Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ze heeft op EGF meegepost. Ook volgens mij met haar blog als handtekening dus niet anoniem.

2 likes

Ik vind dit ook zo enorm irritant en kijk daardoor zelfs haar vlogs minder vaak. Vooral Nick vind ik erg hierin. Het is nooit eens gewoon lekker of leuk, maar altijd een maar
positief of negatief.
Ik denk bijv dat ik nog nooit iemand zo vaak iets negatiefs heb horen zeggen over een snack bij de frituur of over hun drinken? Deze ginger beer/milkshake/cocktail was te sterk/te weinig prik/te zuur, ik geef het een 5,5 :roll_eyes: soms gaat het toch om de gezelligheid en niet om de smaak. En altijd dat gedoe over geld; je kan niet altijd voor een dubbeltje eersterang zitten?

En dit van mensen die nota bene zelf (imo) superongezellig eten koken :woman_shrugging:

16 likes

Claire haar vader en vriend zijn naar NY gekomen als verrassing voor haar verjaardag, ben echt benieuwd naar de vlog want dat wordt janken denk ik haha, zo lief!

18 likes

Wauw, inspirerend van Jennie! 1000 e-books verkopen en ongeveer 7,50 per boek verdienen. Daar moet ik meer dan een half jaar voor werken.

3 likes

Ze moet natuurlijk ook nog een deel afstaan aan de belastingen, dat is ze wel vergeten vermelden in haar artikel :stuck_out_tongue: maar ik schrok er ook van! Had geen idee dat ze zo snel zo veel boeken zou verkopen! Wel fijn dat ze daar zo open over schrijft

1 like

Nee hoor, dat heeft ze er al vanaf getrokken! 9,95 incl btw

Ja klopt, maar op al je inkomsten betaal je ook sociale bijdrage en andere belastingen. Dat is vaak tot de helft van je inkomsten (waar de btw al af is). Zo is dat toch in BE, dus ik ga er van uit dat NL vergelijkbaar is

1 like

Ik zie die ex ook in de stories van DL, had ik er nog even bij moeten vermelden. Juicy omdat haar ex idd al bevriend was met de man van DL, maar DL en SHH besties waren en de breuk tussen hen een wig heeft gedreven terwijl die ex zo duidelijk degene lijkt te zijn die fout zat. Maar goed, we kennen het verhaal natuurlijk maar van 1 kant.

Ze heeft een post op Medium geschreven om haar boek aan te kondigen: https://medium.com/@selfhelphipster/en-toen-was-mijn-boek-ineens-de-wereld-ingeslingerd-b4b7bfd66c4b

Bewuste passage: Alle rare redenaties die ik mezelf had aangepraat, mijn beschamende naĂŻviteit als jonge twintiger: Alles zit erin. Dat hoofdstuk waarin ik mijn ex even flink kapotmaak heeft ook standgehouden.

Zin in :smirk:

1 like

Het gaat nergens over, in wezen :wink:

1 like

Ik snap dat echt niet, een hoofdstuk schrijven over je ex. En dan ook expliciet ‘hem helemaal afbranden’. Het gaat toch helemaal niemand aan hoe jullie relatie was, zelfs als hij ‘fout’ zat. Is vreemdgaan een goed genoege reden om even lekker de vuile was buiten te hangen?! Ik vind dat zon zwaktebod echt, en verre van Classy. Die jongen heeft ook gewoon een leven, misschien wel een nieuwe relatie en dan gaat je phsycho ex een hoofdstuk over je schrijven.

Zo Fucking triest. Zeker als je het ook nog eens promoot om je stomme boek te verkopen.

20 likes

Sorryyyyy :sweat_smile:

Heb ik ook altijd als ik hier iets lees wat me eerder nooit opviel bij een bepaalde blogger, haha

1 like

Ze is ook geen influencer. Meer een echte blogger en ze maakt podcasts. Ik ken haar via een forum waar Annemerel ook op zat, maar dan hebben we het echt over 10-12 jaar geleden ofzo. Op dat forum zat ook Betty van bettyblogt, die werkt nu voor babybites ofzo. Meer mensen die dit forum kennen?

1 like

Ik ben Bonnie aan t bingen en ondanks hun totale gebrek aan goeie humor vind ik het zo vermakelijk om te kijken, ze zijn gewoon zo lekker zichzelf en Bonnie is een van de weinige mensen die me zelfs boeit als ze een enorm lang verhaal vertelt, omdat ze er zelf zo blij van wordt. Ik heb dr stiekem best gemist.

16 likes

Haha nee het gaat mij ook niet om het geven van een cijfer (al heb ik zelf niet de behoefte cijfers te geven). Ik vind het gewoon vervelend dat ze nooit eens gewoon zeggen ‘het was gezellig’, zoals jij (en ik en vele anderen) doen. Het is altijd ‘het was gezellig, maarrrr
’ en dan van dat suffe gezever over de soep was te peperig/te weinig prik in m’n drinken/de friet te knapperig (ik noem maar wat hoor). Ik vind dat zelf niet gewoon leuk om te horen en dus een minder leuk element in de vlog. En zelfs een beetje een afknapper. Soms is de kwaliteit van eten minder (zeker als je er niets voor wilt betalen), maar gaat het om gezelligheid en sfeer.

En het stoort me extra omdat ze zelf bepaald geen culinaire hoogstandjes maken, maar wel bij bijna alles uit eten iets te klagen hebben?

Nu houd ik erover op, want mijn irritatie hierover is inmiddels wel duidelijk :joy:

7 likes

Dit word een zure opmerking van mij haha maar weet je wat me ook ergert aan o.a. Bonnie? Als ze (laat) filmen dat ze een eerste hap ergens van eet. En dan zo knikkend van OHHH ja lekkerrrr
Dit doen heel veel vloggers volgens mij. Maar altijd als ik zo’n scene zie denk ik dit hoef ik niet te zien.

32 likes

59 likes

:sob:

12 likes

Wow dat is wel heftig. Ik begrijp het wel, maar vind het jammer omdat ik vooral hun weekvlogs leuk vond

1 like

Is d’r haar hier nat? Of vet, zoals mensen hier al schreven?