Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Hahaha oke, ik voelde me terecht dom dus! Ik dacht dat een petticoat gewoon een leuke, ouderwetse, wijde rok was, vandaar :blush:. Merci!

And it goes on… staat toch nergens dat hij het normaal vindt?

9 likes

Zij is zo dom! Hoe komt zij aan al die volgers dan.

8 likes

Ik volg om me te ergeren :redface:

8 likes

Ik eigenlijk ook. Maar ben geblokkeerd. Dus voorheen was ik een van haar volgers. Vind alleen dat haar domheid steeds groter wordt & dat ze ook onwaarheden tweet.

1 like

Hoe dom is zij dat ze dat reageert op een tweet van 14uur geleden toen niet eens bekend was dat die man was aangehouden. Daarnaast is er nog niet eens iets bekend over of die man daadwerkelijk verder iets verkeerd heeft gedaan en of en hoe ze hem kende.

2 likes

Ja inderdaad, ze wordt er heel oranje van op haar laatste foto

1 like

Sanneke :woman_facepalming:t2: Meer heb ik hier niet op te zeggen.

Eens, haar zoontje ziet er daardoor ook zo onnatuurlijk gebruind uit vind ik. Dat ziet er misschien nog het gekst uit.

1 like

Jaaa. Ze lijken me ook echt hele down to earth en chille mensen. Al is die blog wel echt slecht voor me. Heb al heel wat recepten daar van gemaakt en dan vooral de niet zo gezonde haha

1 like

Zo komt ze via haar blog en filmpjes ook echt over. Best zeldzaam tegenwoordig lijkt het. Maar tof om te horen.

Het cheesecake boek staat ook al op mijn kerst wishlist. Duurt wel nog even maar dan heb ik in ieder geval wat om te vragen haha

2 likes

Ja joh heb al hints gedropt hier, nou hopen dat iemand het opvangt. Anders zelf kopen = zelf eten.

3 likes

Vooral dat laatste ja. Mijn cheesecake mijn leven

1 like

Ze is in Deventer de laatste week van september om haar boek te promoten en cheesecake te verkopen!

Vera heeft denk ik dezelfde hypotheekadviseur als ik had. Vond dat advies echt niet zo goed, maar ok, dat is best wel non info :grimacing:
Vraag me af hoeveel hypotheek ze kan krijgen, denk dat ze veel eigen geld heeft wel.
Aangezien ik mijn hoop op een leuk en betaalbaar huis in amsterdam al een paar jaar geleden heb opgegeven, ben ik superbenieuwd waar ze straks terecht komt. En heel jaloers dat zij een stuk jonger is dan ik en ik nog steeds in een mini studiootje zit :sob:

1 like

Ja dat had ik inderdaad gezien. Maar Deventer is wel eeeecht ver weg voor mij haha. Als het iets centraler was geweest dan was ik zeker een stukje taart gaan eten

2 likes

Ik volg die hele familie ook @Ruth! En ik vind juist dat ze dat homeschoolen ook wel goed doen. Dat hun kinderen het geld binnenbrengen vind ik ook wel raar hoor, maar toch heb ik bij hen nog wel een goed gevoel erover :stuck_out_tongue: Ik zal ze maar niet opzoeken op Guru gossip

2 likes

Tegelijkertijd denk ik wat betreft de huizenmarkt in Amsterdam: dat moet toch een keer stuk gaan? Zou daar nu echt geen gigantisch duur appartement meer willen kopen, maar gewoon in de buurt voor een stuk minder een stuk meer kopen.

Ben stiekem ook wel intens jaloers. Wij hebben qua spaargeld echt het dieptepunt moeten opzoeken om ons plekje te kunnen kopen. Dat een leeftijdsgenoot het zo even doet😱

Keken hier mensen vroeger, echt heeul lang geleden wel eens op eva’s corner.tk ofzo? Dat er elke week weer een nieuwe kamer van een lezer online stond. Vond dat echt geweldig toen. Door “unwritten” van Natasha bedingfield herinner ik me dit opeens, volgens mij had ze dat als nummer op die pagina:p

9 likes

Jaaaaaaaa ik heb die site wel eens bezocht. :smiley:

1 like