Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik heb me nooit eerder met Wil geïdentificeerd, maar ze was klaar om in hem te klimmen.

Same, Willie, same.

36 likes

Nou het was een en al Rob Geus Kinder paradijs, Centreparc de Kepervennen is er niks bij. Je mag kennelijk alleen in Wils straat wonen als je witblond bent. Ze sport samen met de buren, want sinds ze daar allemaal witblond aan het zijn zijn, is iedereen een paar kilo aangekomen, omdat het “veel te gezellig is” met al die shotjes licor 43. En zoals Rob Geus weet, is dik zijn vies dus hoppa aan de beweging. Vervolgens gaat de witblonde bende in colonne naar Emmen, want daar was nog een tekort aan RGKs.

Wil flirt met Djur, Djur zeikt op Wil. De buurman zeikt Wil af en Tien doet ook nog een duit in het zakje. Wil lijdt aan alzheimer en vertelt tot 3 keer toe dat ze graag prikkelarm een dutje doet, maar wel met de vlogcamera op dr gezicht uiteraard.

Het is wel leuk dat rond 12:10 Voltaire uit de dood is opgestaan en nog even een cameo heeft

Tien kan het ook amper geloven

Nou, been spending 20 minutes of my life watching Rob Geus Kinder Paradise.

71 likes

Tien zei het het beste: “ik ben echt blij dat ik niet jouw haar heb”.

Amen.

26 likes

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

z’n beste citaat.

5 likes

je vergeet gewoon dat ze een TOUR gaan doen door NL, wil en tien komen naar je toe deze winer

4 likes

Ehhhhh JIJ vergeet het belangrijkste: komt Djurre mee!

3 likes

Ohhhhh wat slécht dit. Zo overdreven traag zegt ze het ook?? “Im a hot mama wink wink” ieuw

2 likes

Geweldige samenvatting! Misschien kun je dit elke week doen? :’) En ze was klaar om in hem te klimmen, inderdaad ja, hahaha.

3 likes

De kaneelbollen waren inderdaad hilarisch!

2 likes

Zij verdienen sowieso maar heel weinig met youtube he. Het grootste deel van hun inkomen komt uit content maken voor andere bedrijven etc

Die intro van Wil is ook zo geforceerd. Ze proberen echt iets te hard om leuk te zijn ofzo. En dat irritante vingertje altijd…

3 likes

Alleen als je me spont en Mn “ik heb geen leven” planner koopt.

1 like

Dat haar??? Permanent gaat fout???

3 likes

Wat is jou issue met witblond? Heb er vaker wat over gelezen van jou.

Groetjes van een witblond mensje

1 like

Is een forumgrapje, niks persoonlijks

Dat boek van Wil van Tien en Tien van Wil gaat €29,95 kosten?? Doe ff normaaaaaal

12 likes

Ja hallo, hoe moet Wil anders ooit een 2e auto kunnen kopen. Arme skere meid.

Stort nu op giro 555 en help Wil op 4 wielen

33 likes

Dit moeten ze wel delen hoor!!??!!

Ik snap niet hoe Jamie zo bewust in Anna onderbroek in de kamer gaat spelen met de boys en dan blijft filmen. Of ze doet het met opzet nav alle kritiek. Zo niet nodig.

1 like

Hahaha ja Anna draagt toch van die schaamlipbedekkers… Als in, meer dan schaamlippen worden niet bedekt. Zo’n onderbroek dus.

7 likes