Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Kan ik me voorstellen, maar als consument betaal ik liever voor de waarde van een boek, dan voor het kunnen uitvoeren van de hobby van de auteur.

Wel enigzins jammer want voor 19,95 was ik nog benieuwd geweest naar het boek en de passie/het enthousiastme waarmee ze erover praten. Voor 30 koop ik gewoon liever een serieus boek van kwaliteit.

5 likes

Dat er animo voor is snap ik prima hoor. Ik stel alleen dat het boek behoorlijk duur is. Ik vind het idee ook best leuk, maar lichte kost met anekdotes is momenteel ook verkrijgbaar voor de helft van de prijs ( denk aan kluun, daphne deckers, anousha nzume)

Het is ook schreeuwend duur en ik wilde het eerst ook wel kopen, gewoon voor de leuk, maar voor €30 vind ik het ook too much. Maar ja, als ze de keuze hadden tussen hun droom laten varen en een boek zelf uitgeven voor een iets hogere prijs dan gemiddeld, dan had ik het ook wel geweten. Er zullen vast alsnog genoeg vrouwen zijn die het wél waard vinden, en zo hebben ze toch iets kunnen doen wat ze al heel lang wilden. Heb ook niet het idee dat het geld ze op de rug groeit dus dit zal waarschijnlijk al een flinke investering zijn. Ik snap ze wel hoor!

2 likes

Er staat in Wil d’r story dat het boek 29,95 gaat kosten tijdens de pre-order. Dat klinkt alsof de prijs daarna gaat veranderen?

Dat gaat volgens mij over de verzendkosten

Kunnen wij ook niet een boek uitbrengen als Wil & Tien, Jaimi Li en The Self Help Hipster het mogen doen.

107 likes

Hahahah Forum Feminarum Pressarium. <3

16 likes
  • Sem hahahahaha :joy:
1 like

start Tulpenkut B.V om alle projecten in onder te brengen.

35 likes

Goede recensie op de achterkant doet het altijd goed:

Dit boek krijgt van mij zeker weten het kwaliteitskeurmerk de Keus van Geus. Man man man wat een leerzaam boek. Ik word hier bijna net zo vrolijk van als van een schoon rubbertje.

• R.G.
70 likes

Was dat niet omdat ze geen uitgever vonden, dus toen maar beslisten om het boek zelf uit te geven?

Ik dat ze geen uitgever konden vinden die aan hun eisen zou voldoen.

En de klassieker.

169 likes

Nou een van Mn hobbies is op de insta profielen kijken van mensen die reageren op Wils insta (dit is echt een geweldige manier om cringy blogs te vinden) en er zijn echt meer mensen die Wil en Tien dus oprecht Hilarisch vinden dan ik ooit had gedacht. Omdat ik dat soort mensen persoonlijk niet ken of tegenkom, vergeet ik meestal dat ze bestaan, maar ik denk dat er wel animo voor hun boeken is. Ik bedoel Rob Geus is ook al jaren een kijkcijferkanon, de wereld is een vreemde plek.

39 likes

Vrije interpretatie :wink: Het is kunstttttt

2 likes

Dutch bodybuilders denk ik :upside_down_face:
(Of is dat te lang geleden?)

7 likes

En waar het allemaal mee begon en deze reeks ook eindigde.

65 likes

Jongens, hebben enzo en dionne nou wel of geen relatie??

Nee joh, omdat ze wat video’s samen opnemen en een leuke chemie hebben?
In ieder geval hebben ze NOG geen relatie.
(Denk ik)

Neee mijn moeder zei het, en toen zag ik op internet een paar artikelen over hun relatie. Had de video niet gekeken, dus wilde het hier even navragen hahaha