Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

:joy::joy::joy:

Ze moet altijd fuckable blijven natuurlijk (ook al is alain niet thuis moet hij dat even zien bij het editen misschien???!??!!)

13 likes

Wat doe je als je alleen een winterjas (aka veredeld designer dekbed) bezit en het weer zit tussen koud en warm in? Dan draag je hem gewoon half.

15 likes

Kom dit net tegen op Facebook!

67 likes

Kingalert (ugh zo’n hekel aan die vent, maar laat me toch te vaak verleiden door de tumbnail/titel) zegt dat hij uit betrouwbare bron heeft dat Enzo en Dionne friends with benefits zijn

1 like

Zou me niet verbazen. Hebben toch hun behoeftes.

2 likes

€30.- betalen, zodat Wil een televisie kan kopen ‘waar ze een half jaar voor op droog brood moet leven’ of een nieuwe Mulberry financieren. Hell no.

2 likes

30 euro excl. verzendkosten voor een “luxe” boek met illustraties van 200 pagina’s? Het stijgt ze echt naar hun hoofd. Voor de vergelijking:

1. “Oei, Ik groei” kost ook dertig euro, hardcover met illustraties, maar dat boek is wel door “professionals” (enigzins omstreden) geschreven en heeft 500 pagina’s.
  2. “Mama worden”, geschreven door een professor in de verloskunde kost 30 euro voor de paperback, maar wel 360 pagina’s.
  3. “Veilig zwanger”, geschreven door een verloskundige, 30 euro, hardcover en 360 pagina’s.

Bijna alle andere boeken in de top tiens omtrent ouderschap en opvoeden zijn goedkoper dan dertig euro of hebben aanzienlijk meer bladzijden. Het is zo arrogant om te vinden dat je boekje (want 200 pagina’s is echt kinderboek formaat) 30 euro waard is. Ja het is mooi geillustreerd, hardcover en luxe, maar het is ook een dun boek gebaseerd op eigen ervaringen en een niet breed omarmde theorie.

25 likes

Als je een eigen boek uitheeft lopen de kosten zo hoog op dat je dit wel moet vragen om quitte te spelen.

2 likes

Kan ik me voorstellen, maar als consument betaal ik liever voor de waarde van een boek, dan voor het kunnen uitvoeren van de hobby van de auteur.

Wel enigzins jammer want voor 19,95 was ik nog benieuwd geweest naar het boek en de passie/het enthousiastme waarmee ze erover praten. Voor 30 koop ik gewoon liever een serieus boek van kwaliteit.

5 likes

Dat er animo voor is snap ik prima hoor. Ik stel alleen dat het boek behoorlijk duur is. Ik vind het idee ook best leuk, maar lichte kost met anekdotes is momenteel ook verkrijgbaar voor de helft van de prijs ( denk aan kluun, daphne deckers, anousha nzume)

Het is ook schreeuwend duur en ik wilde het eerst ook wel kopen, gewoon voor de leuk, maar voor €30 vind ik het ook too much. Maar ja, als ze de keuze hadden tussen hun droom laten varen en een boek zelf uitgeven voor een iets hogere prijs dan gemiddeld, dan had ik het ook wel geweten. Er zullen vast alsnog genoeg vrouwen zijn die het wél waard vinden, en zo hebben ze toch iets kunnen doen wat ze al heel lang wilden. Heb ook niet het idee dat het geld ze op de rug groeit dus dit zal waarschijnlijk al een flinke investering zijn. Ik snap ze wel hoor!

2 likes

Er staat in Wil d’r story dat het boek 29,95 gaat kosten tijdens de pre-order. Dat klinkt alsof de prijs daarna gaat veranderen?

Dat gaat volgens mij over de verzendkosten

Kunnen wij ook niet een boek uitbrengen als Wil & Tien, Jaimi Li en The Self Help Hipster het mogen doen.

107 likes

Hahahah Forum Feminarum Pressarium. <3

16 likes
  • Sem hahahahaha :joy:
1 like

start Tulpenkut B.V om alle projecten in onder te brengen.

35 likes

Goede recensie op de achterkant doet het altijd goed:

Dit boek krijgt van mij zeker weten het kwaliteitskeurmerk de Keus van Geus. Man man man wat een leerzaam boek. Ik word hier bijna net zo vrolijk van als van een schoon rubbertje.

• R.G.
70 likes

Was dat niet omdat ze geen uitgever vonden, dus toen maar beslisten om het boek zelf uit te geven?