Ja inderdaad!
Ik dacht eigenlijk dat je met een baby nog best veel tijd overhoudt (omdat ze dus inderdaad vooral slapen) maar Monica bijvoorbeeld heeft amper tijd om te douchen. Vind het echt heftig haha
Ja inderdaad!
Ik dacht eigenlijk dat je met een baby nog best veel tijd overhoudt (omdat ze dus inderdaad vooral slapen) maar Monica bijvoorbeeld heeft amper tijd om te douchen. Vind het echt heftig haha
Even op reageren want dit ervaar ik echt helemaal niet zo. Je moet een beetje creatief blijven. Ze kan dr ook gewoon meenemen naar de badkamer in dr sleepyhead of in een wippertje.
Mee eens!! Haar fotodagboeken zijn echt mn favo blogposts haha
Ik krijg bij Sanny haar vlogs ook de indruk dat ze best hard van die roze wolk af is gevallen door de bevalling en de drukte erna, vind haar een stuk minder happy/bubbly overkomen dan normaal. Eerlijk gezegd een stuk fijner, had van tevoren het gevoel dat zij zo’n zweverige moeder zou worden, maar vind haar zo nuchter een stuk fijner om te kijken.
ja dit kinkt waarschijnlijk ook lullig, maar ik was toen een x bij zo’n lezing van haar en toen begon ze ook helemaal over hoe acteren niet haar pad was en allemaal blablabla niet mijn levensweg terwijl ik ook gewoon dacht oke maar niet alles is maakbaar inderdaad ben je misschien gewoon niet goed genoeg? Dit geld natuurlijk ook voor mijn eigen leven, sommige dingen suck ik gewoon in en ik vind het moeilijk dan te verkopen dat het niet mijn levensweg is als je er gewoon niet goed genoeg in bent. Anyway vaag verhaal, maar ik vind het ook verfrissend om het nu zo te zien. En ik vind haar nu ook zoveel sympathieker!
Dit inderdaad, en ze heeft ook genoeg tijd om dr hoofd en haar volledig in de steigers te zetten, maar enfin
Ik zit nu een beetje video’s van Roosmarijn Koster te kijken en ik vind haar heeel leuk
Ben al bijna geinspireerd om me ook weer eens fatsoenlijk aan te kleden en gekke outfitjes uit de kast te trekken
Heb haar ook ontdekt en door haar de afgelopen week al meerdere kringloopwinkels afgestruind haha, vind haar echt een leuk mens al zou ik de meeste van de combinaties die zij maakt voor geen goud aantrekken
Shh heeft inderdaad die ex van haar ontmoet via de vriend van Dailylin, heb ik een keer gelezen op haar blog. Dus dat die ex en Dailylin haar man al lang vrienden waren voor de relatie met SHH
Heb ik ook. En ik vind het dus eigenlijk heel erg dat ik dat denk 
Ik vond dailylin altijd heel leuk, maar sinds ze zo weinig blogt kijk ik eigenlijk naar meer naar kanalen/blog. Ik zag wel dat zij de efg insta volgde toen het forum uit de lucht zou gaan, vroeg me toen wel af of zij stiekem een account had en one of us was, of gewoon een stille meelezer 
Ze heeft op EGF meegepost. Ook volgens mij met haar blog als handtekening dus niet anoniem.
Ik vind dit ook zo enorm irritant en kijk daardoor zelfs haar vlogs minder vaak. Vooral Nick vind ik erg hierin. Het is nooit eens gewoon lekker of leuk, maar altijd een maar…positief of negatief.
Ik denk bijv dat ik nog nooit iemand zo vaak iets negatiefs heb horen zeggen over een snack bij de frituur of over hun drinken? Deze ginger beer/milkshake/cocktail was te sterk/te weinig prik/te zuur, ik geef het een 5,5
soms gaat het toch om de gezelligheid en niet om de smaak. En altijd dat gedoe over geld; je kan niet altijd voor een dubbeltje eersterang zitten?
En dit van mensen die nota bene zelf (imo) superongezellig eten koken 
Claire haar vader en vriend zijn naar NY gekomen als verrassing voor haar verjaardag, ben echt benieuwd naar de vlog want dat wordt janken denk ik haha, zo lief!
Wauw, inspirerend van Jennie! 1000 e-books verkopen en ongeveer 7,50 per boek verdienen. Daar moet ik meer dan een half jaar voor werken.
Ze moet natuurlijk ook nog een deel afstaan aan de belastingen, dat is ze wel vergeten vermelden in haar artikel
maar ik schrok er ook van! Had geen idee dat ze zo snel zo veel boeken zou verkopen! Wel fijn dat ze daar zo open over schrijft
Nee hoor, dat heeft ze er al vanaf getrokken! 9,95 incl btw
Ja klopt, maar op al je inkomsten betaal je ook sociale bijdrage en andere belastingen. Dat is vaak tot de helft van je inkomsten (waar de btw al af is). Zo is dat toch in BE, dus ik ga er van uit dat NL vergelijkbaar is
Ik zie die ex ook in de stories van DL, had ik er nog even bij moeten vermelden. Juicy omdat haar ex idd al bevriend was met de man van DL, maar DL en SHH besties waren en de breuk tussen hen een wig heeft gedreven terwijl die ex zo duidelijk degene lijkt te zijn die fout zat. Maar goed, we kennen het verhaal natuurlijk maar van 1 kant.
Ze heeft een post op Medium geschreven om haar boek aan te kondigen: https://medium.com/@selfhelphipster/en-toen-was-mijn-boek-ineens-de-wereld-ingeslingerd-b4b7bfd66c4b
Bewuste passage: Alle rare redenaties die ik mezelf had aangepraat, mijn beschamende naïviteit als jonge twintiger: Alles zit erin. Dat hoofdstuk waarin ik mijn ex even flink kapotmaak heeft ook standgehouden.
Zin in