omg, ik lijk wel een vastgelopen plaat, maar Diana pakt in haar nieuwe vlog gewoon weer een grote tas met kleding uit. Waaronder opnieuw drie broeken, en ze heeft ook weer twee nieuwe tassen.
Was ze zeker al heeeel lang naar op zoek?
Ik dacht wel steeds: echt laptops of dure dingen halen douaniers er toch wel uit. Voor het geld.
Volgens mij zat er bij Milan iig ook handbagage bij! Kindertasje oa, vond ik ook wel sneu voor die kinderen. Vraag me altijd af hoe je handbagage verliest. Laat je het gewoon staan en denk je niet van âheee wat is mijn rug opeens licht zonder rugzakâ?
Kop. Spijker (Late reactie maar een like was niet genoeg)
Ik vind dit echt super interessant zou ook wel zoân kar willen kopen. Wat zou hij met die kleding doen? Leger des heils oid?
OKE hier heb ik zin in!
Jaaa Omg ben zo benieuwd!! Las op twitter dat het een 8delige serie is . Kan m helaas nu niet kijken want val al bijna in slaap. Morgen maar, laat wel wat je ervan vond!!
Ah tof.
Ik keek nooit eerder vlogs van enzo maar wat betekent Kp?
Ooooh dat zou kunnen idd, wat heeft die jongen ook een enorm aantal abonnees zeg, niet normaal
Kijk nu eerst naar de Shane Dawson x Jake Paul video.
Maar ik ben heeeeel benieuwd wat Laura Lee te zeggen heeft na meer dan een maand in een karig videootje van minder dan 4 minuten
Wat heeft haar pr-team nu in elkaar geflanst?
Waarschijnlijk zijn Sabrina en Leonie voor de meeste hier onbekend. Maar heeft iemand hier iets van mee gekregen, of is dit al ergens besproken?
Vond het een tof begin, beetje een introductie van wat er een beetje speelt rondom hem. Beter upload hij de 7 volgende delen snel na elkaar, do want more!
Nee maar ik ben wel benieuwd, ik volgde Sabrina een tijdje! Ik zie nu op haar kanaal dat ze een âik heb spijtâ video heeft geupload 6 dagen geleden, dus neem aan dat ik daar wijzer van kan worden.
Samenvatting:
- âIâve missed you guys!!!â
- âI owe you guys a sincere apologyâ en dat ze geen slachtoffer is. Ze heeft de apology video offline gehaald omdat het niet representatief is voor haar als âhuman beingâ.
- Ze neemt volledige verantwoordelijkheid voor haar tweets zegt ze.
- Ze heeft in 6,5 jaar veel geleerd en heeft tijdens haar âtime offâ veel tijd gehad om na te denken. Ze wil de beauty community weer positief maken.
- Ze heeft coole dingen gedaan afgelopen tijd die niet echt te maken hadden met beauty, maar met haar groei als persoon.
Wat ik uit de video heb opgemaakt: Sabrina heeft bij âbiechten bitchâ een verhaal verteld over een dronken actie (flikflooien met een vriend van de vriend van haar beste vriendin, Leonie, terwijl zij met zân vieren in de kamer sliepen) De presentatrice maakt ervan dat er een kwartet zou zijn geweest en Sabrina zegt van nietâŠ
Maar snap niet helemaal waarom ze nou ruzie heeft met die Leonie dan?