Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

is hier nou het woord gratis weggevallen?

58 likes

Ja verhip

3 likes

Bestaan er ook kappers die je haar niet kunnen knippen? :face_with_raised_eyebrow:

17 likes

Moet wel in NL zijn he :’)

4 likes

interessant gebruik van de beperkende bijzin inderdaad. kappers die kapper zijn maar niet kunnen knippen hoeven niet te reageren.

13 likes

Amerikaanse youtubers hadden dat al eerder gedaan en toen zat er wel een werkende laptop o.a. in en andere apparaten zoals een luxe koffieapparaat :stuck_out_tongue:

En al die Nederlanders die aardappels meenemen. :stuck_out_tongue:
Maar je hebt zat Amerikanen die binnenlandse vluchten doen omdat ze bijvoorbeeld een enkele dagen familie opzoeken. Als je dan maar weinig mee hoeft te nemen maar wel een koffer mag inchecken zou ik het niet zo gek vinden om een duur appraat per vliegtuig te verplaatsen als het echt een supergoede deal was of zo :stuck_out_tongue:

Ik kan je echt aanraden om de hele serie Keeping up with the Balkjes te kijken op Linda tv. Heb me vermaakt.

5 likes

Haha nou ik denk dat mensen kunnen vermaken de perfecte reden is om beroemd te zijn :smiley:

2 likes

Haha ja ik heb daar wel ervaring mee, de receipts zijn mijn foto’s uit de brugklas
:sob:

1 like

Ohhhh heb net het Cheesecakeboek van Sabine (OhMyFoodness) binnen gekregen en ik wil alles maken. Zulke lekkere en originele recepten.

16 likes

Ik vind haar sowieso nietszeggend. Haar hele identiteit draait om ‘het nichtje van’ zijn.

8 likes

Ik heb geen idee wie zij is, maar van wie is zij het nichtje?

1 like

Enzo zijn broer, Milan, heeft dit ook gedaan en ik heb een deel van zijn video gekeken maar hij heeft op zich wel leuke dingen in zijn koffers zitten.

6 likes

maar dat is hoe curvy supermodel het zelf heeft afgeschilderd, kan zij van de rest vrij weinig aan doen toch? Hahaha

1 like

Oh nou ja ik heb 3 videos ofzo gekeken waar zij in zat, weet eigenlijk niet meer waarvan. Naar mijn herinnering wilde ze het wel erg graag benoemen in alles wat ik heb gezien van haar.
Kan natuurlijk ook dat ik toevallig ‘verkeerde’ dingen heb gezien.

Edit: ik heb curvy supermodel nooit gezien maar als zij daarin zo werd neergezet kan dat het natuurlijk ook zijn. In die vlogs van Jiami vond ik haar wel leuk. Ik had alleen de indruk dat ze nogal meelift op hun naam maar dat is dus niet zo?

1 like

Ik vind Hans en Shifra hun vlogs op dit moment wel leuk, vakantievlogs zijn mijn favoriet. Maar ik wil echt iedere keer dat Shifra zo irritant met haar tong doet naar mijn televisie schreeuwen dat ze DAARMEE MOET STOPPEN. Haha sjeeminee wat irritant zeg :confounded:

3 likes

Vaak wordt dat in interviews aan haar gevraagd, en dan draait ze er natuurlijk niet om heen. Vind wel dat ze goed bezig is haar eigen naam op te bouwen. Uit zichzelf vermeld ze bijna nooit iets over haar nichten, behalve op verjaardagen of dat soort gebeurtenissen. En eens in de tijd (als in, eens in de 5 maanden) plaatst ze in haar story iets over haar nichten.

3 likes

Ooo sorry, gigi en bella hadid zijn haar nichten

Ik heb hem helemaal bovenaan mijn kerst wishlist gezet met een uitroepteken er achter. Hopelijk snapt iemand de hint. Anders koop ik hem zelf wel. Maar aangezien ik altijd inspiratieloos ben wat cadeautjes betreft leek dit me wel een goeie zet.
Dan kan ik tot kerst een beetje gezond doen en strak in mijn kerstpak en dan er na all out gaan aan de cheesecake. Best een degelijk plan lijkt me :sunglasses:

1 like