Dat verbaasde mij ook idd, ze krijgt ook al tegengas zag ik. Mits het niet intussen verwijderd is
Lekker hoor, Jill met haar telefoon achter het stuur om iets te filmen. Goede voorbeeld toon je dan als influencer. (Insta)
Dat was me op zich nog niet eens zo opgevallen. Ik erger me bij haar vooral wel aan dat ze zo vaak ‘he, Nick?’ zegt. ‘Dat was leuk, he, Nick?’, ‘Dat was lekker, he, Nick?’, etc.
Haha goed punt. Maar ook daarover is naar mijn idee altijd wat te zeggen. De pastasaus was te weinig, of de groenten zijn niet haar favoriet… Oh mijn god nee chick je staat niet zelf in de keuken DEAL en accepteer dat je in een ander land bent probeer het effe of zo. (waarom me dit zo dwars zit, is mezelf ook onduidelijk )
Het was me nog nooit zo opgevallen maar nu je het zegt heb je wel echt gelijk inderdaad. En nu ga ik er vast op letten en hoor ik haar alleeen maar klagen. En ook vaak dat ze iets te klagen verteld en daarna zegt ja maar ik wil er niet teveel kwijt op camera JA DAT HEB JE NU AL GEDAAN
Is ook niet de eerste keer dat ze het doet.
De keer dat ze wel zelf gekookt had vond ze het ook niet lekker. Pasta maken lijkt mij in het buitenland niet anders dan in Nederland, dus waarom is het ineens niet lekker.
Tulpenkut
Zanike98, bekende Rotterdamse tulpenkut.
Tulpenkut laf it
Ze bitched/bitcht(??) zelf gelukkig ook nooooooooit over iets waar andere bij betrokken zijn, maar nu gaat het om haar vader en mag ineens niemand iets zeggen.
Is het iemand van hier die haar dit bericht heeft gestuurd? Tulpenkut is vanaf nu wel mijn nieuwe favoriete scheldwoord:joy:
Sanne is gewoon verschrikkelijk hypocriet.
Haha ik bleef hem ook maar bekijken! Conclusie: onze WilvanTien kan niet zo goed Engels en ze bedoelt two under two. Gekke meit.
En ze zijn niet eens meer twee onder de twee.
Sorry Wil, tijd om afstand te doen van je special snowflake status.
#tweeonderdedrieklinktnietbijzonder
Toen ik echt heel veel dagen naar Berlijn ging zijn we uiteindelijk wel naar de dierentuin geweest omdat we echt niet meer wisten waarmee we de laatste 1,5 dag konden opvullen. Die dagen daarvoor hadden we echt superveel gedaan. Maar die dierentuin viel echt super tegen. :’(
Ik dacht dat dat betekende dat ze twee kinderen in twee jaar had gekregen
Ja is ook wel zo, maar op een gegeven moment slaat de hastag nergens meer op haha.
Foto later van Wil en har zoons van 13 en 14 bij het kerstdiner: #tweeonderdetwee
Even de bloemetjes buiten zetten:
- Gladiool
- Tulpenkut
0 stemmers