Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Toevallig heb ik dit gezien vanmorgen (ik kijk haar vlogs enz verder niet echt) en ik ergerde mij er ook al een beetje aan. Verder wel knap idd dat ze er eerlijk over is, hopelijk gaat het snel weer wat beter!

1 like

Heel vaak als ik hier lees over Sanneke dan moet ik weer aan dat artikel denken over bekende Rotterdammer en dan moet ik toch weer een beetje gniffelen.

Had het beetje verkeerd onthouden zie ik. Zo noemt zij zichzelf (https://www.instagram.com/sanneke89). Maar ze kwam hier voorbij: https://indebuurt.nl/rotterdam/rotterdammer-van-de-week/verliefd-op-rotterdam~16818/ en ik begrijp maar niet waarom ze aandacht krijgt want ze doet geen fuck meer op YouTube.

1 like

Wat een rare gebaartjes en maniertjes heeft zij zeg, heel irritant

1 like

Valt me ook op dat Bonnie al het eten in Budapest zo goedkoop vind maar 1 keer per dag ergens gaan eten is wel echt veel te duur hoor!!! Gelukkig hebben ze hun eigen pindakaas en hagelslag bij, stel je voor zeg dat je eens iets nieuws moet proberen. Hoe kom je er zelfs op om dat mee te nemen

16 likes

Is dit serieus

Ze kan zo meedoen met we zijn er bijna

17 likes

Heel veel nederlanders doen dat hoor haha

1 like

Misschien is het omdat ik Belg ben dat ik dit nog nooit iemand heb weten doen :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja is wel echt een Nederlands dingetje hoor eten meenemen op vakantie hahah
Maar misschien doen ze het ook omdat ze vegetarisch zijn en bang zijn dat ze daar niet vel keuze hebben voor op brood?

2 likes

Ze heeft ook echt de moeite gedaan om die pindakaas in een bakje te doen ipv die hele pot mee te flikkeren haha
Ik neem wel eens een snack mee op vakantie voor onderweg maar geen hele maaltijden hahah

13 likes

Oh wauw dat gaat wel ver hahaha, waarom niet in de pot?

2 likes

Yes weer een vlog van Enzo met Dionne erin!

12 likes

Ik vind van wel haha maar ik vind ze echt leuk samen. Ik zag gister ook een video van Dionne en daar beschreef ze het soort jongen waar ze op valt en die beschrijving vond ik echt bij Enzo passen haha.

8 likes

Vraag ik me ook af
Het gaat ook hele tijd over hoe duur/goedkoop alles is

4 likes

Ik nam ook weleens mijn eigen Hollandse bammetjes mee, totdat ik dat op een avond in het donker in mijn hotelkamer heb gegeten. Het smaakte erg raar. Licht aan, boterham bleek groen en harig te zijn :nauseated_face:

Sowieso vind ik buitenlands brood eigenlijk 100x lekkerder

11 likes

ielllllllll had je al een deel ingeslikt? :eek:

Ja, heb me nog nooit zo goor gevoeld. Maar het schijnt niet heel schadelijk te zijn (een stukje dan).

2 likes

Je kan het nog navertellen, zal idd niet zo schadelijk geweest zijn, enkel ranzig haha

Ik vond het brood in Zweden niet te nassen, maar ik ben verliefd geworden op het brood in Noorwegen :heart_eyes: echt zo lekker! Je bent ook gewoon vol na 1 a 2 boterhammen

1 like

Waarom zou je hagelslag meenemen op zo een korte vakantie hahaha ik ga dood, wat erg
Ik vreet me juist het liefste vol met allemaal buitenlands eten, hagelslag komt wel weer

23 likes