Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Enzo zijn broer, Milan, heeft dit ook gedaan en ik heb een deel van zijn video gekeken maar hij heeft op zich wel leuke dingen in zijn koffers zitten.

6 likes

maar dat is hoe curvy supermodel het zelf heeft afgeschilderd, kan zij van de rest vrij weinig aan doen toch? Hahaha

1 like

Oh nou ja ik heb 3 videos ofzo gekeken waar zij in zat, weet eigenlijk niet meer waarvan. Naar mijn herinnering wilde ze het wel erg graag benoemen in alles wat ik heb gezien van haar.
Kan natuurlijk ook dat ik toevallig ‘verkeerde’ dingen heb gezien.

Edit: ik heb curvy supermodel nooit gezien maar als zij daarin zo werd neergezet kan dat het natuurlijk ook zijn. In die vlogs van Jiami vond ik haar wel leuk. Ik had alleen de indruk dat ze nogal meelift op hun naam maar dat is dus niet zo?

1 like

Ik vind Hans en Shifra hun vlogs op dit moment wel leuk, vakantievlogs zijn mijn favoriet. Maar ik wil echt iedere keer dat Shifra zo irritant met haar tong doet naar mijn televisie schreeuwen dat ze DAARMEE MOET STOPPEN. Haha sjeeminee wat irritant zeg :confounded:

3 likes

Vaak wordt dat in interviews aan haar gevraagd, en dan draait ze er natuurlijk niet om heen. Vind wel dat ze goed bezig is haar eigen naam op te bouwen. Uit zichzelf vermeld ze bijna nooit iets over haar nichten, behalve op verjaardagen of dat soort gebeurtenissen. En eens in de tijd (als in, eens in de 5 maanden) plaatst ze in haar story iets over haar nichten.

3 likes

Ooo sorry, gigi en bella hadid zijn haar nichten

Ik heb hem helemaal bovenaan mijn kerst wishlist gezet met een uitroepteken er achter. Hopelijk snapt iemand de hint. Anders koop ik hem zelf wel. Maar aangezien ik altijd inspiratieloos ben wat cadeautjes betreft leek dit me wel een goeie zet.
Dan kan ik tot kerst een beetje gezond doen en strak in mijn kerstpak en dan er na all out gaan aan de cheesecake. Best een degelijk plan lijkt me :sunglasses:

1 like

Mein Gott wist niet dat mensen inmiddels gekloond konden worden zeg.

21 likes

Ik denk dat je dit als antwoord op iemand anders bedoelt en anders snap ik niet wat je bedoelt ;p

Ja volgens mij op mij haha

1 like

Hahahaha ja was even verdwaald! Was voor ninetales

2 likes

Toch heb ik het idee dat het niet zo onwijs fake is. Tuurlijk, volgens mij maakt ze ze wel gelijk door ze een beetje in te kleuren, maar ze heeft volgens mij van zichzelf al zulke donkere wenkbrauwen. En ze heeft haar haar geblondeerd, dat maakt het verschil nog wat groter.

#ikbenshifraniet

2 likes

Ik heb ook lichtblond haar en donkere wenkbrauwen van mijzelf haha.

1 like

Ah oke, dan snap ik 'm nu haha. Ik krijg echt wel elke maand wel eens de vraag waarom ik mijn wenkbrauwen zo donker verf. :joy:

1 like

Ze zijn volgens mij vooral te “vlak”, je ziet haast geen echte haartjes meer omdat ze alles inkleurt.
Ik ken haar verder niet maar als ik kijk naar deze foto denk ik dat het haar beter zou staan om alleen een wenkbrauwgel te gebruiken.

2 likes

Toch is ‘t net Enzo.

9 likes

Ja ze gaat sowieso reizen of travel & work of weet ik het, samen met die vriend. Zag dit echt al van mijlenver af aankomen.

Heh, een aantal van zijn foto’s lijken bij mij in de straat te zijn gemaakt? Wat raar om te zien haha

Ik vind het net Dee zonder extensions haha. Kan iemand die gast met lang blond haar shoppen?

6 likes

Ze is toch pas net met rechten begonnen? Hoe dan ook, Enzo 2.0 en die wilt ook cashen. Overduidelijk.