Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Subiet ontvolgd :nauseated_face::face_vomiting:

Snap niet zo goed wat hier zo interessant of juicy aan is? Dit soort dingen gebeurt zo vaak, bevriende stellen waarvan er 1 uit elkaar gaat, wat een verandering teweeg brengt in de vriendschappen onderling etc.

2 likes

ik zag wel meer spullen voorbij komen waarvan ik dacht, huh het was toch een babyshower en geen housewarming?

Was zij van workthates? Dan heb ik haar daar ook een tijd gevolgd!

ja klopt!

1 like
Spoiler

Misschien vindt ze het te pijnlijk om te shoppen in een babywinkel.

1 like

Als dat sfeervol is dan is de operatiekamer zeker de meest gezellige ruimte op aarde :stuck_out_tongue:

Meer geel please.

18 likes

Dan was ze ook niet naar de babyshower gegaan lijkt me als ze niet eens bij de Hema op de kinderafdeling kan komen.

Maar ik denk dat Josh dat mss zelf heeft aangegeven, dat ze liever dingen wil voor zichzelf en dst ze alles voor de baby al heeft. Anders krijg je idd vaak van die lelijke troep die je niet gaat gebruiken of dubbele dingen waar je ook niks aan hebt.

Hoe weet je trouwens dat een hoofdstuk in haar boek daaraan gewijd is? En ik dacht dat die ex van shh al eerder bevriend was met dl en man, dat zij hem via hun heeft leren kennen. Pin me er niet op vast. Ik vond shh vroeger trouwens wel leuk, maar ik volg haar nu al een tijd niet meer. Post ook vooral een beetje slonzige dingen op insta die me minder aanspreken

1 like

Bahbah, ik kan gewoon de vlogs van Bonnie niet meer kijken omdat ik zo op dat vette haar aan het letten ben.

14 likes

Die halve staart vind ik ook echt zonde van het model. Maar snap dat vette haar ook niet.

Die krul / slag aan de onderkant die naar buiten staat vind ik zonde. 1 minuut een stijltang erover en het is zoveel leuker! Vooral met die lengte.

3 likes

Aimee gaat trouwens ook vaak op vakantie

Nu gaat Huismuts ook al op z’n Jaimies in ondergoed op IG.

2 likes

Hoe kun je zo lang praten over een yolo-potje. Man man man.

4 likes

Precies dit. En dan ook die clickbait terwijl ze wss 2 cocktails pp hebben uitgegeven. Wat een stakkers

4 likes

En weet even niet wie had gezegd dat Bonnie op alles altijd wel iets aan te merken heeft, dit valt nu zoo goed op

8 likes

Na de vlog kwam een flashback naar toen ze met haar vader op vakantie was. Ook precies een stukje waarin ze het eten bekritiseren haha

4 likes

Nou in haar vlog laat ze zien wat ze allemaal had gekregen en dat waren wel allemaal babypakjes, dus lijkt me niet dat ze dat heeft aangegeven. Het gaat ook een beetje om het principe, die luchtjes kun je natuurlijk wel weggeven maar dan voor ‘gewoon’, op een babyshower dat geven komt gewoon nogal skeer over.

Ze gaf toch ook parfum én nog een etentje bij een of ander fancy restaurant. Dus niet dat ze er niets aan uit hebben gegeven.