Haar moeder reageert hierop op Twitter?!
Wat een rare familie.
Edit: nvm zie het nu.
Haar moeder reageert hierop op Twitter?!
Wat een rare familie.
Edit: nvm zie het nu.
Mijn ouders zitten niet eens op Twitter en lezen absoluut niks van wat ik daar ooit plaats en het zou alsnog niet eens bij me opkomen om zoiets te plaatsen? Als dit je dwars zit, bespreek dit dan met je ouders. Ga niet lopen zeiken op Twitter.
“JA MAAR”
zeer vermoeiend dit soort mensen.
Wauw, typisch een schreeuw om aandacht inderdaad.
En waarom ga je hier als familie op reageren? Spreek het persoonlijk uit.
Er is niets leukers om familie en vrienden ff te kakken zetten voor je volgers. Vooral als je weet dat je tweets nog wel eens gescreenshot worden. Toppie actie dit weer /sarcasme.
Die Sanne, echt the gift that keeps on giving.
Ik schrik hier zo erg van. Jeetje, wat een naar mens vind ik Sanne. Überhaupt dat ze zelf al weet dat afspreken al niet meer zo makkelijk gaat door hun gezondheid en ze toch besluit te zeuren via twitter? Doe normaal en kom zelf van je luie reet af en ga naar je ouders toe.
Sanne is echt bezig om professioneel zeikwijf te worden he. Je moet toch iets als je geen goedlopend YouTube kanaal meer hebt enz.
Maar die moeder van Sanne is toch ook niet slim bezig. Door op Twitter op je dochter te reageren lijkt het me dat ze dit goedkeurt, terwijl ze ook even had kunnen bellen met ‘joh, niet zo leuk dat je dit allemaal online gooit maar je hebt helemaal gelijk, wanneer spreken we af?’ oid.
Nou ja, hoe die ouders haar behandelen, zal ook de reden zijn waarom ze deels is zoals ze is. Als ze dat nooit gepikt hadden, zou ze zoiets misschien nu ook niet geplaatst hebben.
Uit zelfkastijding Ga ik even de weekvlog van Wil en Tien kijken
Door dit soort reacties durf ik nooit Engels te praten in het openbaar/iets te tikken in het Engels
Geen Sanneke maar Zanike
Hahahaha
… that is the question.
Mooie quote van Wilibrord Shakespeare
Ik zou dan toch eerder iemand uitnodigen die een leuk kookboek of zo heeft uitgebracht of nu een entrepeneur die een merk van producten is begonnen dat nu succesvol is.
hahahahah dat hoofd!!!
Volgt iemand esmee trouw? Ze vlogde een tijdje ook wekelijks en ik vind haar altijd heel leuk en oprecht over komen! Maar wow ze heeft echt een hele transformatie ondergaan, zowel qua uiterlijk als haar social media. Eerst was ze zo’n fitgirl en nu is zij meer zelf ‘het merk’ ofzo en is ze helemaal niet meer zo actief in posten van sport etc.
Het is ook het enige hoofd dat ze kan trekken geloof ik