Ah ok! Ik verbaasde me echt over de hoeveelheid en hoe makkelijk ze van alles en nog wat in Londen kocht.
Haar vriend heeft volgens mij een normale baan dus misschien leven ze daar gewoon beiden van.
Oja dat kan ook natuurlijk!
Gelukkig niet 
Dat denk ik niet hoor, ze zei laatst volgens mij ook in een interview dat ze de huur die ze nu samen betalen voor hun appartement in Amsterdam ook alleen zou kunnen betalen.
Dus ze verdient zelf gewoon erg goed.
Ik zie op de Instagram van Bibi Breijman heel vaak een kindje met een bril. Wie is dit??
Schreef ze dit op Proud? âHeftigeâ tekst wel voor die site ja!
De dochter van Marcia Smeding en zij is danseres. Maar ik weet niet wat de link met Bibi is
Ahhhh dat wist ik niet maar zou heel logisch zijn hahah
Waylon heeft toch alleen een zoon?
Wat een random samenwerking zeg. Ik zou haar eerder zien samenwerken met een kleinschallig atractiepark ergens in Drenthe of zo of Van Haren.
Ik mag toch hopen dat die vriend niet die hardloopman is op haar laatste paar instagram fotoâs 
Jawel? Ze zijn volgens mij heel blij samen.
Ja zou kunnen, maar lijkt wel haar vader ofzo
Die haarband⊠Ik heb er gewoon geen woorden voorâŠ
WAAROM moet iedereen toch altijd een girlboss genoemd worden ughhhhhhh
Is het een lijn voor kinderen?
Ik vind haar mening juist altijd wel verfrissend en realistisch ofzo. Iedereen loopt tegenwoordig al zo mee met de massa, en zij zegt dan tenminste gewoon dat ze dingen onzin vindt. Een voorbeeld wat ik hier dan bij heb is zoân uitzetlijst van de kraamzorg, waarop staat dat je 12 rompertjes ineen bepaalde maat moet hebben. En zij zegt dan van â12? waar slaat dat op, daar is ie binnen een week uit en dan zit je met 12 rompertjes in die maatâ. Kan negatief overkomen maar het is wel waar? Er zijn al zoveel schapen die dan maar gewopn braaf in elke maat 12 rompertjes kopen maar ik denk dan van ja, altijd zelf blijven nadenken! Kan dat wel waarderen.
Ben ook zwaar aan het inzoomen met mijn -5,50 sterkte maar kom er niet uit.
Er staat: âenjoy the little #spon in lifeâ