Ze leest ook zo uit de dsm-v voor maar als het goed is staat daar ook incidentie in? Of kan ze misschien gewoon heel erg niet rekenen
Ze zegt dat ze duurder zijn dan haar eigen schoenen, maar ik mag toch hopen dat ze dan niet haar Charlotte Olympiaatjes ( ) bedoelt
Of als ik erover nadenk, haar Jimmy Choos of Isabel Marants
Lifetime prevalence is in Amerika ongeveer 5%. Dat zou dan 1 op 20 zijn denk ik? Dan zit ze best close. Maar 1 op 25 betekent niets want het is het lifetime prevalence, 1 op de 20 mensen ontwikkelt ooit in hun leven antisocial personalty disorder. Dus niet 1 op 20 mensen in de omgeving heeft het
Dit is wel mijn vakgebied en ik had wel een beter antwoord willen typen maar ik word gedwongen om te Netflixen
Haha ik snap je wel. Verbaas me persoonlijk weer iedere keer over hoe ze het voor elkaar krijgen zoān teringzooi ervan te maken, die bovenverdieping echt hoe dan
Creatievelingen creƫren creativiteit
Wtf
Ik heb ook een beetje het idee dat ze zich te goed voelt voor youtube videos maken nu
Wil Wel Wim?
Vergeet de Ɣnd niet, jammer dat het accentje op een klinker om nadruk te leggen een uitsluitend Nederlands ding is.
Waarom moet Willemijn a) zulke dure schoenen kopen voor dr kinderen? Daar groeien ze zo uit en ik zie nu al voor me dat Wil een hartverzakking krijg wanneer die jongens ermee door zand/modder gaan spelen en b) waarom moet dat in de instastories zo uitgemeten worden dat ze veel geld aan kinderschoenen uitgeeftā¦
Oh en nu wil ze ook nog Sims videoās gaan maken⦠Dat zal Annic toch niet goedkeuren???
Wow dingdingding, dit schiet zo mijn irritatiezone in.
Maar ff: super talented creatives creating? Kan je zoān zinnetje van maken als: de kat krabt de krullen van de trap en dan 3x herhalen .
Zó creatief dat het eenheidsworst is
Oh Jezus die omschrijving. Wat kut.
Ik kan hun vlogs echt niet meer handelen. Alles is een merkje, broekje, lookje en / of spon of kopen.
Oh en de Huismuts ging toch nieuwe stijl vloggen? Met minder The Pipster en iedere week een serieus, diepgaand gesprek met Willem?!
Ja echt!!
Ik ging laatst hele oude fotoās op haar instagram bekijken en ze is zo zo zo veel veranderd.
Ze was zo normaal en nu moet alles sexyer, geiler en bloter.
Bizar !