Yes weer een vlog van Enzo met Dionne erin!
Ik vind van wel haha maar ik vind ze echt leuk samen. Ik zag gister ook een video van Dionne en daar beschreef ze het soort jongen waar ze op valt en die beschrijving vond ik echt bij Enzo passen haha.
Vraag ik me ook af
Het gaat ook hele tijd over hoe duur/goedkoop alles is
Ik nam ook weleens mijn eigen Hollandse bammetjes mee, totdat ik dat op een avond in het donker in mijn hotelkamer heb gegeten. Het smaakte erg raar. Licht aan, boterham bleek groen en harig te zijn
Sowieso vind ik buitenlands brood eigenlijk 100x lekkerder
ielllllllll had je al een deel ingeslikt?
Ja, heb me nog nooit zo goor gevoeld. Maar het schijnt niet heel schadelijk te zijn (een stukje dan).
Je kan het nog navertellen, zal idd niet zo schadelijk geweest zijn, enkel ranzig haha
Ik vond het brood in Zweden niet te nassen, maar ik ben verliefd geworden op het brood in Noorwegen echt zo lekker! Je bent ook gewoon vol na 1 a 2 boterhammen
Waarom zou je hagelslag meenemen op zo een korte vakantie hahaha ik ga dood, wat erg
Ik vreet me juist het liefste vol met allemaal buitenlands eten, hagelslag komt wel weer
Uh ze gingen drie weken hoor. En ze kan wel elke dag kaas eten maar daar wordt ze ook niet vrolijk van. Aldus Bonnie.
Ooh ik dacht 3 dagen hahaha
3 weken snap ik iets beter
In Frankrijk, Zwitserland, Griekenland en Italië heb ik knapperig brood gekregen⦠Van mijn bakker lijkt het vaak slap en niet dagvers.
Ik heb nog nooit een achternaam beter bij iemand vinden passen dan bij Sanne (blabla) VAN WEENEN.
Ik hou helemaal niet van keihard speculeren maar zal dit een stelletje gaan worden? Zie ze ineens wel veel samen in videoās en eerst totaal niet.
Ik hoop het
Ik zag iemand anders hier ook al zeggen van de week of vorige week dat dit wel raar moet zijn misschien voor Kaj. Lijkt me ook wel. Maar aan de andere kant hun zijn ook alweer een tijdje uit elkaar. En ik vind Dionne en Dee echt totaal verschillende vrouwen. (Nu zegt dat niet heel veel want zijn mijn ex en huidige vriend ook maar toch)
(Kaj )
Ik snap nu waarom ik (oa) de vlogs van Cynthia niet kan uitkijken⦠bijna elk laatste woord van haar zinnen eindigend op ā-enā spreekt ze uit als āuuuuhhhhhā. Lezuuuhhh wandeluhhhhh zwemmmuhh. Echt niet te doen dit.
Nee maar nu had ze daar alleen kaas kunnen kopen en als je dan zelf twee dingen meeneemt heb je 's ochtends keuze uit drie dingen?
Ik vraag mij echt af of Kaj daar iets om zou geven
Ja is ook wel weer zo.