Ik hoopte al dat je antwoord nee was want anders was ik voor eeuwig teleurgesteld
Hahaha daar werken kan ik echt niemand aan doen.
Gelukkig heeft ze wel pas gratis regenlaarzen van Sourcy gekregen
Och arme, b/vlogger is echt een ondergewaardeerde baan hĂš
Gottegottegot met die schoenen die Wil voor haar mannetjes heeft gekocht zijn ze nu officieel Rob Geus kinderen. Man, man, man wat een ellende #jongensmama #tworobgeuskidsunderto
Ik heb de hele vlog gekeken, terwijl ik aan het opruimen was. Vond 'm eerlijk gezegd veel leuker dan die perfecte trouwvideo. Deze vlog is veel persoonlijker. Heel leuk om te zien hoe het er achter de schermen aan toe ging!
deel 2 van the mind of Jake Paul staat online sinds een kwartier en heeft nu al 0.5 miljoen views
Edit: sorry heb je per ongeluk getagd!
Wow het zijn de ekte ekte RGK schoenen. Dwars door mijn ziel ging deze foto.
Ik kijk m nu (omg op mezelf) en het is vreselijk maar gvd zo veel drama, ik heb gewoon een zwak voor drama. Al die dramatische muziek en dramatische shots en er is geen enkele Catfish aflevering met meer drama dan dit. Ik ben echt heel erg. Maar goed ondertussen ben ik aangekomen bij de youtube therapeutic dus misschien dat mn pseudo-wetenschap allergie zo weer naar bovenkomt en ik eindelijk terug keer naar de realiteit uit mn drama bubbel
Best wel erg maar ik bleef gewoon kijken want er was echt heel veel dramatische muziek. Ik erger me en leef me uit te gelijkertijd. Vind Shane best vreselijk maar hij weet mn zwakke plekken wel echt te raken met al zn dramatische âooohsâ en âaahhsâ
waarom geef je zo veel geld uit aan schoenen voor je kinderen. 1x op de grond flikkeren en die hele leren neus is kaal
Ik vind het inderdaad jammer dat er zo rond wordt gestrooid met psychische aandoeningen, maar kan ook weer niet wachten tot de confrontatie met andere mensen en uiteindelijk jake zelf
Ze leest ook zo uit de dsm-v voor maar als het goed is staat daar ook incidentie in? Of kan ze misschien gewoon heel erg niet rekenen
Ze zegt dat ze duurder zijn dan haar eigen schoenen, maar ik mag toch hopen dat ze dan niet haar Charlotte Olympiaatjes ( ) bedoelt
Of als ik erover nadenk, haar Jimmy Choos of Isabel Marants
Lifetime prevalence is in Amerika ongeveer 5%. Dat zou dan 1 op 20 zijn denk ik? Dan zit ze best close. Maar 1 op 25 betekent niets want het is het lifetime prevalence, 1 op de 20 mensen ontwikkelt ooit in hun leven antisocial personalty disorder. Dus niet 1 op 20 mensen in de omgeving heeft het
Dit is wel mijn vakgebied en ik had wel een beter antwoord willen typen maar ik word gedwongen om te Netflixen
Haha ik snap je wel. Verbaas me persoonlijk weer iedere keer over hoe ze het voor elkaar krijgen zoân teringzooi ervan te maken, die bovenverdieping echt hoe dan
Creatievelingen creëren creativiteit