Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Oh ik denk dat het Snapseed is.

Vind het wel bijzonder om te zien hoe het ge-edit wordt, zo een foto.

Wat is de nieuwe video van Aimee vaag? Die vrouw lijkt wel stoned, tiethaar, ontbijt met patat, winkelen is ook alleen maar lachen, gieren brullen. De grumpy old woman in mij ergert zich :roll_eyes:

2 likes

Walgelijk dit. Kinderen van 0-12 jaar. Het is al erg genoeg dat iedereeen later influencer wil worden, vind het ongelooflijk slecht dat bedrijven hier misbruik van maken. Laat kinderen gewoon kind zijn ipv dat ze zich bezig houden met hoeveel volgers ze hebben,

3 likes

Zappte net en zag Jamie Li bij Shownieuws. Dacht dat het misschien over haar boek ging maar nee, schoenen trends.

1 like

Ohja. Misschien heb je gelijk, ik reageer nogal hysterisch ook :relieved: Het is inderdaad niet helemaal duidelijk of ze daadwerkelijk een kind tussen 0-12 zoeken met 1000 volgers. Beetje vage omschrijving en ik ging van het slechtste uit. Maar zou het toch fijner en veiliger vinden als merken gewoon via een ouderwets casting bureau naar kinder-modellen zochten.

En, nog even inhoudelijk op waar je bericht eigenlijk over ging: ik zie dit soort dingen afgelopen weken ook veel voorbij komen! Ook van grote merken zoals Nike en de Bershka. Ik denk dat dit goedkopere promotie is voor merken dan wanneer ze er bloggers voor moeten inschakelen…

Ik las het eerst ook als een oproep aan kinderen. Maar Ik neem aan dat ze geen 12 jarige instagrammer zoeken, ook gezien de minimumleeftijd van Instagram 13 jaar is. Dus dat ze gewoon willen dat influencers een kind van 0-12 als model gebruiken op een foto.

1 like

Goh, je hebt helemaal gelijk,met die minimumleeftijd! Gelukkig maar, kan ik met een gerust hart gaan slapen :blush:

Maar de eerste zin is: ā€˜altijd’ klopt niet? Ik heb het artikel niet gelezen, maar niemand beweert niet dat het niet kan dat jouw baby donkere ogen had? Alleen in het algemeen worden babies met blauwe ogen geboren waarna ze hun ā€˜echte’ kleur krijgen, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

8 likes

Ik heb net de vlog van Cynthia gekeken. Het was een struggle, je ziet haar heel de tijd alleen en als ze dan daadwerkelijk iets gaat doen zie je daar geen beelden van maar foto’s. Het voelt een beetje alsof je naar de vakantie video van ome Hans en tante Tiny zit te kijken.

27 likes

Haha de laatste zin :joy: het gaat allemaal ook zooo langzaam, er zit echt geen tempo in. Zo saai

1 like

Ik vind dat dus totaal niet grappig… Alles wordt maar bewerkt en gedaan precies de reden dat ik mijn instagram bijna niet gebruik… Ga het maar verwijderen denk ik.

Ik vond het juist een chille vlog. mag ze een beetje lol hebben?

Het is zooo raar want ik heb haar vroeger zo leuk gevonden en veel looks na gemaakt maar nu zou het niet in mij opkomen.

Aangezien ze wel heel professioneel is neem ik aan dat er wordt afgesproken dat het voor een bepaald aantal dagen is. Maar weet het niet zeker

1 like

Haha

3 likes

Ja inderdaad zeg. Dit stukje in de comments is ook echt heel typisch.

image

Ik vind ook dat ze een beetje pretentieus is met het stylen van haar huis, zij koopt gewoon alles wat in de sissy boy ligt, en stylet het op exact diezelfde manier in haar huis en dat moet dan doorgaan voor haar eigen creativiteit.

22 likes

Precies dat. En dan inderdaad dat toontje alsof dat de (enige) beste manier van ouderschap is voor iedereen.

1 like

Wat een deprimerende bende dit filmpje. Whyyyyyyyyyyyyy.

Ik vond het zo gappig met die samenwerking met dat verfmerk dat ik precies van te voren kon raden wat ze ging doen. Bij de 1 een alleen het onderste gedeelte verven, ergens elders ā€˜aparte kleurvakken’ diagonaal etc en ergens gewoon normaal.

3 likes

En Co heeft nu ook al een sponnetje :frowning: