Telegraaf denkt dat die video van Enzo en Dionne serieus is…
Telegraaf denkt wel vaker wat.
Ik vond dat cocktailglas helemaal niet zo klein. Is toch een normaal glas voor een margarita? En vond de titel ook maar clickbait, dat was echt geen 100 euro aan drank.
Oké spuit elf maar
-
Die vlog van aimee met streep waarin ze ging stoppen met Romane?? In Utrecht. Ja reteirritant. Dat domme gelach en dom doen om niks. Lijken wel 2 14 jarigen. Vooral door dat camerawerk van die vriendin. En… bij alles zeggen wat Aim aantrekt… ja leuk doen hoort etc. Bla.
-
Die video van massa waarin ze comments doorneemt mbt woorden uitspreken. En dan gewoon de comment Vol in beeld over première plus n en die dan overslaan. Huichelaar.
Beetje laat maar ik vond de Uit de shit video van wil en tien wel heel fijn eigenlijk. Ik ben niet zwanger en in de nabije toekomst ook niet maar ze waren heel nuchter, en ze legden fijn uit. Ik kan me wel voorstellen dat je er als zenuwachtige zwangere vrouw heel veel aan hebt!
Trouwens ik ben wel van een roze wolk afgevallen wat betreft baby’s
Nu ik zo de vlogs van Sanny en Monica kijken denk ik echt: “Jeetje…” Vooral die nachten en dat ze amper tijd hebben om zichzelf klaar te maken. Ik weet wel dat het geen kattenpis is, is een baby maar pff.
Ik heb dat ook, vooral bij Sanny!
Geen kattenpis bedoel je dan toch?
oeps ja! Even aangepast haha. Ik had het idee dat baby’s ook wel veel slapen en ook wel even kunnen liggen maar dit valt dus best vaak tegen heb ik het idee
Ja inderdaad!
Ik dacht eigenlijk dat je met een baby nog best veel tijd overhoudt (omdat ze dus inderdaad vooral slapen) maar Monica bijvoorbeeld heeft amper tijd om te douchen. Vind het echt heftig haha
Even op reageren want dit ervaar ik echt helemaal niet zo. Je moet een beetje creatief blijven. Ze kan dr ook gewoon meenemen naar de badkamer in dr sleepyhead of in een wippertje.
Mee eens!! Haar fotodagboeken zijn echt mn favo blogposts haha
Ik krijg bij Sanny haar vlogs ook de indruk dat ze best hard van die roze wolk af is gevallen door de bevalling en de drukte erna, vind haar een stuk minder happy/bubbly overkomen dan normaal. Eerlijk gezegd een stuk fijner, had van tevoren het gevoel dat zij zo’n zweverige moeder zou worden, maar vind haar zo nuchter een stuk fijner om te kijken.
ja dit kinkt waarschijnlijk ook lullig, maar ik was toen een x bij zo’n lezing van haar en toen begon ze ook helemaal over hoe acteren niet haar pad was en allemaal blablabla niet mijn levensweg terwijl ik ook gewoon dacht oke maar niet alles is maakbaar inderdaad ben je misschien gewoon niet goed genoeg? Dit geld natuurlijk ook voor mijn eigen leven, sommige dingen suck ik gewoon in en ik vind het moeilijk dan te verkopen dat het niet mijn levensweg is als je er gewoon niet goed genoeg in bent. Anyway vaag verhaal, maar ik vind het ook verfrissend om het nu zo te zien. En ik vind haar nu ook zoveel sympathieker!
Dit inderdaad, en ze heeft ook genoeg tijd om dr hoofd en haar volledig in de steigers te zetten, maar enfin
Ik zit nu een beetje video’s van Roosmarijn Koster te kijken en ik vind haar heeel leuk
Ben al bijna geinspireerd om me ook weer eens fatsoenlijk aan te kleden en gekke outfitjes uit de kast te trekken
Heb haar ook ontdekt en door haar de afgelopen week al meerdere kringloopwinkels afgestruind haha, vind haar echt een leuk mens al zou ik de meeste van de combinaties die zij maakt voor geen goud aantrekken
Shh heeft inderdaad die ex van haar ontmoet via de vriend van Dailylin, heb ik een keer gelezen op haar blog. Dus dat die ex en Dailylin haar man al lang vrienden waren voor de relatie met SHH
Heb ik ook. En ik vind het dus eigenlijk heel erg dat ik dat denk
Ik vond dailylin altijd heel leuk, maar sinds ze zo weinig blogt kijk ik eigenlijk naar meer naar kanalen/blog. Ik zag wel dat zij de efg insta volgde toen het forum uit de lucht zou gaan, vroeg me toen wel af of zij stiekem een account had en one of us was, of gewoon een stille meelezer