Dat tikkeltje naïviteit is dan soms best wel verfrissend in deze tijd.
Idd, ik herken me meer in iemand als bonnie met soms uitspraken waarvan je achteraf denkt ‘dat was ni zo slim’ dan in een perfecte josh die een witte blouse wil aandoen om te bevallen
Haha ja, het was ook niet negatief bedoeld verder, ik vind het wel schattig maar vooral erg grappig.
Beetje dit idee
wowie, net alles bekeken.
Nu wil ik weten hoe het verder gaat!
Wat ik overigens wel erg interessant en ook best confronterend vond is dat zoveel volgers logischerwijs kritiek hebben op de racistische tweets, maar tegelijkertijd zelf ook een aantal jaar geleden dergelijke racistiche tweets de wereld in stuurde.
Heel Cute! Ze lijkt wel blauwe ogen te hebben. Die Lars heeft erg dominante genen haha. (Zo donker als Mo is)
Ik heb nu de neiging om een foto van mijn dochter te plaatsen die meteen bruine ogen had en 1000 andere voorbeelden te noemen waar die vlieger niet opging, uitzonderingen bevestigen de regel haha, maar we zullen het zien of ze nog donker worden (of dat het de lichtval, een filter of mijn slechte zicht is dat ze nu redelijk licht lijken).
Ze heeft wel duidelijk de bos haar van d’r moeder geërfd, mooi hoor bij zo’n kleintje <3
(Volgens mij is Monica zelf ook maar een kwart of minder Indisch trouwens. Meen me zoiets te herinneren uit een hele oude vlog.)
Oh ok nee dan werd mijn dochter idd met blauwe ogen geboren!!
Dat kan hoor. Maar ik geloof best dat bijna alle babies geboren worden met blauwe ogen. Alleen vertel ik je dat er uitzonderingen zijn. En dan stuur je mij een Quest artikel dat eigenlijk alle babies met blauwe ogen geboren worden. Dan voel ik me een beetje uitgepraat of zo? En tegelijkertijd denk ik, lekker belangrijk verder.
Maar sorry als het vervelend overkwam!
Ik wil ook mijn plasje doen. Ik ben geboren met blauwe ogen en blond haar. Heb nu groene ogen en bruin haar. Kan allemaal veranderen maar hoeft niet natuurlijk
Ik zit nu die video te kijken en wtf? Dit is toch lachwekkend gewoon? Hoe kan iemand dit serieus nemen?
Waarom weer allemaal van die neppe plastictassen die waarschijnlijk ruiken naar verbrand plastic? En wat moet je met die mondkapjes we zittten niet in China.
Haaijpbieestt
En zij is de eerste persoon die ik tho hoor zeggen. Iets wat op FF al eerder werd besproken als ergenis volgens mij maar ik had dat nog nooit gehoord tho.
Ja inderdaad! Ik kan wel echt like regelrecht door naar het ik voel me oud topic tho.
Ik vindt Denise hier in het begin van deze video echt qua mimiek en manier van praten echt overkomen als haar lieve oma Miep. Ik weet niet of dat altijd zo is of dat het mij nu toevallig opvalt
En nu zal Jiami zeker volgende week dezelfde video opnemen.
vind het wel grappig om te zien hoe zij de foto’s bewerken. .Weet je heel toevallig welk app dit is?
Nee ik heb echt geen idee helaas.
als dit al een lang verhaal si