.

5 likes

Ja mij ook. Het zijn er ook echt wel veel. Je kan heel die shoot online bekijken

Wtf man man man

51 likes

Hahaha wtf? :’) Gek wijf.

Ik vind Concentrate meestal best een bullshitkanaal maar Generatie Botox vind ik een goede serie. Kan me best voorstellen dat dat de mening van onzekere, jongere kijkers kan beïnvloeden.

Voor wie het niet kennen: het gaat over Iris Enthoven? die onderzoek doet naar het verband tussen social media, onzekerheid en plastische chirurgie etc. Er komen ook verschillende influencers aan het woord, waaronder Jessie Jazz, Diana en Lizzy vd Ligt. Diana is best uitgesproken tegen fillers, dat waardeer ik wel.

7 likes

Nee man, niet bang voor zijn. Natuurlijk mooi gaat nooit uit. Denk inderdaad wel dat een focus van hypes wel eens verschuift (in een jaren 90 borsten en nu billen) maar uiteindelijk blijft natuurlijk toch t mooist en tijdloos. Nep zie je altijd en het moet altijd zo overdreven (hele grote ronde borsten, enorme lippen, grote konten en nu ook van die enorme vetbultheupen zonder definitie). Ben er van overtuigd dat dat over een paar jaar weer uit is, maar wen natuurlijk zandloperfiguur is altijd mooi gevonden en zal altijd mooi worden gevonden denk ik.

2 likes

Zoals je zelf al zegt zijn het wel vrij expliciete foto’s en in dit geval zijn ze ook allebei “bekend” dus is het lastig de foto’s offline te halen als je dat zou willen.
Verder is het denk ik een persoonlijk gevoel. Ik zou het zelf in ieder geval niet zo chill vinden maar misschien denkt Mo daar heel anders over natuurlijk.

1 like

Ja expliciet, die baby is er ook niet gekomen door een vriendelijke handdruk natuurlijk. Ik zou hier wel om kunnen lachen en hem hiermee belachelijk maken:p

22 likes

Ik heb Lars laatst ergens in het echt gezien en ik vind hem toch wel knap hoor. Werd er helemaal giechelig van.
Maar omg deze shoot.

6 likes

Hahha ik maak mijn vriend inderdaad ook belachelijk met foto’s uit zn eerste relatie.

6 likes

Ik vind hem ook woest aantrekkelijk hoor, op die tatoeages in z’n nek na dan hehe

1 like

Ik snap dat nooit zo goed. Waarom zou je iemand belachelijk maken in een periode waarin hij gelukkig was met een ander? Bij deze foto’s zou ik dat ook niet zo snel doen trouwens. Een gelukkig stel in verwachting van hun eerste kindje. Oke de styling is niet mijn ding maar waarschijnlijk ook niet meer die van hun.

11 likes

Echt heel zonde! Vond haar ook juist prachtige billen hebben en ook best groot.

Tja… ik kreeg dit weekend foto’s van iemand die een wc schoonlikte en schoenen likte, of hij dat ook voor mij mocht doen… Die mensen bestaan.

2 likes

Omdat het hele cheesy puberfoto’s zijn waar hij zich nu ook een beetje voor schaamt.