Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Tulpenkut :joy:

19 likes

Zanike98, bekende Rotterdamse tulpenkut.

20 likes

Tulpenkut :sunglasses: laf it

Ze bitched/bitcht(??) zelf gelukkig ook nooooooooit over iets waar andere bij betrokken zijn, maar nu gaat het om haar vader en mag ineens niemand iets zeggen.

7 likes

Is het iemand van hier die haar dit bericht heeft gestuurd? Tulpenkut is vanaf nu wel mijn nieuwe favoriete scheldwoord:joy:

22 likes

Sanne is gewoon verschrikkelijk hypocriet.

5 likes

Haha ik bleef hem ook maar bekijken! Conclusie: onze WilvanTien kan niet zo goed Engels en ze bedoelt two under two. Gekke meit.

6 likes

En ze zijn niet eens meer twee onder de twee.

Sorry Wil, tijd om afstand te doen van je special snowflake status.

#tweeonderdedrieklinktnietbijzonder

10 likes

Toen ik echt heel veel dagen naar Berlijn ging zijn we uiteindelijk wel naar de dierentuin geweest omdat we echt niet meer wisten waarmee we de laatste 1,5 dag konden opvullen. Die dagen daarvoor hadden we echt superveel gedaan. Maar die dierentuin viel echt super tegen. :’(

Ik dacht dat dat betekende dat ze twee kinderen in twee jaar had gekregen :joy:

Ja is ook wel zo, maar op een gegeven moment slaat de hastag nergens meer op haha.

Foto later van Wil en har zoons van 13 en 14 bij het kerstdiner: #tweeonderdetwee

16 likes

Even de bloemetjes buiten zetten:

• Gladiool
  • Tulpenkut

0 stemmers

1 like

Tulpenkut hahaha

Ik vind Jiami aan het einde als ze het over der eetstoornis heeft een beetje kinderlijk doen ook naar der vriend toe vind het een beetje ongemakkelijk.
Vind het wel knap dat ze er verder zo eerlijk over is.
3 likes

Alleen aan het eind? :smirk:

1 like

Ja! Zo naar vind ik dat soort stemmetjes. Ik vind dat zo een ongezond gedrag. Sophie Hol deed dat ook bij dr vriend.

11 likes

Oké ik dacht ‘ach ik kijk wel even naar die video van Jiami’ maar waaaarom praat ze zo ontzettend kinderachtig / met zo’n raar stemmetje? Ik snap er niks meer van haha, haar normale stem is toch wel wat lager?

Tulpenkut is mijn nieuwe favoriete woord.

Over dat filmen achter het stuur hè… Kan de politie daar niet gewoon iets mee? Als ze je op heterdaad betrappen met je telefoon achter het stuur krijg je een vet hoge boete, maar dit is toch net zo goed bewijs dat je achter het stuur hebt gezeten met je telefoon? Waarom niet gewoon ook een boete opsturen?

14 likes

Die Mezdi van temptation island heeft dat toen wel gehad, maar die was ook echt leip aan het inhalen op de snelweg of iets in die trant, dus wel erger dan “alleen” maar een foto maken of een stukje filmen.

Uit Amsterdam stuur je tulpen
Uit Rotterdam stuur je Sanneke -tulpenkut

4 likes