Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Haha die is inderdaad echt niet blut. Omdat je geen geld hebt voor een 2de auto ben je niet blut hoor. Damn.

2 likes

Nou precies dit. Wat een schijtopmerking, #blut.
Als ze nou eens even ala vetgezellig een maandje op een uitkering gaat leven dan piept ze wel anders.

Hoop dat ze lekker veel zeurende moekes uit de bijstand over zich heen krijgt met deze story.

22 likes

uiteraard niet, positive vibes only

2 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat dit serieus is toch???

1 like

Wat een aanstellerij, bah. Alsof het nou aan het stormen is met windkracht 10 ofzo…

1 like

Er reageren op Sanne wel een paar kids van nog geen 18 dat ze te jong zijn :no_mouth: Mag hopen dat ze niet serieus zijn op die leeftijd.

Het scheelt wel dat door het veenlijk filter de kinderen niet meer herkenbaar zijn als zichzelf.

11 likes

Ik hoop dat er de komende maanden een continue en zeer lokale wolkbreuk boven Wil gaat hangen. Wat een verwend zeikwijf.

8 likes

Van zulk soort onzin onderschriften krijg ik ook direct jeuk aan mijn vagijn.

41 likes

Huh ze is #jongensmama vergeten

7 likes

#twounderto :face_with_monocle:

29 likes

83 likes

Onze literaire Wil heeft C.S. Lewis gelezen! Wat leuk! Maarja uit de nieuwe Saskia Noort of Heleen van Rooyen kun je nu eenmaal geen instagram waardige quotes destilleren. Maar Wil vertel eens: welke boeken heeft Lewis nu ook alweer geschreven?

Jeuk? Mijne vertoont spontaan droogte scheuren.

21 likes

Wat ik ook zo duf vond dat ze dan in Berlijn zijn en dan naar de dierentuin gaan. Dan heb je je koters eens een keer niet bij je en dan van alles wat je kan doen in Berlijn ga je naar de dierentuin?? En dan daar ook nog slapen omdat je zo’n oma bent die een slokje van een cocktail niet trekt. Of omdat je zo afgeleefd bent van je two under to. #jongensmama #duffedozen #veenlijk

44 likes

#scheurenuitjesloggi

9 likes

Ik heb geeneens kinderen maar ik zou me ook zo kunnen gedragen op een weekend met vriendinnen, echt fuck my granny life :joy:

6 likes

Dat haar van Bonnie is zo vet in die nieuwe vlog. Ik vind het echt heel vies.

9 likes

Ik vind haar wel vaker een beetje viezig overkomen door dat haar…

9 likes

#tweeonderdetwee… Echt waarom zet je dat erbij?
Zodat mensen je kunnen toejuichen hoe knap je het ‘allemaal’ doet met twee kids en 4 BV’s, op een dieet van skere lunches en ook nog eens zonder auto? #iksnapnie

8 likes

Ik kijk best graag de vlogs van Bonnie, lekker een beetje een normaal typ zeg maar vind ik wel rustig om naar te kijken. Mensen zoals Yara Michels of Anna krijg ik een burnout van mi gado dat die mensen niet op hun achterste benen lopen.
Maar anyway, Bonnie dus, en wat mij altijd opvalt is dat er altijd wat te klagen is als ze ergens zijn. Als zij uit eten gaan is het eten nooit gewoon lekker of was het chill, nee er is altijd iets net niet lekker of net niet goed. Gaan ze naar een badhuis is de zon weer weg. Gaat ze een pita met aubergine en ei eten en dan vindt ze het te flauw (goh, aubergine en ei zijn nou ook niet bar uitgesproken). Nou ja misschien zeur ik zelf ook maar ik vind het zo irritant mensen die altijd wel ergens iets op aan te merken hebben.

31 likes