Tulpenkut hahaha
Jaaa ik zat in een heel ver verleden op haar forum! Echt lekkere recepten, al volg ik haar op persoonlijk vlak niet echt meer.
Ik vind Jiami aan het einde als ze het over der eetstoornis heeft een beetje kinderlijk doen ook naar der vriend toe vind het een beetje ongemakkelijk.
Vind het wel knap dat ze er verder zo eerlijk over is.
Alleen aan het eind?
Ja! Zo naar vind ik dat soort stemmetjes. Ik vind dat zo een ongezond gedrag. Sophie Hol deed dat ook bij dr vriend.
OkĆ© ik dacht āach ik kijk wel even naar die video van Jiamiā maar waaaarom praat ze zo ontzettend kinderachtig / met zoān raar stemmetje? Ik snap er niks meer van haha, haar normale stem is toch wel wat lager?
Tulpenkut is mijn nieuwe favoriete woord.
Over dat filmen achter het stuur hè⦠Kan de politie daar niet gewoon iets mee? Als ze je op heterdaad betrappen met je telefoon achter het stuur krijg je een vet hoge boete, maar dit is toch net zo goed bewijs dat je achter het stuur hebt gezeten met je telefoon? Waarom niet gewoon ook een boete opsturen?
Die Mezdi van temptation island heeft dat toen wel gehad, maar die was ook echt leip aan het inhalen op de snelweg of iets in die trant, dus wel erger dan āalleenā maar een foto maken of een stukje filmen.
Uit Amsterdam stuur je tulpen
Uit Rotterdam stuur je Sanneke -tulpenkut
Toevallig heb ik dit gezien vanmorgen (ik kijk haar vlogs enz verder niet echt) en ik ergerde mij er ook al een beetje aan. Verder wel knap idd dat ze er eerlijk over is, hopelijk gaat het snel weer wat beter!
Heel vaak als ik hier lees over Sanneke dan moet ik weer aan dat artikel denken over bekende Rotterdammer en dan moet ik toch weer een beetje gniffelen.
Had het beetje verkeerd onthouden zie ik. Zo noemt zij zichzelf (https://www.instagram.com/sanneke89). Maar ze kwam hier voorbij: https://indebuurt.nl/rotterdam/rotterdammer-van-de-week/verliefd-op-rotterdam~16818/ en ik begrijp maar niet waarom ze aandacht krijgt want ze doet geen fuck meer op YouTube.
Wat een rare gebaartjes en maniertjes heeft zij zeg, heel irritant
Valt me ook op dat Bonnie al het eten in Budapest zo goedkoop vind maar 1 keer per dag ergens gaan eten is wel echt veel te duur hoor!!! Gelukkig hebben ze hun eigen pindakaas en hagelslag bij, stel je voor zeg dat je eens iets nieuws moet proberen. Hoe kom je er zelfs op om dat mee te nemen
Is dit serieus
Ze kan zo meedoen met we zijn er bijna
Heel veel nederlanders doen dat hoor haha
Misschien is het omdat ik Belg ben dat ik dit nog nooit iemand heb weten doen
Ja is wel echt een Nederlands dingetje hoor eten meenemen op vakantie hahah
Maar misschien doen ze het ook omdat ze vegetarisch zijn en bang zijn dat ze daar niet vel keuze hebben voor op brood?
Ze heeft ook echt de moeite gedaan om die pindakaas in een bakje te doen ipv die hele pot mee te flikkeren haha
Ik neem wel eens een snack mee op vakantie voor onderweg maar geen hele maaltijden hahah
Oh wauw dat gaat wel ver hahaha, waarom niet in de pot?