Vooral dat laatste ja. Mijn cheesecake mijn leven
Ze is in Deventer de laatste week van september om haar boek te promoten en cheesecake te verkopen!
Vera heeft denk ik dezelfde hypotheekadviseur als ik had. Vond dat advies echt niet zo goed, maar ok, dat is best wel non info
Vraag me af hoeveel hypotheek ze kan krijgen, denk dat ze veel eigen geld heeft wel.
Aangezien ik mijn hoop op een leuk en betaalbaar huis in amsterdam al een paar jaar geleden heb opgegeven, ben ik superbenieuwd waar ze straks terecht komt. En heel jaloers dat zij een stuk jonger is dan ik en ik nog steeds in een mini studiootje zit
Ja dat had ik inderdaad gezien. Maar Deventer is wel eeeecht ver weg voor mij haha. Als het iets centraler was geweest dan was ik zeker een stukje taart gaan eten
Ik volg die hele familie ook @Ruth! En ik vind juist dat ze dat homeschoolen ook wel goed doen. Dat hun kinderen het geld binnenbrengen vind ik ook wel raar hoor, maar toch heb ik bij hen nog wel een goed gevoel erover Ik zal ze maar niet opzoeken op Guru gossip
Tegelijkertijd denk ik wat betreft de huizenmarkt in Amsterdam: dat moet toch een keer stuk gaan? Zou daar nu echt geen gigantisch duur appartement meer willen kopen, maar gewoon in de buurt voor een stuk minder een stuk meer kopen.
Ben stiekem ook wel intens jaloers. Wij hebben qua spaargeld echt het dieptepunt moeten opzoeken om ons plekje te kunnen kopen. Dat een leeftijdsgenoot het zo even doetđ±
Keken hier mensen vroeger, echt heeul lang geleden wel eens op evaâs corner.tk ofzo? Dat er elke week weer een nieuwe kamer van een lezer online stond. Vond dat echt geweldig toen. Door âunwrittenâ van Natasha bedingfield herinner ik me dit opeens, volgens mij had ze dat als nummer op die pagina:p
Jaaaaaaaa ik heb die site wel eens bezocht.
Ik zou haar heel veel dingen niet gunnen met haar houding. Maar als ik een nier weg zou willen geven aan een vreemde, dan zou zij geen reden zijn om hém die nier te misgunnen.
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet. Maar als er verschillende gegadigden zouden zijn waaronder hij, dan zou hij wat mij betreft niet minder kans maken omdat haar houding me niet aanstaat.
Ik val vooral een beetje over: een nier afstaan is drie dagen ziekenhuis en verder leven. De mens heeft er niet voor niks twee, zo werkt het niet.
Nee johhhh, 3 dagen ziekenhuis, beetje chillen en Netflixen en dan gewoon weer lekker verder hoor!!!
Oh dan doe ik het. Waar kan ik me aanmelden?
Geen idee, maar zie het als een verlenging van je weekend!
3 dagen ziekenhuis en dan weer gezond verder leven, hmmm
Ik ken toevallig iemand die een nier heeft afgestaan en hij ligt nu maanden later alleen nog maar op een bed in zijn woonkamer en kan niet langer dan 10 min weg zonder te moeten spugen. Wil niet zeggen dat maanden revalideren de norm is, maar zij stelt wel heel definitief dat je er direct van opknapt.
Alsof het ook zo normaal is om een tweede auto te hebben. Lekker bedelen weer net als om die kut tv in een schilderij lijst. Ik hoop echt dat ze die niet gaat krijgen.
Dit is zooo schaamteloos bah bah bah. Koop dan ook lekker geen designeritems als je blut bent
Maar je hebt tegenwoordig toch ook zoân programma waarbij je een nier âinlevertâ je automatisch eerder kans maakt om een niet terug te krijgen? Zelfs als sanne geen match is voor haar vader zal ze vast wel een match zijn voor een andere nierpatiĂ«nt in nl. Dat heet kruisdoneren oid, dat je met 2 donoren en 2 ontvangers (of soms zelfs nog meer) wisselt met orgaandonatie.
Och ja arme meid!!! Fietsen is alleen voor de plebs. Wat zal ze het zwaar hebben in dr nieuwe koophuis. Wat erg, geen 2e auto. Direct even DM-en of ze een rekeningnr wil openmaken zodat we geld kunnen storten.
0900-veenlijkenfilter. Geef om dit kind
Zo is het bij die kennis van mij ook gegaan inderdaad. Hij was geen match met zijn vriendin (die een nier nodig had) dus heeft hij een nier aan een onbekend iemand afgestaan. In ruil daarvoor kreeg zijn vriendin ook weer een nier van iemand die niet kon matchen met iemand anders die een nier nodig had.