Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Er wordt wel eens gezegd dat een man en een vrouw (naarmate de tijd verstrijkt) meer op elkaar gaan lijken. Nou dat geldt zeker voor Annic en Robert. Hij heeft dezelfde grijns en kin als Annic. Dit viel me vooral op toen hij zijn pakken ging passen.

1 like

Heeft iemand zich weleens door Racheltjuhs vlog geworsteld? Het is gewoon lachwekkend hoe vaak zij ‘gas op die lolly’ en ‘dusss’ zegt.

4 likes


Waarom zijn haar wenkbrauwen 2 rechte streepjes?

5 likes

Makes sense!

Ik vind ‘t kind van Monica zooooo schattig :tired_face:dat hoofdje

40 likes

Jaaaaa ik ook! I can’t, zo cute

1 like

Geinig dat we nu 100% zeker weten dat de dochters van Haagse Rachel hier meelezen. Wel beetje lame dat ze die story alweer gedelete heeft.

3 likes

Ik snap het best van die bril. Zou het zelf nooit in het openbaar uiten, maar als je echt slechte ogen hebt en iemand maakt je bril stuk ben je flink de lul. Hoe kom je thuis, hoe kom je de komende dagen of weken door? Zonder mogelijkheid om dingen te kunnen lezen, auto te rijden, fietsen, ov is gevaarlijk… Je leven staat gewoon stil.

5 likes

Neem aan dat de meeste mensen die slecht(er) zien toch wel een back-up thuis hebben.

10 likes

Anders hebben die mensen sowieso een probleem als bril voor reparatie weg moet.

Een back up kost makkelijk een euro of 2000 dus denk niet dat het perse heel vanzelfsprekend is. Het zou wel handig zijn ja.

@anon31745129 Ik heb het niet gezien. Ik stelde me een volledig stuk glas voor

1 like

Nee joh. Een bril kost echt geen 2000 euro

4 likes

Ik heb 4 brillen. Misschien ook extreem maar hier zal ik nooit last van hebben.

1 like

Mijn hans anders huismerk bril kost nog niet eens 100 euro gelukkig ahhaha

Mijne ook zoiets! Ik zei tegen de opticien dat ik niet teveel uit wilde geven voor een bril naast mn lenzen en toen kwam ie met iets wat hij een ‘bij-bril’ noemde en die is meer dan prima voor die €100

1 like

Ho wat heftig. Maar dan zou ik haast denken dat je allerlei speciale dingen hebt vanwege een oogafwijking oid? Wat voor sterkte heb je dan?

Mijn bril was 98 euro bij ace and tate en ben echt dik tevreden, ook over de service.

5 likes

Er zit volgens mij ook een flink verschil in kosten of het + of - is. - is veel gangbaarder en goedkoper om te maken volgens mij

Ik weet natuurlijk niet hoe slechtziend zij is (of jij bent), maar ik heb -6 en een cilinder en ik had twee brillen op sterkte voor 160 euro. Dat is dus wel prima te doen, om dan een back up bril te hebben

Zo jezus. Ik weet dat dunne glazen geld kosten en dat je dan voor nog meer geld kan kiezen voor dunnere glazen en voor nog meer geld voor extra dunne glazen. Maar ik ben nog nooit ergens tegengekomen dat je dan meer dan een paar 100 euro kwijt bent.
Vergoed je verzekering wel iets? Anders is een nieuwe bril idd wel een duur grapje.