Sanneke zou voor Trump moeten gaan werken.
En maar verbaasd blijven dat ze commentaar krijgt.
He. Ik snap niks van die thread.
Wat snap je niet haha
Vera heeft een vlog geupload waarin ze uitlegt waarom ze alleen een huis gaat kopen. Heb hem (nog) niet gekeken, maar daar werd hier best veel over gespeculeerd geloof ik.
?? Volgens mij niet:p
Dat is haar verdienmodel;p
Ik liep net achter Jessie Maya in de Primark!!
Verder niks bijzonders.
Ik kan niet wachten tot haar Cheesecake boek uitkomt volgende maand!
Iemand samenvatting?
Ik wil me er wel aan wagen, ga nu kijken.
Ik kwam hier special om de reden te lezen Geen zin om zelf de vlog te kijken…
Ze zegt ook dat het gewoon makkelijker is met haar inkomen. En dat ze hoopt dat iedereen ze manier waarop ze het doen, accepteert. Denk dus dat Jeffrey nog niet een contract heeft, waarmee ze meer hypotheek kunnen krijgen, dus dat dit gewoon het makkelijkst is.
Ughhhh ik cringe altijd zo van haar
Vera’s nieuwste vlog:
Samenvatting
- Vera doet haar make-up.
- Ze heeft een afspraak over haar hypotheek en huis kopen
- Ze doet een maskertje op.
- Fotoshootvoorbereiding
- Fotoshoot
- Cosmogirl cover bekijken
- Bad met Lush bathbomb
- Tripje naar de action
- Beauty and the Beast kijken
- Vakantie geboekt naar Frankrijk
- Pakketjes binnen gekregen
- “Jeff en ik wonen samen, en we gaan daar ook samen wonen, het wordt ons huis, maar ik koop het. Dus daarom maak ik net wat meer beslissingen en die afspraken met de makelaar en hypotheekadviseur doe ik dus allen. Hij is ook nog eens heel druk met zijn werk, maar het is voor hem zeg maar ook niet een verplichting om mee te gaan. We zijn helemaal oke met de manier hoe we dit doen en hoe we dit verdeeld hebben. Ik wil hem absoluut niet buiten sluiten of wat dan ook. Maar dit is gewoon hoe wij het aanpakken en wat voor ons werkt en waar wij ons prettig bij voelen.”
Nu geen zin meer om verder te kijken dus hier laat ik het bij.
Die Sophie Hol is het vreemdgaan van haar ex vriend lekker aan het uitmelken. Nu weer een Q&A met: IS HIJ VREEMDGEGAAN? Alles voor de views!
Het (verrassende) antwoord:
Samenvatting
Ja
Ik voel me echt heel dom maar bedoelt Bonnie niet gewoon een onderruk zoals bij een onderjurkje ook kan? Of ik mis helemaal het punt hahaha
Maar liefst 50 verschillende! Hahaha jammer dat er nog geen inkijkexemplaar op bol.com staat.