Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Uh ze gingen drie weken hoor. En ze kan wel elke dag kaas eten maar daar wordt ze ook niet vrolijk van. Aldus Bonnie.

12 likes

Ooh ik dacht 3 dagen hahaha
3 weken snap ik iets beter

In Frankrijk, Zwitserland, Griekenland en Italië heb ik knapperig brood gekregen… Van mijn bakker lijkt het vaak slap en niet dagvers.

Ik heb nog nooit een achternaam beter bij iemand vinden passen dan bij Sanne (blabla) VAN WEENEN.

16 likes

Ik hou helemaal niet van keihard speculeren maar zal dit een stelletje gaan worden? Zie ze ineens wel veel samen in video’s en eerst totaal niet.

2 likes

Ik hoop het

Ik zag iemand anders hier ook al zeggen van de week of vorige week dat dit wel raar moet zijn misschien voor Kaj. Lijkt me ook wel. Maar aan de andere kant hun zijn ook alweer een tijdje uit elkaar. En ik vind Dionne en Dee echt totaal verschillende vrouwen. (Nu zegt dat niet heel veel want zijn mijn ex en huidige vriend ook maar toch)

(Kaj :heart:)

1 like

Ik snap nu waarom ik (oa) de vlogs van Cynthia niet kan uitkijken… bijna elk laatste woord van haar zinnen eindigend op “-en” spreekt ze uit als “uuuuhhhhh”. Lezuuuhhh wandeluhhhhh zwemmmuhh. Echt niet te doen dit.

9 likes

Nee maar nu had ze daar alleen kaas kunnen kopen en als je dan zelf twee dingen meeneemt heb je 's ochtends keuze uit drie dingen?

Ik vraag mij echt af of Kaj daar iets om zou geven

1 like

Ja is ook wel weer zo.

1 like

Zweden snappen heel veel dingen heel goed. Muziek, meubels etc. maar daardoor is brood in het verdomhoekje gekomen.

Wel lekkere kaneelbollen

10 likes

Ik vind dat Dionne ook wel al wat verschillende types heeft gehad. En in een video die ik gister van haar zag. Zei ze dat ze nu er toch wel achter was dat een jonger iemand beter bij haar past. En iemand die haar werk begrijpt en snapt dat haar video’s voor kinderen zijn etc. En iemand die kan waarderen dat ze af en toe lomp is. Vind Enzo daar wel bij passen hahaha. Vind hun chemie ook wel leuker dan tussen hem en Dee, terwijl ik Dee ook altijd heel leuk vond.

7 likes

Oh dat klinkt wel als Enzo ja haha. Hmmmmm

2 likes

Hahaha ja alsof iemand volledig out of the blue zou denken “nou meid hier is m’n nier dan maar!!” :thinking: Als een Mascha of een Anna op die manier aan een donor van een familielid zou geraken zou dat me minder verbazen, maar Sanneke met haar 3 oprechte volgers…?

3 likes

Tati heeft een nieuw product gelanceerd na Halo

Eigenlijk hetzelfde idee, maar dan gefocust op huid en een paar ingredienten weggelaten
1 like

Ik keek vanmiddag een vlog van Paulien Tilstra, zij hebben een nieuw huis gekocht. In de vlog vraagt ze om tips voor vloeren, een erker, toilet etc. Dit is toch gewoon hengelen naar spon bij bedrijven?
Het erge is dat er sowieso bedrijven zijn die hierop in zullen gaan.
Oh het leven van een vlogger…:crazy_face:

7 likes

Nee joh, al die dertienjarige kids hebben gewoon connecties en tips hoor. Kinderen van vandaag hebben overal verstand van!

4 likes

Hallo ik ben 7 en ik vind het grappig dat jouw darmen niet blij worden van kakabrood

77 likes

Mis ik als Belg iets aan Daniel Arends? :thinking: