Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

download

52 likes

:nauseated_face:

2 likes

Zeker. Daarom sterft jouw tak ook uit.

8 likes

Ik heb d’r aan aantal weken terug ontvolgd. Dat zweverige gedoe over het moederschap kan ik zo slecht hebben (ben zelf hoogzwanger notabene). Ook die Posts over vrouwen die elkaar naar beneden halen en over elkaar veroordelen kwamen Mn strot uit, vooral omdat ik vind dat ze dat zelf doet.

14 likes

Ja je hoeft niet perse vol in de zon te zitten ervoor, kan ook gebeuren als je naar je auto loopt bijv., maar kan me vlogs herinneren van haar waar ze gewoon vol in de zon op vakantie lag dusja…

Heel vals om te zeggen, maar alles lijkt bij haar altijd zo perfect, ergens ā€œfijnā€ om nu dan te zien dat ze niet zo perfect is.

5 likes

Lekker in de krabben and. Jatochnietdan.

Ja mensen het is zo bedoeld dat de man geen zorg kan dragen.
Ik denk nu ook echt dingen als goh als de man dus de voogdij krijgt is volgens haar je kind verdoemd want mannen kunnen dit allemaal niet.
Ik vind het zo enorm seksistisch, gadver.

13 likes

Aaaah voor de Bram de Wijs volgers, het is uit tussen Bram en Jesse :disappointed: Wel echt een mooi intens filmpje, ik moest bijna huilen

6 likes

Heeft iemand nog de nieuwe ā€œuit de shitā€ van ā€œje Wil en Tienā€ nog gezien?

Zij leeft in hetzelfde tijdperk als Jamie Li met d’r achterlijke ideeĆ«n over vrouw-zijn :roll_eyes:

3 likes

Ja ik!

• PersweeĆ«n zijn chiller dan andere weeĆ«n
  • Uitdrijving vinden ze een naar, negatief woord
  • Aambeien zijn normaal en kan je gewoon mee naar de huisarts
  • Schaamhaar boeit niet tijdens je bevalling
  • Wil wil geen derde kind
  • Tien misschien ooit een tweede

Eerste twee punten namen de helft van de video in beslag

4 likes

Ja ik ook bijna :sob:

Ik moet hem nog kijken maar kreeg de melding en was er al bang voor maar het voelde alsof dat niet kon.

Ah ik wil dit liken want super mooi gefilmd. Maar wat sneu :disappointed:

Ik vind Danique van Mo wel echt een hele lieve en leuke vriendin. Daar kan je volgens mij altijd op rekenen. Leuk om te zien ook hoe vaak ze Mo ziet nu en helpt met de baby etc.

Stiekem had ik dat van Noor ook wel wat meer verwacht maar valt me tegen tot nu toe :face_with_hand_over_mouth:

40 likes

Ja zoiets werd hier of in de comments bij de vlog ook al gezegd (over Noor). Hahah dit is echt een beetje sneu, maar ik vind die Noor niet zo leuk en die Kiana types ook niet, dus dan hoop ik dat ze zo min mogelijk met hen omgaat in de vlog;p echt een beetje kleutergedachten. Maar meer mensen storen zich aan Noor

5 likes

Ah ik word er zelf helemaal verdrietig van.

Ja ik vind haar ook niet meer zo leuk! Vroeger juist wel maar de laatste maanden vind ik de sfeer in de vlogs heel anders ofzo. Dus kijk ze ook niet meer. Volg haar nog wel op instagram maar jezus die Joseph Klibansky reageert echt op iƩdere foto van Noor. Zou bijna denken dat ie een oogje op haar heeft haha maar zal wel puur om marketing gaan. Denk dat het tijd wordt om haar te ontvolgen.

Sander vind ik dan wel weer heel leuk! En Bibi ook.

5 likes

Ah, ik voel bijna die pijn :frowning_face:

Heb haar ook overal ontvolgd, vond r een beetje oppervlakkig en nep allemaal. Ook dat eindeloze kleding kopen