Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Die krul / slag aan de onderkant die naar buiten staat vind ik zonde. 1 minuut een stijltang erover en het is zoveel leuker! Vooral met die lengte.

3 likes

Aimee gaat trouwens ook vaak op vakantie

Nu gaat Huismuts ook al op z’n Jaimies in ondergoed op IG.

2 likes

Hoe kun je zo lang praten over een yolo-potje. Man man man.

4 likes

Precies dit. En dan ook die clickbait terwijl ze wss 2 cocktails pp hebben uitgegeven. Wat een stakkers

4 likes

En weet even niet wie had gezegd dat Bonnie op alles altijd wel iets aan te merken heeft, dit valt nu zoo goed op

8 likes

Na de vlog kwam een flashback naar toen ze met haar vader op vakantie was. Ook precies een stukje waarin ze het eten bekritiseren haha

4 likes

Nou in haar vlog laat ze zien wat ze allemaal had gekregen en dat waren wel allemaal babypakjes, dus lijkt me niet dat ze dat heeft aangegeven. Het gaat ook een beetje om het principe, die luchtjes kun je natuurlijk wel weggeven maar dan voor ‘gewoon’, op een babyshower dat geven komt gewoon nogal skeer over.

Ze gaf toch ook parfum én nog een etentje bij een of ander fancy restaurant. Dus niet dat ze er niets aan uit hebben gegeven.

Huh maar ik zou juist blij zijn met iets voor mezelf in plaats van weer iets voor de baby, wat waarschijnlijk toch niet mijn smaak is en ergens achter in de kast verdwijnt
En dat ze dan iets geeft wat ze nog had staan ja
 boeiend anders flikkerd ze het toch weer weg

7 likes

Ja echt hĂš, als je zo goedkoop wil eten moet je geen hoge verwachtingen hebben

1 like

Booksandfood ken ik nog wel (net zoals DL en SHH)! Vond het ook zo jammer toen zij stopte met bloggen! Ik volg nu nog wel ashleylynn, zij heeft nog wel een gelijkaardige stijl. Als jij toevallig nog tips hebt voor zulke blogs, mag je ze altijd geven :blush:

1 like

kan maar doelde op andere mensen hoor! die gaven interieur cadeaus. maargoed mss stond het idd wel op josh haar wensenlijst.

Hahaha moet dit nog even delen hoor. Ik zie nu pas de vlog van Bonnie en nu vind ik het inderdaad wel grappig dat ze niet weet dat dat een 'onder’rok is. Ik dacht altijd dat een petticoat dit was:

Maar nu ik de vlog heb gezien snap ik je reactie he-lemaal hahaha.

2 likes

Ik vind haar echt heel leuk!

1 like

Toch wel apart dat Aimee op het milieu wil letten door ijzeren rietjes te kopen (goed plan, btw), maar wel zoveel meuk laat overkomen uit China.

20 likes

Ik vind dat bij Bonnie juist heel erg meevallen. Zij is juist iemand die met hele kleine dingen al blij is.

4 likes

Mee eens!

Ik ben daar wel altijd benieuwd naar geweest. Ze waren BFFs (benoemden ze ook regelmatig volgens mij) en toen opeens (voor ons dan) niet meer. Gelukkig heeft SHH wel weer een leuke nieuwe vriend waar ze erg gelukkig mee lijkt.

1 like

Ik denk dat kritisch zijn best goed kan zijn, maar Bonnie vind ik gewoon zeuren. Kwaliteit en service kost gewoon ook een beetje geld. En overal klopt iets niet, teveel saus, te weinig prik of een te klein cocktailglas (?!). Ik vind haar echt heel erg irritant in deze vakantievlogs.

7 likes