Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Wie is Co haha?

Ja precies, en de kleuren weet je eigenlijk ook al haha.

2 likes

Kunnen ze niet gewoon een collab met FF doen. Dan geven ze ons gewoon wat afplaktape, kleurstaaltjes, potten verf en verfrollers een een leuke #sponvergoeding.

Voorstukje: “Dit is mijn dochterje Yfke van 5 en haar kamer is nogal kaal.” * wijst naar alle witte muren zonder schilderijen *“Ze wil graag een stoere meidenkamer en haar lievelingskleur is roze.” * Verft alle muren zwart. *

De onthulling : “Dit had ik echt niet verwacht, wat anders. Dat zwart had ik zelf nooit op gekomen. Ik herken de hele kamer niet meer terug.”

“Dark times are coming en nu kan ze daar alvast aan wennen.”

25 likes

Haha! Nu alleen nog een FFer vinden die dit met droge ogen aan arme Yfke kan verkopen! Verder lijkt het me een uitstekend idee!

Die ene vriendin van rachel die boven haar woont

1 like

Precies dit! Amen

1 like

We hebben hele bewuste keuzes gemaakt om ons kind. Zoals minder werken en vlogs maken waarin ook zij te zien is (want cute en meer views) zodat we genoeg geld verdienen om tijd met haar te besteden. Want privacy is natuurlijk niks waard.

12 likes

Is Jessie transgender of een drag? Die maniertjes, die make up, die nagels, hoe ze praat.

Ik kan Jessie haar stem niet verdragen. Snap ook weer waarom ik haar video’s nooit kijk.

Transgender

Sorry hoor weggehaald.

Dus Morphe en Ulta hebben hun samenwerkingen met Laura Lee stop gezet. Boxy Charm heeft er ook gereageerd.

6 likes

Geeft Monica eigenlijk borstvoeding? Aangezien ze direct alweer aan de wijn zat toch? Zo niet, heeft ze ooit uitleg gegeven waarom ze dat niet geeft?

Nee ze geeft flesvoeding en heeft er verder niks over gezegd ook :)!

@Knofje
Gadverdamme haha die tekst. Inderdaad die “so humble” vibe “we wonen nu op 100 m2 maar konden ook goed af met 50m2 HOOR!!!”
Die drie maanden bali hebben ze zeker ook puur voor Pip gedaan.

7 likes

Het zijn meestal mensen die vrij groot wonen die zeggen dat ze ook echt wel kleiner hadden kunnen wonen hoorrr. Ik denk dan altijd, doe dat dan! Maar dat gebeurt nooit

10 likes

Ja het is zo nietszeggend. Een beetje in het straatje “ik had ook vwo kunnen doen”.
Oke echt heel knap en top van je, maar het hoeft helemaal niet en het niet de realiteit dus wat maakt het uit?

11 likes

Volgt iemand Sabine van Oh My Foodness? Ik vind haar zo leuk en haar zoontje is ZO schattiggggg

2 likes

Wat gaaaaaaaaf! Mijn handen zijn helemaal knuistjes geworden.

28 likes

Haha ja ik moest er ook al aan denken nadat ik dit getypt had

2 likes