Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Er reageert iemand met “… unbelievable dat skinnyshaming nu ook een ding is”

?? Waar was jij de afgelopen jaren

1 like

Ohhh dit kanaal stond in mn aanbevolen. Deze opa kookt voor 100 weeskinderen bij hem in de buurt. In een andere video bakt hij mega veel patat voor die kinderen.

Vond het zooo schattig, moest het even delen hahaha

27 likes

Haha geen relatie dus.
4 likes

Ze doen heel sarcastisch alsof ze een relatie hebben en reageren op comments.

Als je denkt dat dit nep is, denk dan even beter na! Wij hebben samen een video opgenomen dus natuurlijk neem je dan meteen verkering. En natuurlijk bij 10.000 likes dus vergeet niet te liken want ik wil super graag verkering met Dionne. Alsjeblieft help mij met deze verkering, ik vind haar echt leuk. We praten elke dag op MSN. Bedankt lieve kijkers, ik reken op jullie! Liefs Enzo

18 likes

Ja dit is al seizoen 2! In die vorige deden Krek en Mas ook mee, nu niet dacht ik toch? Heb t niet gezien want wil haar niet meer kijken uit principe

Het is ook doodsaai want het is met de Huismuts en die nog saaiere zus van Manon Tilstra

9 likes

Haha ik vraag me altijd af of ze als de camera uitstaat een echt cadeau geven.

Net als dat ik dacht dat massa 1* per week de standaard stukken van al haar vlogs zou filmen. Hallo ik ben wakker, dat kan je gemakkelijk 7* opnemen. Dan nog een paar andere stukken die vaak voorkomen. Veel meer hoeft ze niet te filmen dan.

2 likes

Ik ging een vlog van Jip Heldoorn kijken maar kwam er echt niet doorheen. Ze keek iedere keer naar zichzelf en dan zat ze aan haar haar te plukken en zwoel te kijken, vond het nogal ongemakkelijk

6 likes

Jezus, Martine heeft een stuk op haar Instagram stories staan over waarom God 6 dagen heeft gedaan over het schapen van de vrouw. Want de vrouw moet zoveel lasten dragen, moet ‘zacht’ zijn en ga zo maar door. Ik trek dat zo slecht he.

3 likes

Ik heb hier doorheen geklikt want kon t ook niet uitstaan

2 likes

Zij voelt zich ook een beetje verheven sinds ze moeder is he. :roll_eyes:

7 likes

download

52 likes

:nauseated_face:

2 likes

Zeker. Daarom sterft jouw tak ook uit.

8 likes

Ik heb d’r aan aantal weken terug ontvolgd. Dat zweverige gedoe over het moederschap kan ik zo slecht hebben (ben zelf hoogzwanger notabene). Ook die Posts over vrouwen die elkaar naar beneden halen en over elkaar veroordelen kwamen Mn strot uit, vooral omdat ik vind dat ze dat zelf doet.

14 likes

Ja je hoeft niet perse vol in de zon te zitten ervoor, kan ook gebeuren als je naar je auto loopt bijv., maar kan me vlogs herinneren van haar waar ze gewoon vol in de zon op vakantie lag dusja…

Heel vals om te zeggen, maar alles lijkt bij haar altijd zo perfect, ergens “fijn” om nu dan te zien dat ze niet zo perfect is.

5 likes

Lekker in de krabben and. Jatochnietdan.

Ja mensen het is zo bedoeld dat de man geen zorg kan dragen.
Ik denk nu ook echt dingen als goh als de man dus de voogdij krijgt is volgens haar je kind verdoemd want mannen kunnen dit allemaal niet.
Ik vind het zo enorm seksistisch, gadver.

13 likes

Aaaah voor de Bram de Wijs volgers, het is uit tussen Bram en Jesse :disappointed: Wel echt een mooi intens filmpje, ik moest bijna huilen

6 likes

Heeft iemand nog de nieuwe “uit de shit” van “je Wil en Tien” nog gezien?