Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Haha lol! Ik zal ze doorgeven, gehoord van een ehhh vriendin :wink:

Ik kwam omdat ik de opmaak&klets video van Sarah Rebecca heb gekeken en me een beetje stoor aan hoe vaak ze zegt dat ze zo’n geluk heeft met haar vriend omdat hij dingen doet in het huishouden en helpt enzo. Ik zat echt even zo :o_o: :o_o: :o_o: maar blijkbaar zijn er nog steeds veel meiden die alles doen en dat maar normaal vinden.

4 likes

Haha ik zag de thumbnail en er stond “hij kookt?!” Alsof dat een soort clickbait moet zijn? Zag er een beetje gek uit maar heb de video niet gezien verder

1 like

Ja haha OMG een man die kookt, dit moeten we zien, bel de krant!

5 likes

Om te voorkomen dat nu weer 500 berichtjes volgen over hoevaak mannen koken:

• Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt nooit
  • Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt soms
  • Mijn manvriendpartnerverloofdeex kookt altijd
  • Ik ben vrijgezel maar wil toch stemmen

0 stemmers

7 likes

Ik zit al 10 min na te denken maar ik begrijp deze niet? Heb je een uitleg haha :sweat_smile:

6 likes

een uroloog wordt ook vaak een mannendokter genoemd, beetje de mannelijke equivalent van een gynaecoloog, dus soms ook “pietendokter” (ze doen wel meer dan dat, ook veel blaasproblemen). En zij gaan bij transgenders vrouw -> man vaak zorgen voor de juiste ombouw van het geslachtsorgaan samen met de plastische chirurg.

1 like

Ik kan me soms ergeren aan Youtubers die bij Q&A’s van die superlogische tips gaan geven haha.

Dat iemand dan vraagt ‘Ben jij wel eens onzeker in vriendschappen en hoe ga je daarmee om?’ of ‘Heb je wel eens ruzie met je vriend hoe ga je daarmee om?’
En dat Sarah Rebecca/Bonnie/etc dan iets antwoordt van ‘ja dat heb ik wel eens! Nou ja niet zo vaak…Hmm soms wel…Ja eens in de zoveel tijd wel! Mijn tip is dat je gewoon jezelf moet blijven en je er eerlijk over kunt zijn/over moet praten/kopje thee moet drinken/sporten’

Ja ik weet niet wat ik soms verwacht bij zulke vragen, maar 1) degene die die vragen stelt: verwacht je echt een nuttig advies? Echt?, en 2) het gaat nooit de diepte in, je hoort alleen wat mijmeringen van een Youtuber die wel echt inspirerend ofzo wil zijn, maar gewoon zo’n makkelijk antwoord geeft, de Youtuber gaat er nooit echt dieper op in.

Misschien moet ik wat minder Q&A’s gaan kijken haha. Of gewoon minder verwachten

23 likes

Aha, ja ik weet wat voor werk een uroloog doet want werk regelmatig een dag op de OK met ze. Maar ik heb nog nooit iemand (patiënt, collega of iemand anders) mannendokter of pietendokter horen zeggen dus vandaar dat ik het niet begrijp denk :thinking:

1 like

Je kunt @aptoniem volgen op Twitter voor meer leuke naam-beroep dingen a la hennie de haan :smirk:

1 like

Er reageert iemand met “… unbelievable dat skinnyshaming nu ook een ding is”

?? Waar was jij de afgelopen jaren

1 like

Ohhh dit kanaal stond in mn aanbevolen. Deze opa kookt voor 100 weeskinderen bij hem in de buurt. In een andere video bakt hij mega veel patat voor die kinderen.

Vond het zooo schattig, moest het even delen hahaha

27 likes

Haha geen relatie dus.
4 likes

Haha shit geen tijd om te kijken, maar wat zeggen ze dan?

Ze doen heel sarcastisch alsof ze een relatie hebben en reageren op comments.

Als je denkt dat dit nep is, denk dan even beter na! Wij hebben samen een video opgenomen dus natuurlijk neem je dan meteen verkering. En natuurlijk bij 10.000 likes dus vergeet niet te liken want ik wil super graag verkering met Dionne. Alsjeblieft help mij met deze verkering, ik vind haar echt leuk. We praten elke dag op MSN. Bedankt lieve kijkers, ik reken op jullie! Liefs Enzo

18 likes

Ja dit is al seizoen 2! In die vorige deden Krek en Mas ook mee, nu niet dacht ik toch? Heb t niet gezien want wil haar niet meer kijken uit principe

Het is ook doodsaai want het is met de Huismuts en die nog saaiere zus van Manon Tilstra

9 likes

Haha ik vraag me altijd af of ze als de camera uitstaat een echt cadeau geven.

Net als dat ik dacht dat massa 1* per week de standaard stukken van al haar vlogs zou filmen. Hallo ik ben wakker, dat kan je gemakkelijk 7* opnemen. Dan nog een paar andere stukken die vaak voorkomen. Veel meer hoeft ze niet te filmen dan.

2 likes

Ik ging een vlog van Jip Heldoorn kijken maar kwam er echt niet doorheen. Ze keek iedere keer naar zichzelf en dan zat ze aan haar haar te plukken en zwoel te kijken, vond het nogal ongemakkelijk

6 likes

Jezus, Martine heeft een stuk op haar Instagram stories staan over waarom God 6 dagen heeft gedaan over het schapen van de vrouw. Want de vrouw moet zoveel lasten dragen, moet ‘zacht’ zijn en ga zo maar door. Ik trek dat zo slecht he.

3 likes

Ik heb hier doorheen geklikt want kon t ook niet uitstaan

2 likes