Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

:heart:

3 likes

Hopen dat zij weer 10 pizza’s besteld zodat hij gratis kan mee-eten.

14 likes

Ik heb de vlog niet gezien maar ik vind hem meer lijken op die wetenschapper Diederik Jekel.

8 likes

Haha een oud-collega van mij heeft als hobby dit soort namen verzamelen en sommige zijn echt spot on! Ontsnapte crimineel B van der Vlugt, karperkweker meneer Visser, kattenvrouwtje mevrouw Kattz, dat soort dingen. En dus officieel klaagtulp S van Weenen.

5 likes

84 likes

Peter? :joy:

2 likes

Hahaha nee dit is het enige plaatje dat ik heb hoor :wink: :wink: denk wel een pareltje voor Peter (zo on point voor+ achternaam + beroep) als die hem nog niet kent

1 like

Sorry off-topic nu met deze namen, maar vind dit altijd heel interessant, vooral omdat het blijkbaar geen toeval is haha.

https://www.rtlnieuws.nl/economie/nomen-est-omen-als-je-naam-past-bij-je-beroep

1 like

Hahaha ik ken een dr. Docter

4 likes

Ik ken een dr. Piet (is zijn voornaam) maar hij is uroloog en doet heel veel met transgenderoperaties

5 likes

Iemand die Lens als achternaam heeft en opticien is.

3 likes

Nou ik zie juist mega veel Chinezen allemaal rare voedingsmiddelen meenemen. Elke keer als ik langs dat border-security programma zap zie ik dat ze een koffer van een Chinees helemaal leegruimen en er de gekste voedingsmiddelen uit vissen​:face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Haha lol! Ik zal ze doorgeven, gehoord van een ehhh vriendin :wink:

Ik kwam omdat ik de opmaak&klets video van Sarah Rebecca heb gekeken en me een beetje stoor aan hoe vaak ze zegt dat ze zo’n geluk heeft met haar vriend omdat hij dingen doet in het huishouden en helpt enzo. Ik zat echt even zo :o_o: :o_o: :o_o: maar blijkbaar zijn er nog steeds veel meiden die alles doen en dat maar normaal vinden.

4 likes

Haha ik zag de thumbnail en er stond “hij kookt?!” Alsof dat een soort clickbait moet zijn? Zag er een beetje gek uit maar heb de video niet gezien verder

1 like

Ja haha OMG een man die kookt, dit moeten we zien, bel de krant!

5 likes

Om te voorkomen dat nu weer 500 berichtjes volgen over hoevaak mannen koken:

• Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt nooit
  • Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt soms
  • Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt altijd
  • Ik ben vrijgezel maar wil toch stemmen

0 stemmers

7 likes

Ik zit al 10 min na te denken maar ik begrijp deze niet? Heb je een uitleg haha :sweat_smile:

6 likes

een uroloog wordt ook vaak een mannendokter genoemd, beetje de mannelijke equivalent van een gynaecoloog, dus soms ook “pietendokter” (ze doen wel meer dan dat, ook veel blaasproblemen). En zij gaan bij transgenders vrouw -> man vaak zorgen voor de juiste ombouw van het geslachtsorgaan samen met de plastische chirurg.

1 like

Ik kan me soms ergeren aan Youtubers die bij Q&A’s van die superlogische tips gaan geven haha.

Dat iemand dan vraagt ‘Ben jij wel eens onzeker in vriendschappen en hoe ga je daarmee om?’ of ‘Heb je wel eens ruzie met je vriend hoe ga je daarmee om?’
En dat Sarah Rebecca/Bonnie/etc dan iets antwoordt van ‘ja dat heb ik wel eens! Nou ja niet zo vaak…Hmm soms wel…Ja eens in de zoveel tijd wel! Mijn tip is dat je gewoon jezelf moet blijven en je er eerlijk over kunt zijn/over moet praten/kopje thee moet drinken/sporten’

Ja ik weet niet wat ik soms verwacht bij zulke vragen, maar 1) degene die die vragen stelt: verwacht je echt een nuttig advies? Echt?, en 2) het gaat nooit de diepte in, je hoort alleen wat mijmeringen van een Youtuber die wel echt inspirerend ofzo wil zijn, maar gewoon zo’n makkelijk antwoord geeft, de Youtuber gaat er nooit echt dieper op in.

Misschien moet ik wat minder Q&A’s gaan kijken haha. Of gewoon minder verwachten

23 likes

Aha, ja ik weet wat voor werk een uroloog doet want werk regelmatig een dag op de OK met ze. Maar ik heb nog nooit iemand (patiënt, collega of iemand anders) mannendokter of pietendokter horen zeggen dus vandaar dat ik het niet begrijp denk :thinking:

1 like