Dat is ook echt fesjun. Zelfs Katy houdt ervan.
Kleding uit de zak van Max stelen is ook fesjun ja.
Al dat geld dat je dan kan besparen, kan je vervolgens investeren in een vissers- of safarihoedje.
Ik herkende haar bijna niet. Dacht dat het een of andere Spice Girls foto was uit de jaren 90
Dit zijn echt mijn buurmeisje en ik nadat we in de verkleedkist de nachtjapon van mijn moeder en de safarihoed van Mn vader hadden gevonden en over onze normale kinderkleding hadden aangetrokken, circa 1997.
En met Ben Saunders toch?
Hahah huh maaar ik vind dit dus heel leuk?!?! En âal die outfits die voor geen meter bij elkaar staanâ uit haar laatste shoplog vond ik dus ook enig. Misschien moet ik me naar het opbiechttopic verplaatsen.
(Ik heb overigens wel voor de optie Mart Smeets gekozen want dat lijkt me dus top, Mart Smeets in een shoplog.)
diana is inderdaad super super trendgevoelig. ik vind haar hartstikke leuk maar dat stoort me af en toe ook wel en dan haar koopgedrag ja
Dat is waar ik haar eigenlijk van âkenâ haha. Verder alleen van dingen op het forum.
mja en die had haar âgemaaktâ right?
NIETđ±
Ik zit nu een filmpje te kijken van de NOS over youtubers en youtubers die bij een netwerk zitten mogen dus vaak helemaal niet zelf kiezen welke campagnes ze doen. Ze worden gewoon âverkochtâ. Misschien naĂŻef maar ik wist niet dat dat zo ging.
Ik heb het uit ongeloof gegoogeld maar het is echt waar
hier ook ongeloof! vrouwdjamila
Maar ze zeggen wel altijd dat ze geen campagnes doen waar ze niet achterstaan
Krijgen ze er geld en/of iets gratis voor? Dan staan ze erachter
Nee dat is haar bestie jiamy die heeft zoontje London.