Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind die Jake Paul video’s echt vermakelijk en zit ook te wachten op deel 3 maar tegelijkertijd vind ik ze ook heel kut. Ik vind het echt raar om zo te focussen op dat “sociopath” gebeuren, wat trouwens niet eens een diagnose is, het is is anti social personality disorder. En ik vind die psycholoog eigenlijk heel raar in dat filmpje, ik had haar liever wat meer professioneel gezien, zij is echt bezig met sensatie. En welke zelfrespecterende psycholoog doet uitspraken over iemand die je niet eens kent? Op youtube zie je alleen maar een deel van hoe iemand is.

Maar het ergste is dat al die kinderen nu denken dat ze iedereen kunnen diagnosticeren. Ik word daar echt moe van. Las net op Guru Gossip dit:
Holy crap I’m watching the part two of Shane Dawson’s Jake Paul docu series where they talk about what sociopaths are like and Kalel fits the description eerily well.

Het domme is nog dat die persoon helemaal niet aan de “eisen” voldoet. Ze is bijv. helemaal niet sociaal en geliefd en ze is vegan. Alsof iemand die geen empathie voelt om dieren geeft, juist het tegenovergestelde.

Ik bedoel, stel je voor dat deze video in plaats van ASPD over borderline ging. Dat is toch niet ok?

9 likes

Ze eet normaal ook wel is bij de mac dacht ik (voor haar topsportavontuur voor haar boek). Dan vind ik het niet zo onrealistisch als Cynthia die ook reclame voor de mac maakte.

2 likes

She is pregnant :slight_smile:

1 like

I knooow! :blush:

1 like

Ik vond die reclame bij annemerel ook wel een beetje irritant. Niet perse omdat ie van de mac is, maar meer omdat ik vind dat ze wel heel weinig heeft gepost voor heel lang (hoewel ik wel echt snap waarom hoor) en ze doet voor mijn gevoel ook niet echt meer moeite om leuke of vernieuwende content te maken. En als ze dan met zulke reclames komt denk ik wel een beetje van hm ja oke volgens mij heb je geld nodig haha. Snap het wel echt dat haar prioriteiten anders waren, maar ik volg haar echt al jaaaaaaren en nu vind ik haar blog wel echt bizar saai geworden.

5 likes

Ik snap wat je bedoelt! Veel bloggers zeggen “ik moet ook mijn geld verdienen”. Ja inderdaad maar als de verhouding tussen eigen content en spon ok is dan is het ook niet zo vervelend. Als het voornamelijk slechte content en veel spon is dan stop ik met volgen.

Late reactie maar omg, ik snap echt zo weinig hiervan, waarom zou je jezelf dit aandoen. Kan echt niet geloven dat mensen die gewoon gezond zijn zo aan zichzelf laten sleutelen, man man man

2 likes

Teske had een insta story geplaatst over dat je wespen niet moet doden want dan komt er een stofje vrij waardoor andere wespen agressief worden. An sich prima. Maar toen had ze erbij gezet dat wespen friends zijn?! Sorry, maar ken oprecht nul mensen die wespen leuk vinden. Bijen zijn te gek, maar wespen zijn klootzakken.

29 likes

Oh ja en dat pak is ook heel bijzonder…

Teske vind zichzelf heel bijzonder

33 likes

Ik zit de vlog van Annic even door te scrollen maar wajoooo hoeveel geld heeft die bruiloft gekost, niet normaal. Een heel team van Rob Peetoom ingehuurd, een nagelbar op locatie, en een soort ijsjesfoodtruck waarbij zelfs de stokjes robert + annic customized zijn. Ze zegt trouwens wel dat een deel #spon is, maar alsnog…

En echt lelijke pumps heeft ze ontworpen. Nu ben ik weer klaar met haten, groetjes

10 likes

Lol dat accent op de a. Dat kan helemaal niet in het Engels.

Ben ook wel benieuwd waarom de “WEDDING” (:roll_eyes:) niet meer in Italië plaatsvond. Zal ze dat toch teveel geld kosten? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

hahaha ja is ook zo, ik ben ook een hater haha. ik vind het model alleen tuttig maargoed, en kan er ook niet tegen dat ze dan ook zegt ‘o my god, mooiste trouwschoen ever, alles wat ik wilde en meer omg’

1 like

Ik vind Teske zo een mooie meid, maar ik vind dit kapsel zo zo zooooo verschrikkelijk slecht bij haar staan. Ze ziet er uit als een 40-jarige vrouw, maar goed zolang zij er zelf maar blij mee is…

5 likes

Ziet eruit als een gezellige avond

67 likes

image

62 likes

Ik weet niet wat voor 40-jarige vrouwen jij in je omgeving hebt maar bij mij zien ze er niet zo uit hoor. Ik vind dit juist zo’n kinder kapsel.

10 likes

Heel dom maar als ik Claartje Rose’s achternaam zie denk ik altijd aan een super chique vagina met niet zomaar een clitoris maar een Cliteur.

Hoop dat jullie haar naam voortaan ook niet meer normaal kunnen lezen.

184 likes

Ik heb die associatie ook inderdaad. En ik moet denken aan dit (kut)lied:

18 likes