Ah nee!! Ik vind Bram zo leuk en z’n vlogs echt tof.
Ik mis in dit lijstje 1.567.234x het woord vagina.
Thanks voor de samenvatting! Had geen zin om te kijken
Heb toevallig wel gekeken, want vond dat eerste seizoen echt leuk. Maar dit was heel saai. En die vriend van Jamie Li vond haar het meest sexy wanneer het haar niet interesseerde hoe ze eruit zag, maar gewoon in een jogging broek met een knot. En toen dacht ik: je guuhrl heeft een heel boek geschreven over hoe je met je onderbroek ik je kont, gewaxt, genagellakt, pijpmond en alles ten alle tijden sexy miet zijn en jij wilt eigenlijk gewoon dat ze een joggingbroek aan doet?
Dat kwam wel oprecht over, dus het bevestigd des te meer dat die Jamie Li full of shit is en alles (cq elke dag pijpen) doet vanuit haar eigen onzekerherheid en niet voor hem. ️ #huistuinenkeukenpsychologie #kwisthet
Ja dat viel mij ook gelijk al op! Vind het wel echt tegen vallen van haar want volgens mij is José nog best wel een goede vriendin van massa. Dan geef je gewoon geen gratis gekregen parfum, en al helemaal niet op een babyshower.
Esmee Noelle ook zwanger! Vlogt niet heel vaak maar ik volgde haar blog toen.
Ze zei laatst ook “ik heb echt zin om weer wat meer van het leven te zien en dingen te doen”. Haar eerste maand met baby had al meer uitstapjes dan mijn eerste paar maanden bij elkaar haha
Inderdaad. Ik snap het gewoon echt niet. Iedereen komt daar aankakken met babyspulletjes en wat neemt mevrouw mee: parfum.
Kent iemand hier DailyLin en SelfHelpHipster? Waarschijnlijk 3 mensen, dus dan even voor hun: DL en SHH waren jarenlang bff’s. Op een gegeven moment ging het uit tussen SHH en haar vriend, hij zou oa zijn vreemdgegaan. Daar wijt ze ook een heel hoofdstuk aan in haar boek dat dit najaar ergens uitkomt. Sinds die tijd ongeveer zijn SHH en DL ook gebrouilleerd. Nu volg ik zowel SHH als DL en de vriend, nu man van DL, op social media en wie zie ik steeds voorbij komen bij die man? Die ex van SHH! Sort of juicy…
Subiet ontvolgd
Snap niet zo goed wat hier zo interessant of juicy aan is? Dit soort dingen gebeurt zo vaak, bevriende stellen waarvan er 1 uit elkaar gaat, wat een verandering teweeg brengt in de vriendschappen onderling etc.
ik zag wel meer spullen voorbij komen waarvan ik dacht, huh het was toch een babyshower en geen housewarming?
Was zij van workthates? Dan heb ik haar daar ook een tijd gevolgd!
ja klopt!
Spoiler
Misschien vindt ze het te pijnlijk om te shoppen in een babywinkel.
Als dat sfeervol is dan is de operatiekamer zeker de meest gezellige ruimte op aarde
Meer geel please.
Dan was ze ook niet naar de babyshower gegaan lijkt me als ze niet eens bij de Hema op de kinderafdeling kan komen.
Maar ik denk dat Josh dat mss zelf heeft aangegeven, dat ze liever dingen wil voor zichzelf en dst ze alles voor de baby al heeft. Anders krijg je idd vaak van die lelijke troep die je niet gaat gebruiken of dubbele dingen waar je ook niks aan hebt.
Hoe weet je trouwens dat een hoofdstuk in haar boek daaraan gewijd is? En ik dacht dat die ex van shh al eerder bevriend was met dl en man, dat zij hem via hun heeft leren kennen. Pin me er niet op vast. Ik vond shh vroeger trouwens wel leuk, maar ik volg haar nu al een tijd niet meer. Post ook vooral een beetje slonzige dingen op insta die me minder aanspreken
Bahbah, ik kan gewoon de vlogs van Bonnie niet meer kijken omdat ik zo op dat vette haar aan het letten ben.
Die halve staart vind ik ook echt zonde van het model. Maar snap dat vette haar ook niet.