Ik ook niet
Ik heb een stukje van een video van Leonie gekeken (haar meest recente q&a), en daar heeft ze het even over fake friends. In de comments zeggen mensen dat ze denken dat ze daarmee Sabrina bedoelt, en Leonie vindt dat als mensen jou iets flikken (zoals leugens verspreiden, dat kwartet dus) je gewoon kunt zeggen van joe het is mooi geweest. Dus ik denk dat Leonie na die aflevering het contact heeft afgekapt omdat Sabrina tijdens biechten bitch dus niet heeft ontkent dat er een kwartet heeft plaatsgevonden. Maar nu ontkent ze het dus wel in haar video, al is het inmiddels een jaar later.
Nou lekker vaag verhaal maar dit is wat ik er van kon maken
Maar heb je die video van biechten bitch gezien?? Valt echt heel erg mee, Sabrina moet gewoon lachen en zegt nee nee, en heeft niet eens namen genoemd. Als dat het enige was vind ik het wel heftig om daarvoor een vriendschap te verbreken?
- I missed you guys so so so so much
- Ze wile een oprechte excuses maken. In de andere video zit ze in een slachtofferrol
- Ze gaat de andere video verwijderen, owant die laat niet hoe ze is als persoon
- Ze is heel erg gegrooeid als persoon
- Ze gaat de community weer mooi maken
Ik ga dit nu kijken. Ik vind Shane zijn video’s over Jeffree Star ook erg leuk/goed gedaan.
Gefeliciteeerd!!!
Ik vond wel een beetje apart dat shane zo gaat speculeren over dat hij mogelijk een psychopaat is? Best wel heftig om iemand daarvan te verdenken.
Dat heb je verkeerd begrepen denk ik. Hij zei dat heel veel mensen dat commenten/Jake daarvan beschuldigen. En hij wil onderzoeken of dat echt zo is.
Ja dat vind ik speculeren
Hoe gaat hij dat onderzoeken ook? Beetje sensatie.
Shane gaat praten met een psycholoog (ook een youtuber dacht ik) over de kenmerken van psychopaten etc. 100% waterdicht research allemaal.
Ik had nog nooit eerder van deze gast gehoord, maar het filmpje net gekeken. Het komt wel erg overdreven en sensatiezoekerig op mij over, alsof elke zin die hij zegt shocking is. En dan nog met die termen gooien als psychopaat en een psycholoog erbij betrekken… Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Al ben ik nu wel benieuwd naar de rest, dus dat heeft hij dan weer wel geflikt.
Ik denk dat Shanes houding nog wel gaat veranderen hoor. Dit eerste filmpje is eig echt een brainstorm en hij is helemaal opgefokt door alles wat hij hoort en leest. Maar Shane kennende gaat hij Jake toch een kans geven en blijkt het dat er toch iets anders achter zit. Ik weet dat hij zegt dat dat niet de bedoeling is, maar als je de video bekijkt die Jake heeft geüpload gisteren en de tweets leest die ze allebei hebben gemaakt net voor of na de uitzending dan lijkt het mij echt niet dat de uitkomst gaat zijn dat hij gewoon een psychopaat of slecht mens is. Jake zegt zelfs in zijn video dat hij Shane nu als een vriend beschouwt en ik geloof nooit dat Shane de serie zou uploaden zonder hem aan Jake te laten zien.
Ja maar ze heeft alles écht nodig en was er al zó lang naar op zoek! Begrijpelijk gewoon
Nee die heb ik niet gezien! Ik volg Sabrina al een tijd niet meer en van Leonie had ik tot gisteren nooit gehoord haha, maar vind drama gewoon te interessant dus daarom ging ik even op onderzoek uit.
Vind het best wel zwaar irritant dat de huismuts er zo laconiek mee omgaat dat ze al 2 weken geen vlog heeft geupload. ‘Ja ik was druk met een kinder ehbo, met pip spelen etc’. Leuk hoor dat voor jezelf kiezen maar tis je werk, hoe kun je dat zo niet serieus nemen?
En ja ik vind haar vlogs ondanks alle spon wel leuk dus ik vind het jammer dat ze er dan zo mee omgaat
Zag gisteren op de blog van Annemerel een recept. Heeft ze dat ding van de BBC, maar zonder link erbij. Ze heeft het gewoon vertaald en dan wat extra tekst en dat is het?
De diagnose ‘psychopaat’ bestaat sinds een aantal jaar officieel niet meer.
Daarnaast zijn psychologische rapporten over iemand altijd vertrouwelijk en mag zoiets zeker niet in een youtube filmpje besproken worden en elke psycholoog die aan zulke dingen mee werkt zou flink in de problemen kunnen komen met de ethische commissie.
Ik snap echt niks van wat er speelt met Shane, Jake/Paul?
Ik heb net na lange tijd weer eens een vlog van Jiami bekeken, voornamelijk omdat ik benieuwd was hoe het ging met haar eetstoornis. Op het eind van de video vertelt ze erover en ik vind dat ze het echt super goed en rustig uitlegt. Vaak praat ze in haar video’s zo snel en onduidelijk en met zo’n hoge stem en hier praat ze gewoon normaal. Vind het ook echt knap hoe ze er over vertelt. Samenvatting mocht iemand geïnteresseerd zijn: de behandeling die ze heeft gehad was heel goed, maar ze is nu gestopt omdat er een onderdeel bij zat dat niet bij haar paste. Het gaat wel beter met haar hoewel er natuurlijk nog wel mindere dagen bij zitten.