Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Huh maar ik zou juist blij zijn met iets voor mezelf in plaats van weer iets voor de baby, wat waarschijnlijk toch niet mijn smaak is en ergens achter in de kast verdwijnt
En dat ze dan iets geeft wat ze nog had staan ja… boeiend anders flikkerd ze het toch weer weg

7 likes

Ja echt hè, als je zo goedkoop wil eten moet je geen hoge verwachtingen hebben

1 like

Booksandfood ken ik nog wel (net zoals DL en SHH)! Vond het ook zo jammer toen zij stopte met bloggen! Ik volg nu nog wel ashleylynn, zij heeft nog wel een gelijkaardige stijl. Als jij toevallig nog tips hebt voor zulke blogs, mag je ze altijd geven :blush:

1 like

kan maar doelde op andere mensen hoor! die gaven interieur cadeaus. maargoed mss stond het idd wel op josh haar wensenlijst.

Hahaha moet dit nog even delen hoor. Ik zie nu pas de vlog van Bonnie en nu vind ik het inderdaad wel grappig dat ze niet weet dat dat een 'onder’rok is. Ik dacht altijd dat een petticoat dit was:

Maar nu ik de vlog heb gezien snap ik je reactie he-lemaal hahaha.

2 likes

Ik vind haar echt heel leuk!

1 like

Toch wel apart dat Aimee op het milieu wil letten door ijzeren rietjes te kopen (goed plan, btw), maar wel zoveel meuk laat overkomen uit China.

20 likes

Ik vind dat bij Bonnie juist heel erg meevallen. Zij is juist iemand die met hele kleine dingen al blij is.

4 likes

Mee eens!

Ik ben daar wel altijd benieuwd naar geweest. Ze waren BFFs (benoemden ze ook regelmatig volgens mij) en toen opeens (voor ons dan) niet meer. Gelukkig heeft SHH wel weer een leuke nieuwe vriend waar ze erg gelukkig mee lijkt.

1 like

Ik denk dat kritisch zijn best goed kan zijn, maar Bonnie vind ik gewoon zeuren. Kwaliteit en service kost gewoon ook een beetje geld. En overal klopt iets niet, teveel saus, te weinig prik of een te klein cocktailglas (?!). Ik vind haar echt heel erg irritant in deze vakantievlogs.

7 likes

Telegraaf denkt dat die video van Enzo en Dionne serieus is…

7 likes

Telegraaf denkt wel vaker wat.

22 likes

Ik vond dat cocktailglas helemaal niet zo klein. Is toch een normaal glas voor een margarita? En vond de titel ook maar clickbait, dat was echt geen 100 euro aan drank.

4 likes

Oké spuit elf maar

1. Die vlog van aimee met streep waarin ze ging stoppen met Romane?? In Utrecht. Ja reteirritant. Dat domme gelach en dom doen om niks. Lijken wel 2 14 jarigen. Vooral door dat camerawerk van die vriendin. En… bij alles zeggen wat Aim aantrekt… ja leuk doen hoort etc. Bla.

2. Die video van massa waarin ze comments doorneemt mbt woorden uitspreken. En dan gewoon de comment Vol in beeld over première plus n en die dan overslaan. Huichelaar.

3 likes

Beetje laat maar ik vond de Uit de shit video van wil en tien wel heel fijn eigenlijk. Ik ben niet zwanger en in de nabije toekomst ook niet maar ze waren heel nuchter, en ze legden fijn uit. Ik kan me wel voorstellen dat je er als zenuwachtige zwangere vrouw heel veel aan hebt!

1 like

Trouwens ik ben wel van een roze wolk afgevallen wat betreft baby’s
Nu ik zo de vlogs van Sanny en Monica kijken denk ik echt: “Jeetje…” Vooral die nachten en dat ze amper tijd hebben om zichzelf klaar te maken. Ik weet wel dat het geen kattenpis is, is een baby maar pff.

5 likes

Ik heb dat ook, vooral bij Sanny!

1 like

Geen kattenpis bedoel je dan toch?

oeps ja! Even aangepast haha. Ik had het idee dat baby’s ook wel veel slapen en ook wel even kunnen liggen maar dit valt dus best vaak tegen heb ik het idee :thinking:

1 like