Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Het was 2x 3 minuten Marley Spoon spon, een hoop “ooooh jongens wat een messsssssss in Mn kamer”, Wil en Tien in de grote stad en een hoop gelul over signeren van boeken want er zijn er zoveel besteld dat ze niet allemaal kunnen signeren maar ze willen dat wel dus ze signeren er nog 500 maar als je dan toch een ongesigneerd boek hebt kun je langs komen op hun signeertour en toen vroegen lezers ja Wil en Tien maar ik heb al een gesigneerd boek besteld maar ik wil ook langskomen op jullie signeertour maar Mn boek is dus al wel gesigneerd kan dat???!!!

Toen zei Wil dat ze de tyfus in hun oogbal konden krijgen en dat als ze live een gesigneerd boek willen hebben beter nog een boek kopen want die tweede auto betaalt zichzelf niet!!!

49 likes

Nou ja ik vind het ook gewoon geen goed idee om Engels te praten op social media als je Engels niet goed is

8 likes

Ik ook niet. Maar veel mensen reageren in het echt ook zo als je iets verkeerd zegt. Ik praat dus in het buitenland oid in het bijzijn van bekenden liever geen Engels, terwijl het wel de manier is om het te leren.

6 likes

Sinds ze CEO en ANTERPERNOERS van 8 verschillende businesses zijn.

20 likes

Ik lees gewoon weer Antwerpenhoer.

Wel een drukke Antwerpenhoer.

28 likes

Reminds me, een vriendin vertelde toen ik haar net kende dat ze straathoekwerkster is. Toen keek ik even zo :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

maar wat is dat dan?

Ik begreep het als een soort maatschappelijk werkster op straat.

2 likes

Zij werken idd op straat, vooral in wijken waar een probleem gesignaleerd wordt (veel frustratie, daklozen, prostituee’s,…) En treden dan op een laagdrempelige manier in contact met hen, proberen hen hulp aan te bieden, maar dan in hun eigen leefmilieu

3 likes

Vind dit echt van die dertien in een dozijn Insta foto’s.

1 like

Dit is vast een onpopulaire mening maar ik vind dat als je op kamers woont je ouders ook wel eens naar jou kunnen komen hoor.
Maar goed ik ben dan ook nooit zo’n ‘ieder weekend naar huis’-student geweest.

Maar goed de manier waarop Sanne dit aankaart is weer heel bijzonder…

16 likes

Sanne woont wel ‘op een kamer’ maar ze is geen student. Voor haar is het gewoon haar eigen huisje dat ze gedeeltelijk deelt met anderen. Ze is 30, dit is haar permanente situatie (naja ze moet een andere woning zoeken want haar huisbaas stopt ermee oid maar als dat niet zo was, dan woonde ze hier nog wel lange tijd ga ik vanuit), dan vind ik het niks gek dat je ook van je ouders kan verwachten dat zij een keer op en neer komen ipv dat jij altijd de reis moet maken.

4 likes

Het zegt meer over mensen die zoiets zeggen hoor! Ik snap dat echt niet, dat is echt iets Nederlands. Ik ken niemand met Engels als moedertaal die daar over valt hoor, alleen NLers.

Dus spreek gewoon Engels met trots de volgende keer, hoe meer je het spreekt hoe beter je wordt!

7 likes

Oh zelfs daar kan ik niet mee zitten haha. Als iemand dat nou leuk vindt? Ik heb daar toch geen laat van dan. Maar goed, ik deel ook veel in het Engels op IG terwijl de meerderheid NL is, dus mss ben ik onderdeel van het “probleem” haha!

4 likes

Ik vind dat ook altijd stom. Die Last Days of Spring praat nu ook ineens alleen maar Engels op haar Instagram, snap echt niet waarom want haar blog is gewoon Nederlands. :’)

Je kan het aan haar vragen want ze zit hier :stuck_out_tongue:

13 likes

Omdat haar weekvlogs anders te lang duren, gaat ze twee vlogs per week uploaden in plaats van een

1 like

En bij twijfel kan er altijd gegoogeld worden, ik snap niet waarom mensen op social media dat (voor mijn gevoel) zo weinig doen.

4 likes

Haha ik ken het. Ik was ook benieuwd door de titel maar uiteindelijk stelt het dus niks voor. Weer ingetrapt

3 likes

Dit valt heel erg tegen als je van die Amerikaanse serie gewend bent waar ze alleen ‘bijzondere’ shit tegenkomen, al dan niet expres erin geplaatst. Ik zat de hele vlog te wachten totdat er iets bijzonders uit die koffers kwam… :joy:

2 likes