Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Dat kind kan beter meer tijd aan haar huiswerk besteden dan hier meelezen.

“Zegd meer over jou dan over mijn moeder”

:cry:

46 likes

Hahaha wat erg dit, @Krabsalade had net aan een uur geleden gepost en gelijk is het bericht op insta gedeeld. Dan lezen haar dochters wel heeel snel mee

1 like

Ik moet trouwens lachen, want zij is dus racheltjuh en haar partner roontjuh en haar dochter rasjuh? Ik word echt keihard terug gegooid naar 2005 toen ik Roosjuh heette op internet haha.

37 likes

Ah, dan zal ik die nieuwe accountaanvragen maar ff laten staan. Kunnen ze eerst afkoelen :joy:

68 likes

Ik zou trouwens zelf ook keihard op alle (roddel)fora meelezen over mezelf als ik een YT’er of blogger was. Ik denk dat ik veel te nieuwsgierig zou zijn om dat niet te doen.

Kan niet zeggen of ik nou beter zou reageren, want het lijkt me niet altijd leuk ;p

5 likes

kijk-woody-overal

40 likes

Omg. Ik schrok ff.

6 likes

You made my day hahaha :rofl::rofl:

2 likes

Spot on immitatie :joy:

1 like

Dat kan niet. Jij hebt een zachte g

1 like

Ik schrok serieus van de toon waarop ze kutwijf en kut zei. Ik volg haar al een hele tijd en ik denk dat ze gewoon heel ongelukkig is en daarom zo uithaalt altijd.
Maar dit ging me te ver, ik volg haar niet meer.

1 like

Racheltjuh wil je volgende keer graag tulpenkut zeggen dat bekt lekkerder.

xxx een zure kantoortrut.

59 likes

Ja kenne jullie ammel wel ouwehoere stelletje ouwehoere maar me bakker zeg net heb geen brood meer want me hond heb me gist opgegeten wat een kutwijf
Me kapper op vakansie ook al een kutwijf

66 likes

Ik moet hier echt veel te hard om lachen :joy:

6 likes

hahahah doe wat met je leven. Hallo je hebt het wel tegen dr ellegirl :flushed:

4 likes

Mag ik effe tussen de tokkies door zeggen dat ik me door de trouwvideo van Laura heb heen geworsteld die een halfuur duurt. My two (oke drie) cents:

  • Ze loopt naar het altaar met de muziek van beauty and the beast. Aparte keus.
  • De speech van Fred was echt lief
  • Zelfs Luca vond ik best even schattig. Tot ‘ie ging zingen.
22 likes

Hahaha sorry, maar ik mag niet lachen hahaha

1 like

Ik ben ook geinfluenced…heb pastel markeerstiften gekocht. Damn you Mas xD

6 likes

Ik heb ze ook en ik vind het stom om toe te geven maar ze maken studeren zoveel leuker.

4 likes

Omg ik kijk nooit mas maar ik wil dit ook. Waar koop je het?