Ik vind dat Dionne ook wel al wat verschillende types heeft gehad. En in een video die ik gister van haar zag. Zei ze dat ze nu er toch wel achter was dat een jonger iemand beter bij haar past. En iemand die haar werk begrijpt en snapt dat haar video’s voor kinderen zijn etc. En iemand die kan waarderen dat ze af en toe lomp is. Vind Enzo daar wel bij passen hahaha. Vind hun chemie ook wel leuker dan tussen hem en Dee, terwijl ik Dee ook altijd heel leuk vond.
Oh dat klinkt wel als Enzo ja haha. Hmmmmm
Hahaha ja alsof iemand volledig out of the blue zou denken “nou meid hier is m’n nier dan maar!!” Als een Mascha of een Anna op die manier aan een donor van een familielid zou geraken zou dat me minder verbazen, maar Sanneke met haar 3 oprechte volgers…?
Tati heeft een nieuw product gelanceerd na Halo
Eigenlijk hetzelfde idee, maar dan gefocust op huid en een paar ingredienten weggelaten
Ik keek vanmiddag een vlog van Paulien Tilstra, zij hebben een nieuw huis gekocht. In de vlog vraagt ze om tips voor vloeren, een erker, toilet etc. Dit is toch gewoon hengelen naar spon bij bedrijven?
Het erge is dat er sowieso bedrijven zijn die hierop in zullen gaan.
Oh het leven van een vlogger…
Nee joh, al die dertienjarige kids hebben gewoon connecties en tips hoor. Kinderen van vandaag hebben overal verstand van!
Hallo ik ben 7 en ik vind het grappig dat jouw darmen niet blij worden van kakabrood
Mis ik als Belg iets aan Daniel Arends?
Hopen dat zij weer 10 pizza’s besteld zodat hij gratis kan mee-eten.
Ik heb de vlog niet gezien maar ik vind hem meer lijken op die wetenschapper Diederik Jekel.
Haha een oud-collega van mij heeft als hobby dit soort namen verzamelen en sommige zijn echt spot on! Ontsnapte crimineel B van der Vlugt, karperkweker meneer Visser, kattenvrouwtje mevrouw Kattz, dat soort dingen. En dus officieel klaagtulp S van Weenen.
Peter?
Hahaha nee dit is het enige plaatje dat ik heb hoor
denk wel een pareltje voor Peter (zo on point voor+ achternaam + beroep) als die hem nog niet kent
Sorry off-topic nu met deze namen, maar vind dit altijd heel interessant, vooral omdat het blijkbaar geen toeval is haha.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/nomen-est-omen-als-je-naam-past-bij-je-beroep
Hahaha ik ken een dr. Docter
Ik ken een dr. Piet (is zijn voornaam) maar hij is uroloog en doet heel veel met transgenderoperaties
Iemand die Lens als achternaam heeft en opticien is.
Nou ik zie juist mega veel Chinezen allemaal rare voedingsmiddelen meenemen. Elke keer als ik langs dat border-security programma zap zie ik dat ze een koffer van een Chinees helemaal leegruimen en er de gekste voedingsmiddelen uit vissen:face_vomiting: