Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Misschien een random quote generator op het internet.

18 likes

RUMAG heeft deze term ook even (bijna volledig) van je overgenomen. Of is je nieuwe baan toevallig daar? :yum:

8 likes

Ja ik vind het ook te groot en ze had echt al supermooie volle billen van zichzelf! Ze heeft verder ook wel echt een strak lichaam trouwens.

Ik vind het ook echt niet mooi! Ik vind dat ze er steeds meer als karikatuur uit gaat zien en vind het fascinerend dat zij dit allemaal prachtig vindt.

1 like

Ik kijk haar vlogs niet vaak, maar ze eet ook altijd junkfood, ik snap echt niet hoe zij zo strak is/blijft

Die nieuwe video van laura sponticorvo duurt gewoon meer dan een uur. Ain’t nobody got time for that. Ze moeten ergens het geld terugverdienen van die (spon)bruiloft?

4 likes

Sorry dat ik zo laat op het feestje kom hoor, maar ik wil jullie bedanken dat jullie me Safiya Nygaard hebben gegeven. Wel jammer dat ze nu net minder upload en alles maar heb wel al veel van haar filmpjes gebingewatched.

Nog meer aanraders? :innocent:

7 likes

Haha dit meen je niet? Ik zie het :neutral_face: (werk er niet, moet.er.niet.aan.denken)

17 likes

Ik hoopte al dat je antwoord nee was want anders was ik voor eeuwig teleurgesteld

1 like

Hahaha daar werken kan ik echt niemand aan doen.

2 likes

Gelukkig heeft ze wel pas gratis regenlaarzen van Sourcy gekregen

2 likes

Och arme, b/vlogger is echt een ondergewaardeerde baan hè :sob:

Gottegottegot met die schoenen die Wil voor haar mannetjes heeft gekocht zijn ze nu officieel Rob Geus kinderen. Man, man, man wat een ellende #jongensmama #tworobgeuskidsunderto

32 likes

Ik heb de hele vlog gekeken, terwijl ik aan het opruimen was. Vond 'm eerlijk gezegd veel leuker dan die perfecte trouwvideo. Deze vlog is veel persoonlijker. Heel leuk om te zien hoe het er achter de schermen aan toe ging!

1 like

deel 2 van the mind of Jake Paul staat online sinds een kwartier en heeft nu al 0.5 miljoen views :scream:

Edit: sorry heb je per ongeluk getagd!

2 likes

Wow het zijn de ekte ekte RGK schoenen. Dwars door mijn ziel ging deze foto.

14 likes

Ik kijk m nu (omg op mezelf) en het is vreselijk maar gvd zo veel drama, ik heb gewoon een zwak voor drama. Al die dramatische muziek en dramatische shots en er is geen enkele Catfish aflevering met meer drama dan dit. Ik ben echt heel erg. Maar goed ondertussen ben ik aangekomen bij de youtube therapeutic dus misschien dat mn pseudo-wetenschap allergie zo weer naar bovenkomt en ik eindelijk terug keer naar de realiteit uit mn drama bubbel

5 likes

Best wel erg maar ik bleef gewoon kijken want er was echt heel veel dramatische muziek. Ik erger me en leef me uit te gelijkertijd. Vind Shane best vreselijk maar hij weet mn zwakke plekken wel echt te raken met al zn dramatische “ooohs” en “aahhs”

1 like

waarom geef je zo veel geld uit aan schoenen voor je kinderen. 1x op de grond flikkeren en die hele leren neus is kaal

8 likes

Ik vind het inderdaad jammer dat er zo rond wordt gestrooid met psychische aandoeningen, maar kan ook weer niet wachten tot de confrontatie met andere mensen en uiteindelijk jake zelf

1 like